27 april 2024, 16:41:36

wildkleur?

Gestart door adriana, 16 augustus 2007, 11:43:20

« vorige - volgende »

adriana

Ik heb sinds gisteren een nieuw valkje in mn voilere en vroeg me af wat voor een kleur het is.
Hij is lichter dan een gewone wildkleur verder ziet hij er hetzelfde uit.
hij is bijna 3 jaar oud en heeft geen parels gehad.

Rianne

Ik dacht eigenlijk wel aan gepareld. gezien de witte vage vlekjes die je hier op zijn vleugel ziet. :)
Al is hij echt niet gepareld geweest, je hebt wildkleuren die heel licht zijn en ook die heel donker zijn. :)

•=Bonnie=•

Ik ga mee met Rianne, in eerste instantie zou ik ook denken opaline man waarvan de parels als zijn verdwenen. Maar anders een lichte widkleur.

adriana

Okeey, bedankt voor jullie reakties!

Mara

Ik denk toch echt dat hij gepareld is geweest hoor, hij lijkt namelijk heel erg op mijn geparelde wildkleur mannetjes. En die vage vlekjes zullen dus altijd blijven.

Als hij echt niet gepareld is, dan is het gewoon een hele lichte wildkleur. Trouwens, wel een hele mooie wildkleur.

mara

Ludo

Hoe zeker ben je dat hij niet gepareld is geweest ?

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

adriana

Hoe zeker ik ben dat hij niet gepareld is geweest?
Hij komt van bij mensen thuis en hij heeft daar vanaf 4 maanden gewoond ongeveer en deze mevrouw zei dat hij nooit parels gehad heeft.

Ik moet erbij zeggen dat toen ze hem bracht ik ook dacht dat hij parels heeft gehad.


bedankt voor julie reakties :-*

•=Bonnie=•

18 augustus 2007, 14:58:34 #7 Last Edit: 18 augustus 2007, 21:23:55 by Bonnie
Het kan best, ik heb een bonte witmasker man met hetzelfde patroon. Het is net marmer. Ik was er vanuit gegaan dat hij gepareld was maar dat is ie niet.



Hij zit bij een opaline bonte witmasker pop dus ze zouden 100% opaline bonte witmasker jongen moeten hebben maar dat hebben ze dus niet.

Ludo

Het is verschrikkelijk moeilijk om te zien op een foto, maar bij dominant pastel kan je ook zo'n patroon hebben, vandaar ook de naam "gezoomd".
Waar je wel een verschil in kan zien is dat de zoming bij gepareld W vormig is en die bij dominant pastel U vormig.

Groeten

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk