Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Kaatje

Kaatje

25 juli 2010, 00:35:22 #3961 Last Edit: 25 juli 2010, 00:38:19 by Kaatje
Jeetje, wat is het alweer een hele tijd geleden dat ik in mijn boekje geschreven heb.

Inmiddels is Paco alweer 3 geworden en zijn Vicky, Nienah en Xena al twee en een half jaar, waar is de tijd gebleven, poehh !!!

Paco en Vicky hebben al ruim 4 weken een blok, dit omdat ze flink aan het wipwappen waren en overal op zoek gingen naar een nest.

Vorige week zondag heeft Vicky pas haar 1ste ei gelegd, ... nou ja gelegd .... meer laten vallen ! Ze was zo zwaar geworden, en er kwam maar niks, dus Rick dacht ik sluit het blok even af met een ansichtkaart en kijk wat er gaat gebeuren.

Juist precies een uur later ging Vicky zenuwachtig voor het blok zitten waarop Paco haar in haar pootje beet en Rick tegen Paco zei dat hij dit niet mocht doen, en toen hoorden we ineens een heel harde klap.

Vicky liet een ei wat ruim de helft groter was dan een normaal ei zo vanaf de bovenste stok naar beneden vallen. Het ei zag er ook heel vreemd uit en was niet eens kapot, had wel een mooie dooier maar was veel te groot echt niet normaal  :o

Zaterdagmorgen lag er weer een vers ei, .... bijna 5 en een halve dag later, maar nu een mooi en gaaf ei, van het juiste formaat! Ik ben zo ontzettend benieuwd maar ga niet schouwen voorlopig. Wel hoop ik heel erg dat het bevrucht is, wouw wat zou dat gaaf en leuk zijn.

Ik zal zeker als ik meer weet hier een update neerzetten.

Groetjes, Karin

Caroline

Spannend hoor, gefeliciteerd met de eitjes.

Een fijne dag, groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Dank je Caroline,

Voor jou uiteraard ook een fijne dag en een fijn begin van de vakantie  :D

Monky

Hey Karin,

Leuk dat jouw valkjes ook weer jongen krijgen.
Hmmm... Wat zou er gebeuren als je die grote ei zou laten bebroeden? Zou die bevrucht zijn geweest? Zou die uitgekomen zijn?

Heb jij toevallig recente foto's van jouw beauties? Het is al zo'n tijd geleden en ik ben gek op foto's... vooral mooie foto's  ;D

Gefelciteerd in elk geval met de eitjes  :D

Groetjes,
Monky

Kaatje

Hoi Monique,

Het grote ei werd door Paco zo vreemd bevonden dat hij er niet langer dan 5 minuten op heeft liggen broeden, normaal krijgt hij bij het zien van een ei niks meer van de omgeving mee, maar dat was het in dit geval duidelijk niet.

Waarschijnlijk vond ook hij het ei te groot. Overigens ben ik wel benieuwd of het bevrucht is geweest, het had wel een prachtige grote en mooie dooier, maar of het ook uitgekomen zou zijn !?

Op dit ogenblik heb ik niet echt recente foto's, maar ik wil er wel mijn best voor gaan doen en ga het zeker proberen. Op dit moment heb ik erg veel last van een beknelling in mijn nek. Daardoor tril ik nogal en de medicijnen die ik daarvoor slik maken het er ook niet beter op om foto's te maken  ;)

Maar ik ga er echt snel mijn best voor doen, het is al zo lang geleden.

Bedankt voor de felicitatie over de eitjes, ik hoop ook dat ze bevrucht zijn, dan zouden Paco en Vicky voor de eerste keer jongen krijgen en ga ik het eindelijk ook eens meemaken  ;)

Liefs, Karin

Monky

Oei... ik kan merken dat ik het een en ander gemist heb  :-[

Ik dacht dat jouw birdies al eerder jongen hadden gehad  ??? Blijkbaar dus niet hahaha...

Ah... ze accepteerden het ei niet... daar had ik niet eens aan gedacht. Als het ei te groot is, kunnen ze het waarschijnlijk ook niet egaal warmhouden.

Jeetje joh... beknelling in je nek  :o Dat heb ik echt helemaal gemist  :-[ Heel veel beterschap en sterkte ermee.

Wacht maar lekker met die foto's... zorg maar eerst dat jij je beter voelt. Of gebruik een statief of tafel?

Ik hoop voor je dat de eitjes bevrucht zijn... dan kan je er ook lekker van genieten.

Groetjes,
Monky

Gerdy

wat super..eitjes   nu maar hopen dat ze bevrucht zijn..

gr gerdy

Caroline

En .... heb je al geschouwd??

Beterschap met je nek, klinkt niet goed.  :-\

Hopelijk raakt het snel weer los.

Fijne dag en liefs uit Veghel.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

29 juli 2010, 12:49:16 #3969 Last Edit: 29 juli 2010, 13:41:59 by Kaatje
Hoi Caroline en Monique,

Dank je wel meiden, dat hoop ik ook, en Monique een statief is natuurlijk ook een optie  :-*

Dank je wel Gerdy, helaas meid, maar in ieder geval bedankt voor je belangstelling  :-*

Hmmmm, net geschouwd, maar niks hoor, echt jammer en aan de andere kant denk ik maar, dan heb ik ook de zorgen of alles wel goed gaat niet. Toch denk ik haast wel zeker dat Paco en Vicky hele goede ouders zullen zijn.

Dus mocht iemand nog een bevrucht ei hebben wat op uit komen staat, en om de één of andere reden niet door de ouders zelf uitgebroed kan worden, hier zit een liefdevol echtpaar met smacht te wachten om kinderen groot te brengen, ze broeden heel erg trouw  ;)

Nog even offtopic, ( dit stond eigenlijk in het buurthuis maar daar stond het eigenlijk niet op zijn plek, achteraf bedacht. Dit vanwege het verhaal van een vriendin van mij en het verlies van haar dierbare zoon. )  :'(

Dus daarom even hierheen geknipt en geplakt.

Dinsdag ben ik wezen kijken voor een andere auto, in principe is onze auto nog niet eens een slechte auto, .... het vervelende aan deze auto is alleen dat hij behoorlijk zwaar is, hij erg verlaagd is en een lage instap heeft en het een 2.0 liter motor heeft, dus hij lust wel een slokje  ;)

Nu hadden we een leuke auto gezien, met automaat, voor mij weer handig omdat ik regelmatig toch wel half half met een zenuwbeknelling loop en mijn linkerbeen dan net niet wil wat ik wil, dus dat leek me wel wat.

Heb het dus ruim twee en een half jaar geleden meegemaakt dat mijn been helemaal niks meer deed, en dat is dus echt vreemd, want in je hoofd til je je been dus gewoon op, maar in de praktijk doet hij helemaal niks. Ook best een beetje eng, want je zit wel met een 'lam' been in een auto.

Ik ben met een oude collega en tevens goede vriend van ons, die ook nog monteur is, naar het bedrijf gereden in Budel, en helaas had hij geen goed gevoel over de automaat. Als hij eenmaal reed, reed hij vloeiend, maar als je stilstond met de voet op de rem en je liet de rem los, dan leek het wel alsof er 10 kangaroos onder de auto zaten, hij sprong zowat omhoog !! Hij hoort dus langzaam vooruit te rollen, niet goed dus, jammer toch een flink stuk rijden, maar ook blij dat we het niet gedaan hebben en deze vriend met mij mee wilde omdat Rick moest werken en hij er verder ook geen verstand van heeft.

Auto zag er verder perfect uit, maar ja als de versnellingsbak, en dan in dit geval de automaat gaar is, dan kan hij er wel leuk uitzien, maar dan heb je eigenlijk nog niks, en nu weet je wat je hebt!

Gisteren naar Mega Daka geweest omdat we in oktober nog even op vakantie gaan en er nu lekker uitverkoop is. Ik was dus van plan om wat leuke dingen voor mezelf te kopen maar heb eigenlijk het meest voor Rick en Patrick gekocht, wel nog een heel lief vestje van Gaastra met 50% korting en een jurkje van protest voor mezelf gekocht.

Yeahhh vandaag 2 maanden niet gerookt, stond vanmorgen voor de spiegel en heb mezelf echt een schouderklopje gegeven!

Iedereen een hele fijne dag vandaag,

Liefs, Karin

Gerdy

wat super dat je al twee maanden niet rookt...je krijgt een pluim.

echt heel jammer dat de eitjes niet bevrucht zijn..

Kaatje

Citaat van: Gerdy op 29 juli 2010, 17:00:13
echt heel jammer dat de eitjes niet bevrucht zijn..

Hoi Gerdy,

Dank je wel meid. Ja, zeker jammer, maar het zal er best wel eens een keer van komen  ;)

Fijn weekend voor iedereen  :D

Caroline

Balen van je eitjes.  :-\

EN de volgende keer als je langs rijdt even toeteren hoor.  ;D ;D

Fijn weekend met hopelijk meer zon als wij want hier is het al de hele dag bewolkt.   :-\

Gelukkig wel met 24 °  8)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Jullie hebben vast een supergezellige week gehad.

Nu een fijn weekend, liefs Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Caroline,

Het was weer ouderwets gezellig, dank je wel meid ... we hebben erg veel leuke dingen gedaan deze week  :D

Ook heb ik eindelijk weer eens de camera erbij gepakt en heb ik nieuwe foto's van Paco en de meiden gemaakt  ;)

Kijk en geniet  ;D

Vervelend zo'n donsveertje, maar wel lekker dat haar aan mijn pootjes!

Paco

Vicky, 138 gram

Xena, een beetje in de rui  ;)

Paco

Ik vind jou wel lief hoor  :-*

Nienah

Liefs, Karin