Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Karin, aha je hebt het blok eruit gehaald, dan zal de rust wel snel terug keren he! Paco gaat vreemd met Xena? Wat blijft het toch zo'n lieve dondersteen he! Die lieve stoere blik van hem vind ik zoooooo enig! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Anja,

De rust was maar van korte duur  ::) Inmiddels hangt het blok weer want Vicky moet vandaag of morgen toch weer een ei leggen heb ik het idee !

Ze zocht de laatste dagen steeds de Arthur op want ze zat samen met Paco in de Montana, als ze er met zijn vieren uit waren dan ging zij op zoek naar haar oude nest, je zag haar dan echt kijken naar de plek waar het blok had gehangen.

Toen ze 2 dagen geleden op de grond een nest ging maken heb ik het blok maar weer opgehangen. Ze heeft nu een dikke buik en weegt 119 gram  :o Ook zie je dat ze wat weeën heeft en ze heeft een kleine knik in haar staart.

Ik ben dus echt benieuwd wanneer er een eitje ligt.

Paco is ook weer super agressief en ik heb al een mooie handtekening in mijn wang van zijn ondersnavel  :( Ik was bezig met het blok en zag niet dat hij vlak bij me zat op de kooi en ineens hing hij in mijn wang  :-\

Voortaan maar goed kijken waar hij zit en een beetje afstand nemen, hij kan niet denken en volgt puur zijn instinct, wij kunnen dat wel en moeten dan maar even voor hem denken.

Zodra er een ei ligt word hij wat rustiger, maar hij denkt nu dat hij alles moet verdedigen heb ik het idee  ;)

Hoi Kim,

En helaas, weer politie agentje spelen hier  ;)

Hoi Anja,

Ik heb al hapje wang gekregen en laat kusje-kuif dus nog maar even in de kast liggen ! Jammer want hij werd net weer de oude Paco en kon ik hem weer kroelen. Hij hapte wel zoals voorheen zachtjes langs mijn vinger, maar het is nu weer "broeds" happen, oftewel echt bijten  ::)

Met de meiden gaat alles goed, Nienah is erg in de rui en ziet er niet uit. Xena heeft een heel kort staartje doordat ze met haar broedse kontje overal tegenaan heeft lopen schuren en haar staartveren 1 voor 1 zijn gebroken. Het is werkelijk geen gezicht  :o  :o

Hoi Ann,

Zoals je kan lezen hangt het blok er alweer en is de rust weer gevlogen hier. Nee, Paco gaat niet vreemd met Xena hoor, hij moet niks van Xena hebben, waarschijnlijk omdat hij denkt dat ze een man is, of het komt door haar grijze kleur  ;)

En een dondersteen, ja dat is hij zeker en ondanks dat hij nu weer zo fel is, smelt ik al bij het zien van zijn lieve kraaloogjes, maar dan wel op afstand  ;D

Fijn weekend allemaal  :-*

Liefs, Karin

Kaatje

Hoi hoi,

Vanmorgen kwam Rick vertellen dat Vicky een eitje heeft gelegd. Toen ik net beneden kwam heb ik eerst bij de nepeitjes gekeken  ;)

Die lagen er nog allemaal, dus ik ben erg benieuwd ! Ik denk dat Vicky vanmorgen vroeg het eitje heeft gelegd en nu nog even ligt uit te rusten  :D

Ik hoop dat ze straks het blok uitkomt en dat Paco het dan overneemt. Hij wil dit maar al te graag, maar Vicky laat hem nog niet op haar ei.

Spannend hoor.

Liefs, Karin

Kimm

hoi karin,

a gos, toch nog weer een eitje. spannend hoor! ik hoop dat ze nu goed met elkaar omgaan ;)
ik ben erg benieuwd hoor!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Karin , he gefeliciteerd met het eerste eitje van Vicky alweer , wat leuk , en hoe gaat het daar ? Zit ze er op te broeden ook ? Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Ja er wordt weer driftig gebroed hier ! Ik denk dat Vicky nog even moet bijkomen, ik heb haar nog niet gezien  :-\ Net even snel de deksel op een kier gezet en Paco zit nu op het eitje  :D

Hopelijk komt ze zo even kijken, ik hoor ze wel tegen elkaar kletsen en de meiden, owhh wat zijn die nieuwsgierig en hebben echt in de gaten dat er weer een ei ligt  ;)

Hoi Kim,

Als Nienah en Xena eruit zijn dan moet Paco in de kooi blijven en andersom. Vicky met haar zusjes dat gaat gewoon goed. Dus daar houden we dan maar rekening mee  :D

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin, wat leuk dat Paco nu weer fijn broedt op het eitje he, en Vicky even met haar zusjes kan spelen terwijl, ik ben al benoeiwd hoor, ga je ze laten uitbroeden ? Hihihi, nieuwsgierig he , grtjs Ann :D :D :D

Kaatje

Hoi Ann,

Ja, ik ga zeker kijken of de eitjes die Vicky legt bevrucht zijn  :D Dat zou ook heel mooi uitkomen als er 1 naar jou toe mag komen want dan is het toch pas begin juni  ;D

Owhhh wat spannend allemaal hè  ;D

Liefs, Karin

Sally

Hoi Karin,

Spannend zeg dat je nu gaat afwachten of de eitjes bevrucht zijn of niet.
Hoeveel eitjes ga je laten liggen?
Ik ga je volgen hoor. :D

Groetjes Sally

Kaatje

Hoi Sally,

Ik ga denk 2 bevruchte eitjes laten liggen, als de eitjes bevrucht zijn dan natuurlijk want dat moeten we nog afwachten.

Als alles goed is, dan mocht er in ieder geval 1 naar Ann, want ik vind het belangrijk dat het donsje een goed tehuisje krijgt  :D

Voor het andere eventuele bevruchte eitje zoek ik dan nog een goed tehuis, ik hoef er niets voor te hebben, enkel een goed baasje  ;)

Liefs, Karin

Anke

Hoi Karin,
Gefeliciteerd met het eitje!!!
Ik ben benieuwd of het bevrucht is :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Tjonge, alweer een ei. Konden ze niet ff tot Pasen wachten? Spannend meid. Ik ga het weer even goed volgen hier.

Kaatje

Hoi Anke,

Dank je wel meid  :-*
Ik ben ook ontzettend benieuwd of het eitje en de eitjes die nog komen bevrucht zullen zijn. Ik vind het zo ontzettend spannend. Er wordt in ieder geval weer enorm goed gebroed op het eerste ei  :D

Hoi Hermien,

Toen het blok er nog hing waren ze alweer begonnen, 2 dagen geleden zag ik Vicky echt zoeken naar haar nest en zat ze steeds in de Arthur kooi, terwijl Vicky en Paco inmiddels naar de Montana waren verhuist. Toen heb ik maar besloten om toch het blok weer op te hangen omdat ik sterk de indruk kreeg dat ze een ei moest gaan leggen  ;)

Fijn weekend allemaal  :-*

Liefs, Karin

Anke

Hoi Karin,
Het kweken met valkjes is vind ik van begin tot eind spannend :)
Maar ook zooooo leuk ;D
Geniet er maar lekker van!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Ow, wat gaaf .... ze mogen!!!!

Gefeliciteerd met het eerste eitje.

Succes met je eerste nestje.  :D

FIjn weekend.  :-*

Het weer is heerlijk!!!  :D ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.