28 maart 2024, 20:40:07

stokken

Gestart door aaltjen, 16 augustus 2007, 20:41:55

« vorige - volgende »

aaltjen

ik heb een nieuwe kooi  met een groote opening  dus ik zit met de stokken hoe moeten ze in fde kooi ik heb 2 groote stokken en een half stok gekocht  ik heb groote voerbakken er in  weet je me te helpen of is er iemand die denk ik heb ook zo kooi heb je daar een foto  hier op gezet dan kant ik dat zien groetje  aaltjen

mooi he

Anja

Hoi hoi,

Ik zou er wel voor zorgen dat er iig een stok op het hoogste punt zit. Niet helemaal tegen de bovenkant aan maar zo dat je valkje er op kan gaan zitten. Valkjes zitten graag hoog. Zou ook goed kijken dat de stokken niet zo geplaatst worden dat ze in de voer of waterbak kunnen poepen.

Groetjes Anja

aaltjen

 en als  ze jonge zijn mag je dan wel zo kleinstok er in doen die heb ik gekocht  je heb ook in de dierwinkel van die keine stokje  ik zit wel met zo grote opening deur  je kum  hem ook klien maken  maar ook groot de opening verder heb ik een mooi kooi gekocht  bedank he anja

mooi he

Anja


Graag gedaan hoor maar ik weet niet goed wat je bedoeld met een klein stokje.
Een dunne bedoel je net als een kanariestokje?

Groetjes Anja

aaltjen


mooi he

aaltjen

kanariestokje? dat niet hij is wel dik voor een valkparkiet

mooi he

Anja

Hoi hoi,

Bedoel je dit?



Groetjes Anja

Anja

Hoi hoi,

Graag je vragen op het forum plaatsen en niet via een IM. Dat heb ik je al eens gemaild.

Info over foto's plaatsen kun je hier vinden.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,16188.msg258777.html#msg258777

Groetjes Anja

aaltjen

o ja maar ik heb een foto van mij kooi maar  daar staan wel de prijs bij  mag dat zo kun je zien waar ik mee zit groetje

mooi he

aaltjen

ze zij van knuststof en   ik lees net dat het beten van hout kant maar de groote zij te groot dus  kun je het zelf maken  verder hoe maken jullie de kooi schoon waarmee

mooi he