Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Ivy

Hoi Karin!
Wat vervelend dat je rugpijn hebt, dat is echt de ergste - hoe je ook ligt, voel je dat... liever een gebroken been voor mij!
Ik hoop dat het voor jou snel over is - zou een massage niet helpen?

Serieus, ik kan niet geloven wat ik hier lees, ik hoop dat je een geintje maakt dat je je wilt schamen dat je niks voor ze hebt! Vier valkjes in een Arthur - ze konden het niet beter treffen! Als ik maar denk aan wat je allemaal voor ze hebt meegenomen toen ze hier voor 1 weekje kwamen - geloof me, ze hebben het bij jou beter dan bij veel anderen!

Gekkie. En ik zal iets niet eens verklappen, maar een woord, 'bandje' je weet heus wel wat ik bedoel :P, naaah. Echt, ga weg met je twijfels. Misschien heb je te veel pijnstillers geslikt ;D

Ik hoop dat je gauw weer tiptop bent, knuffel de viertal wel voor me! De scheetjes.

Groetjes uit de schatkamer in ieder geval!

Kus,
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Kimm

hoi karin,

hoe gaat het? een beetje goed geslapen? ik hoop het wel voor je hoor ;)

met de valkjes alles ok?

liefs kim :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Karin..

heeft het een beetje geholpen met het veranderen van je bed?.beetje kunnen slapen?

liefs gerdy

♥Debby♥

Jemig Karin, als ik weet hoe dik mijn dekmatras van de boxspring is dan benijd ik je niet.. maar als het beter slaapt is dat natuurlijk mooi.

Mijn vader heeft trouwens eens een plank hout op de boxspring gehad en daar z'n matras op.. misschien is dat ook een oplossing en ligt het IETS comfortabeler.

Een knuffel voor je kwartet!  :-* voor jou!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Citaat van: Anja op 20 oktober 2008, 21:48:52
Citaat van: Caroline op 20 oktober 2008, 21:19:51
Ja .... nou heb je al van alles gekregen .... wat moet ik je dan nog komen brengen.  ::)

:-*

Een knuffel?

Zo dan??  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Annelies

Hoi Karin

Ik kom je even deze brengen en hopen dat hij helpt  ;)

Liefs Annelies

Kaatje

Jullie zijn toppertjes, echt !!

Hoi Deb,

Alleen dat dekje blijkt ook niet de oplossing helaas, het heeft een dag of 2 echt wel geholpen en het leek beter te gaan, maar gisterochtend en vanochtend gewoon weer helemaal stijf en stram wakker geworden  :-\

Dit weekend gaat Rick dus ook een plank halen, want ook Gerda heeft dit al veel eerder geopperd, hopelijk helpt dit dan wel weer een tijdje. Ook maar weer een nieuwe afspraak maken en kijken wat de pijnpoli eventueel nog kan bieden, maar daar ben ik ook weer niet zo happig op, lastig lastig en nog eens lastig dus  ::)

Ook begin ik een beetje te balen van de medicatie, want ook dit is maar van tijdelijke aard, maar zonder gaat helaas ook weer niet  :-\

Hoi Caroline,

Wat een lieve kroelfoto, ik heb in ieder geval een grote glimlach op mijn gezicht en dat terwijl je zelf ook al genoeg aan je hoofd hebt, echt lief van je  :-*

Hoi Annelies,

Jij ook bedankt voor je lieve plaatje, wat ik al zei ... jullie zijn echt kanjers  :-*

Met de valkjes gaat het lekker en ze hebben nu macaroni schelpjes met rauwkost, wat onkruidzaad en bruin brood, ze zijn dus lekker aan het schranzen  :D

Ik ben gewoon ontzettend blij dat ik zoveel afleiding heb aan Paco en de meiden, ze zijn zo onschuldig en zo lief, echte maatjes zijn het  :-*  :-*

Bedankt meiden !!

Liefs, Karin

Kimm

hoi karin,

wat fijn dat je nog zo lekker kan genieten van je lieve valkjes. een heerlijke afleiding :D

wat een lekker kostje heb je ze gegeven!
ik hoop ook dat de pijn een keertje zakt voor je. medicatie is ook niet alles maar als dat de boel een beetje rustig houdt, dan moet je dat helaas he?
ik ben benieuwd wat de pijnpolie voor jou kan doen. ik hoop dat ze jou kunnen helpen hoor!

geniet maar lekker verder van je schatjes :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

ik ben blij dat je wat afleiding  van je vogies hebt..wordt de plank vandaag gehaald?

ik hoop ook dat ze op de pijn polie iets voor je kunnen doen

liefs Gerdy

♥Debby♥

Dikke knuffel meid.. ik hoop dat ze op de pijnpoli toch iets voor je kunnen betekenen.. een dikke dikke kroel voor je kwartet!  :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Je weet wel waarom ;) ;) ;)  Ik vond het erg fijn je gisteren gesproken te hebben.

Liefs Anja

Anja

Hoi Karin,

Ik heb vanmorgen een kaarsje voor je gebrand in het Kapelletje. Hoop dat het werkt hoor.

Heel veel sterkte he meid.

Dikke  :-*

Anja

christa

heel veel sterkte met je rug.
zeer lastig ik heb fybromyalgie en met ibuprofen 600 3 stuks een beetje perskindol en een lichte vorm van fitniss gaat het bij mij wel wat beter maar als je 1 keer met de rug klachten hebt dan blijft dat gewoon een zwakke plek.
dikke vlek christa

Kaatje

Hoi Kim en Gerdy,

Ik geniet zeker van mijn schatjes en ja ze hebben heerlijk zitten smullen gisteren, het weekend ga ik denk ik weer vogelkoekjes bakken  :D

Volgende week dan ga ik even langs de HA of ik maak op kort termijn een afspraak met de neuroloog, ik wil toch gaan kijken of er nog een keer een andere arts, ( second opinion ) zijn gedachten hier over kan laten gaan, met alle mri uitslagen en foto's van de afgelopen jaren.

Morgen gaat Rick in ieder geval een plank halen en gaat mijn matras er weer op, het blijft kijken en zoeken voor de meest geschikte nachtrust.

Ook hebben ze misschien weer iets nieuws of kunnen ze op een andere manier nog wat voor me betekenen bij de pijnpoli, ik weet dat ze in Rotterdam sinds kort een nieuwe pijnkliniek hebben, dus wie weet  ;)

Hoi Anja,

Je bent een toppertje meid, en ja .... ik ben ook heel blij dat we gisteren gesproken hebben, gelukkig maar, je bent een kanjer hoor ! Echt ontzettend lief dat je een kaarsje hebt gebrand in de kapel.

En natuurlijk het kaarsje hier op de site, ik weet zeker waarom, je bent lief  :-*  :-*

Hoi Christa,

Dank je wel hoor, jij ook veel sterkte met je Fybromyalgie en inderdaad, het blijft de zwakste plek maar we blijven zoals altijd positief en lachen, want dat is in mijn geval nog altijd het beste medicijn  :D

Iedereen een dikke vlek, of zeg ik knuffel  ;)

Liefs, Karin

christa

idd altijd blijven lachen!!!! ;D :'( ;D :'( ;D :-*