24 april 2024, 04:22:27

SCHUIVEN OP STOK

Gestart door KLAVER, 24 september 2003, 20:07:19

« vorige - volgende »

KLAVER

HALLO ALLEMAAL,


ONZE PINO ZAT VANOCHTEND HEEL GEK TE SCHUIVEN OP DE STOK MET ZIJN ONDERLIJFJE VAN LINKS NAAR RECHTS GEPAARD MET LIEVE GELUIDJES HET ZAG ER WEL GRAPPIG UIT MAAR BEN BENIEUWD WAT DIT GEFRAG TE BETEKEKEN HEEFT, VOLGENS ONS IS HET EEN MAN EN WE HEBBEN NU SINDS 2 WEKEN EEN POPJE IN DE KOOI

WIE KAN MIJ ANTWOORD GEVEN

LIEFS LOONSEL

Kolkkie

Hoi Loonsel,

Het lijkt erop dat je valkje het met je stok doet, dat doen sommige wel vaker.
Ik ken een valkje die het met je hand doet. Hij positioneerd eerst je vingers goed, en gaat vervolgens aan de slag.

Mss is het popje dat je hebt nog te jong, en is het bij je mannetje wat hoog in de bol gaan zitten :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Sanna

Whahahaha, bof jij even Mariska!! Ik had vroeger een grasparkietje die het geregeld met het speelgoedkonijn aan het raam (je weet wel, zo'n lief konijntje in een hangmatje) deed. Eens in de zoveel tijd gooide ik het ding maar weer in de was :D.

Groetjes,
Sanna

Kolkkie

CitaatWhahahaha, bof jij even Mariska!! Ik had vroeger een grasparkietje die het geregeld met het speelgoedkonijn aan het raam (je weet wel, zo'n lief konijntje in een hangmatje) deed. Eens in de zoveel tijd gooide ik het ding maar weer in de was :D.

Groetjes,
Sanna


Hoi Sanna,

Ik heb een grasje gehad die het met mijn hand deed. Na die tijd kon ik elke keer naar de kraan. Zaadjes en het andere spul ervanaf spoelen :D.

Dat ene valkje doet het droog. Hij gaat tekeer als een beest, maar er komt niets :P.
Dus dat scheeld weer.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Sanna

Hahahaha :D doe dan dat droge maar. Pepper heeft het gelukkig voorlopig nog niet in zijn bol, maar hij weet ook nog maar net dat hij een jongetje is (of wist ik dat nou nog maar net... ::)). Maar ja, wat niet is kan nog komen, want Kaily moet als het goed is een meisje zijn. Affijn...

Groetjes,

Silvia

Als ik het zo leeskomen mijn voeten er nog goed af... die blijven ook altijd droog!

Mariska, dus bij die van jou is ook wel eens echt spul uitgekomen. Weet je waarom dat bij de een wel is en bij de ander niet.

Oh ja, en Loonsel: Het kan niet missen dat ie aan het sexen is met zijn eigen stok!

gr silvia