Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Ivana,

Wat een heerlijke foto's heb je in mijn boekje geplaatst, ik ben er inderdaad ontzettend blij mee ! Wat is het toch heerlijk om alle vier hun snuitjes te zien !!

Bedankt meid ... je bent een kanjer  :-*  :-*

Liefs, Karin

Gerda

Wat een mooie foto's Ivana!
Geweldig!

Liefs, Gerda

Anja

Hele mooie foto's Ivana.
Mijn complimenten.

Liefs Anja

Hermien

Oeps! Ik zou bij het zien van zulke prachtige foto's van mijn valkjes, subiet van vakantie terugkomen...

Echt gewèldig! Waar woon je, dan mag je volgend jaar mijn 'Vliegtuig' een paar daagjes lenen......

;D   ;D   ;D   ;D

Caroline

Prachtige foto's Ivy .... jij kunt er weer een paar daagjes tegen, Karin.  :D

Nog even lekker genieten hoor.  ;)

Tot gauw.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi hoi,

Nog 1 dag morgen en dan kijk ik weer erg uit om mijn lieverdjes weer te zien ! Ik ben erg benieuwd hoe ze reageren natuurlijk, maar dat komt wel goed als we thuis zijn  :D

Ze hebben het in ieder geval fantastisch en dan kan je bij het zien van de geweldige foto's er zeker weer een paar dagen tegen  ;)

Vandaag een brief gekregen dat er 8 stoelen overboekt waren en er 4 stellen op kosten van Go Best nog 3 dagen langer konden blijven. Wij waren er niet maar hoorden dat de telefoon roodgloeiend stond van de mensen die nog wel 3 dagen wilde blijven  ;)

Toch ben ik blij dat we niet echt hebben moeten kiezen en een donderdag weer lekker de valkjes mee naar huis kunnen nemen. Hopelijk heeft Paco nog wat kroeltjes voor mij bewaard  :P

Liefs, Karin

Bello

Heeeeeeeeee vakantiegangers!!!

Ja nog ff wachten en dan zul je je valkenvolk weer zien.

is juist leuk om te zien hoe dat ze reageren!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kaatje

Hoi Dorothé,

Inderdaad nog heel even wachten en ben het met je eens hoor, het is vast heel erg leuk om te zien hoe ze reageren ! Een ding weet ik zeker en dat is dat ze Ivana en hun vriendjes best wel even zullen missen  :D

Liefs, Karin

Hermien

Dat wordt knuffelen, kwijlen en waarschijnlijk ook janken van blijdschap. Ik ken het..... ;D  ;D  ;D

En als je thuis bent kom je gauw eens uitgebreid op kraamvisite. Overigens belangrijk om hierbij te vermelden dat ik met de komst van Binky definitief gebroken heb met de SIGARET!

Kimm

hey vakantieganger,

heb je het naar je zin?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Karin , wat fijn dat je een paar dagen eropuit was , het weerzien van je valkjes Paco en de meiden zal dan waarschijnlijk  overweldigend zijn he ! Ik hoop zo dat je het heel fijn  hebt gehad. Hoe is het anders nog ? Heb je al veel geknuffeld ondertussen met je valkjes of ben je nog niet thuis ? Hihihi ! Wat een vragen he ! Grtjs Ann

Gerda

Hoi Ann,

Karin komt morgenavond thuis, ze gaat direct de valkjes ophalen, want na een week ontwenning is dat een must!

Hoi Karin, ik weet niet of je nog komt buurten vanavond. In ieder geval een goed terugvlucht, met minder problemen dan op de heenweg.

Liefs, Gerda

Caroline

Jeetje, jullie weekje alweer bijna voorbij.  :-\

Wat gaat dat toch snel maar .... ook weer lekker knuffelen met jullie lieverds.  :D

Alhoewel .... slecht hebben ze het niet gehad, jullie hebben ze waarschijnlijk meer gemist dan zij, jullie.  :-[

Kun je nagaan hoe beroerd Paco zich moet hebben gevoeld bij de va toen hij ziek was van heimwee.  :'(

En nu met gezelschap van zijn meiden en Ivy .... gaat het super met hem.  :D

Mocht je hier nog lezen, een hele goeie terugreis. Neem een lekker warm vest mee, het is nog wat kouder geworden hier.  >:(

En morgenavond ..... lekker genieten hoor.

Tot gauw, liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Welkom terug meis, wat gaat zo'n week toch snel voorbij  ;D
Veel plezier met het ophalen van je lieverdjes  ;)

Dierenfreackske

Hoi Gerda , aha , ik was al weer een dag te vroeg he !  Ik hoop dat ze een leuke reis heeft gehad hoor !

Hoi Karin , Whaaaaaaaaauuuuuuuw  je komt deze avond azl thuis zeg , wat gaat dat snel he !
Ik hoop dat het heel leuk was daar ! Grtjs Ann