Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Little Cockatoo

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

danielle

Anja

Hoi Karin,

Hoe gaat het hier met de valkjes? Alles goed mag ik hopen.
Zijn ze al op of in de kerstboom geweest?

Dikke knuffel,

Anja

Caroline

Hey lieverds, ik kom jullie allebei even heel erg veel beterschap brengen!!!!  :-* :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

Citaat van: Kaatje op 10 december 2008, 19:14:46
Yeahh,

Toch een kerstboom dit jaar, het was wikken en wegen. Vorig jaar voor het eerst zonder boom, ook geen kunstboom want daar houd Rick van mij dus niet van  ::)

Eigenlijk wilden we vorig jaar al dit soort boom, maar daar waren we te laat mee en aangezien niet iedere kerstboom verkoper deze bomen verkoopt moesten wachten tot dit jaar  ;)

Maar dan mag hij er ook zeker wezen, het is een hele valkjesvriendelijke kerstboom geworden, morgen nog wat meer kerstspullen neerzetten en dan is het echt weer bijna kerstmis  :D

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en nee, we zijn niet gek hoor, ja op onze valkjes natuurlijk  :-[

Liefs, Karin

Hallo Karin,

Helemaal geweldig die kerstboom!!! :D :D :D Ik heb hem even in de herhaling gezet. En herbruikbaar. ;D

Mooie valkjes heb je toch he. Ik weet nog goed dat ze alledrie tegelijk bij Gerda vandaan kwamen en dat je mannetje zijn ogen uit keek naar de mooie dames. ;)

groetjes, Nel :)

Kimm

hoi karin,

gaat het ook goed bij jou en jouw valkjes?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Karin, hoe is het daar met jou en je 4 kanjers ? Grtjs Ann

karlijn

hoi hoi,
ik vroeg me af................
Is de kerstboom door de kerst heen gekomen??
of hebben ze hem opgegeten ;D

ik ken jouw vogels natuurlijk niet maar Charlie & Angel van mij versnipperen ALLES incl. FOTOlijstjes :-X

dus ben benieuwd ;D

Groetjes KArlijn

Dieren oordelen niet.....mensen wel..!

Sharon

Hoi Karin

hoe is het hier? Alles goed hoop ik. En met de valkjes ook? Die genieten zeker lekker van alle liefde en aandacht die ze daar bij jullie krijgen.

Liefs
Sharon

P.s.: ik vond je kerstboom echt enig!
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hoi hoi,

Iedereen bedankt voor de lieve nieuwjaar wensen en leuke plaatjes  :-*

Inmiddels zijn alle kerstspullen weer opgeruimd, alleen de houten boom zonder speeltjes staat er nog. De gekke valkjes van mij zitten nu ineens wel elke keer in de boom, waarschijnlijk vonden ze de speeltjes erin maar niks  :P

Hoi Anja en Caroline,

We zijn inmiddels weer aan de betere hand, de rest heb ik in het buurthuis geplaatst, bedankt voor de beterschapswensen  :-*

Hoi Nel,

De boom is een succes, geen naalden, geen aarde en geen rommel en erg gebruiksvriendelijk  ;) Ook wordt er nu nog steeds gebruik van gemaakt en is het nu meer een speelboom !

Ik zeg natuurlijk gelijk ja, als je schrijft dat we mooie valkjes hebben. Ik ben ook nog steeds elke dag in "love" en ook ik kan me de dag nog zo goed herinneren toen het eerste eitje door Grisha gelegd was, wat een spanning en wat een kriebels had ik in mijn buik !

En ja, Paco keek gelijk zijn ogen uit toen hij zijn mooie meiden zag. Hij is nu helemaal verliefd op Vicky en het is een heel hecht koppeltje geworden. Nienah en Xena zijn ook onafscheidelijk en zo is ons gezinnetje heerlijk compleet !

Ook hier wil ik nog even laten weten dat ik ontzettend sterk aan jullie denk op dit moment. Heel veel sterkte vanavond met Ernie meid  :'(

Hoi Kim en Ann,

Met Paco en de meiden gaat alles goed, ze zijn lekker ondeugend en speels. Rick heeft het plexiglas weer in de speelbak gezet tegen de kou, maar Paco vindt het ook erg leuk om zich er achter te laten glijden om er vervolgens weer uit te klimmen  :D

Ann, bedankt voor je IM, ik ben bezig om er één terug te schrijven  :-*

Hoi Karlijn,

De kerstboom is door de kerst gekomen hoor, verder slopen ze hier ook alles als ze de kans krijgen. Op elke hoek zit een latje ter bescherming van het behang en in de keuken heb ik van dat plakplastic met sierrand, ... de sierrand is inmiddels veranderd in een exclusieve rand die vast niemand heeft  :D

Hoi Sharon,

Alles goed hier hoor meid, Paco en de meiden genieten inderdaad van alle aandacht, liefde en kroeltjes die ze lekker krijgen. Rick heeft 2 weken vakantie gehad en in de vakantie heeft Rick daar nog een extra schepje bovenop gedaan  ;)

Ook hier nog een bedankje voor je kaartje  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin   :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Hermien

Fijn om te lezen dat jullie weer aan de beterende hand zijn. Tja , die boom. Hij is ook zó mooi hè? Maar inderdaad zou mijn 'Vliegtuig' er weer een hele kluif aan hebben. Want hier wordt ook alles wat naar hout riekt opgepeuzeld. Afgelopen week zijn de heren aan de speeltuin begonnen..... :o