Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Karin

Fijn om weer van je te horen en mooie foto's van je schatjes zeg.

Groetjes

MAra

Hermien

Ben ook benieuwd heo Paco's dagje uit is geweest. Ik bel je gewoon vanavond ff.

Groetjes.

:-*  :-*   :-*  :-*

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Bedankt voor alle lieve berichten en de compliment over de foto's  :-*

Paco zijn nageltjes zijn vanmorgen geknipt en alles is gelukkig heel voorspoedig verlopen. Ook heeft ze er nog aardig wat van af geknipt zeg, ze waren dus echt heel lang  :o

Het is ook echt een hele fijne kliniek en ze zijn er allemaal ontzettend vakbekwaam. Ze herkende Paco gelijk en voor ze hem ging knippen en in de theedoek neer had gelegd zag ik haar voelen en doen.

Ze vroeg hoe het ging en ik zei dat het allemaal goed was gekomen na de kropontsteking, maar ze bedoelde ook het pootje wat ze toen nadat hij 20 gram was afgevallen ingetaped hadden.

Nou daar heeft Paco op het moment dat hij thuis was en weer aankwam ook nooit geen last meer van gehad, maar dat was toen ik voor controle moest al over. Ze krijgen daar natuurlijk zoveel vogels.

Paco was in ieder geval in een uitstekende conditie vertelde ze me na het knippen en daar ben ik natuurlijk ontzettend blij om  :D

Op de weg terug leek de hemel naar beneden te komen, wat een noodweer. We reden op de rijksweg op een gegeven moment niet harder dan 30 en zelfs daar hadden de ruitenwissers nog moeite om het water weg te werken  :o

Paco wordt altijd erg nerveus als hij in het reiskooitje moet, dus in de auto mag hij dan op mijn schouder zitten en dat heeft hij dan ook heel braaf gedaan. Op de heen en terug weg heeft hij dus lekker vanaf mijn schouder naar buiten zitten kijken en heeft hij meegesnoept van mijn boterham met pompenpitten en mais  ;)

Toen we thuis kwamen hoorde de meiden hem in het reiskooitje en die begonnen toch tegen hem te gillen en hij weer terug, ik denk dat hij heel blij was om zijn meisje(s) terug te zien. Daarna heeft hij lekker zitten poetsen, heeft lopen spelen en is weer terug in de kooi gegaan om te dutten  :D

Iedereen een dikke knuffel terug  :-*

Liefs, Karin

Hermien

Jammer dat je geen foto's hebt van Paco in de auto op jouw schouder. Zie het in gedachten al voor me. De scheet...

Fijn je weer even gesproken te hebben. Kus de kuifjes en neem d'r zelluf ook één!

:-*   :-*   :-*   :-*

Caroline

Fijn dat alles goed is gegaan met je kereltje en dat hij weer in een topconditie is na zijn ziek zijn. Wie had dat toen verwacht hè??  :-\

SUper hoor!!!

Had ik ook mooi gevonden, een foto van paco op jouw schouder in de auto.  ;)

Trusten voor straks.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

7 juli 2009, 23:15:40 #3800 Last Edit: 16 juli 2009, 06:28:56 by Kaatje
Hoi Caroline,

Ja onvoorstelbaar hè, ik moest er steeds aan denken vandaag toen ik terug naar huis reed, wie heeft dat kunnen denken. Ik weet nog goed dat Gerda me er op de terug weg doorheen heeft geklets.

En aan zijn pootje mankeerde niks toen hij daar kwam, dat heeft hij daar opgelopen, nadat hij 20 gram in één week tijd was verloren.

Ja, Paco blijft altijd braaf zitten, is ook heel ontspannen en relaxt, in het reiskooitje zit hij echt te stressen. Met de meiden zou ik dit nooit durven.

Hoi Hermien,

Hehehehe ja, een foto had wel leuk geweest voor jullie  ;D

Liefs, Karin  :-*  :-*

Kimm

hey karin,

ik kan het filmpje niet bekijken, er staat een wit vlakje.
alles goed vandaag met je lieverds?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Kim,

Met Paco en de meiden gaat het lekker zijn gangetje. Wat een leven hebben die beestjes eigenlijk hè, lekker eten, drinken, vliegen, slapen en spelen. En als ze willen lekker kroelen  ;D

Het filmpje heb ik inderdaad weggehaald, ik probeer Xena al een paar dagen op te nemen, ze kan namelijk heel goed het bouwvakkersfluitje en doet Paco zijn fluitje nu ook perfect na.

Ook krijgt ze haar staartje weer terug, 2 gele veren en 3 donkere, langere veren met een flinke huls, je ziet al een klein staartje, ik ben dus erg blij !

Ik zal snel weer wat foto's maken en een filmpje.

Liefs, Karin  :-*

christa

ha kaatje
fijn dat hier alles weer goed gaat!
groetjes christa

Gerdy

Hoi Karin..

Wat heerlijk dat het met Paco weer goed gaat..ik vind het altijd fijn om te horen als het goed gaat.

ik had dat ook wel heel graag gezien..Paco op je schouder in de auto..lijkt me echt super.

gr Gerdy

Kimm

hoi karin,

ik kijk alweer uit naar je foto's en een filmpje :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi, wat fijn dat Paco het goed doet en de meiden, hihi, ik moest lachen , ik zie het al voor me, in de auto, jij en Paco op je schouder en lekker zitten smullen terwijl. Leuk om te horen dat ook zijn conditie in orde is, en dat hij helemaal fit is. Ook leuk dat Xena mooie staartje terug krijgt hoor!
Grtjs Ann

Anja

Hoi Karin,

Fijn te lezen dat alles goed gaat. En Paco zijn nageltjes weer tip top in orde.

Leuk dat hij op je schouder zat tijdens de autorit.

Ben al benieuwd naar de foto's die gaan komen.

Liefs en een dikke knuffel,

Anja

Peggy

Hoi Karin,

zo ik ben weer helemaal op de hoogte  :D

Super om te lezen dat Paco zo in een topconditie is..ik herinner het me nog heel goed ja dat hij toen zo ziek was  :(  wel heel erg fijn dat je zo tevreden bent over de kliniek en dat ze Paco zelfs herkennen is natuurlijk top!
Lijkt me een leuk gezicht;Paco op je schouder tijdens een autorit  :D

en Xena krijgt dus der staartje weer terug?  superrr

Fijne avond

Liefs peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Kaatje

Hoi Christa en Gerdy,

Ja, fijn dat zijn nageltjes geknipt zijn en het is altijd fijn om te horen ze in goede conditie zijn. Ook zie ik Paco steeds meer naar het bakje met pellets gaan en ook Xena vindt het lekker.

Hoi Kim en Ann,

De foto's komen eraan, en ja Xena haar staartje is weer terug aan het komen, daar ben ik wel blij om want ze heeft toch ruim 3 maanden zonder staartje gezeten. Toen Gerda de meiden kwam bezoeken hebben we Xena haar staartje wat netjes bij geknipt, maar het blijft geen gezicht natuurlijk.

Hoi Anja,

Ja het is fijn dat Paco zijn pootje weer normaal kan neerzetten want door de lange nageltjes zette hij met lopen op de tafel zijn teentje al schuin weg. De foto's komen eraan  :-*

Hoi Peggy,

Ja, ik ben ook blij dat ik een goede vogelarts heb kunnen vinden en dat het contact goed verloopt. Ze zijn al die keren erg nieuwsgierig geweest naar Paco en nu hadden ze hem een tijdje niet gezien en dat vond de assistente maar ook de dokter zelf heel erg leuk, vooral omdat hij in een hele goede conditie was.

Paco heeft nog even bij haar gezeten en toen gingen we weer terug. Paco vindt het overduidelijk leuk in de auto en kijkt graag naar buiten als hij op mijn schouder zit.

Natuurlijk hou ik mijn gedachte continue op de weg en hou ik express meer dan voldoende afstand ... daar hou ik heel de weg rekening mee want even hard remmen kan je natuurlijk niet, dan gebeuren er ongelukken.

Als Paco niet helemaal paronoïde zou worden in het reiskooitje dan liet ik hem er zeker inzitten. En ja, ... Xena krijgt weer een staartje, dat kunnen jullie zien op de volgende foto's.

Daar komen ze  :D

Wel een beetje veel, ... maar dan heb ik het weer een klein beetje goed gemaakt  ;)

Liefs, Karin