Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Caroline

Lieve Karin,

ben ik een dagje druk ....

ben jij jarig geweest.  :-\

Desalnietemin ....

gefeliciteerd en ...

ik hoop dat je een fijne dag had.

Deze zijn voor jou!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

trienke

Hoi Karin

Het is hier zo stil, gaat alles wel goed?

Groetjes Trienke

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de hele lieve en leuke plaatjes en de felicitaties voor mijn verjaardag  :D

De verjaardag was gezellig en ik ben ook weer verwend met leuke en lekkere dingen.

Verder gaat alles prima hier, Paco, Vicky, Nienah en Xena doen het goed, ze zijn lekker speels en schooieren overal een beetje rond ! Ik heb van de week nog een bestelling binnen gekregen, zo hebben de valkjes nu een nieuw ( wel kleiner ) speelrekje in de speelplek staan !

Ook heb ik nog wat dingetjes, zoals een nieuwe speelbal, maiskolfjes, vlo-kreeftjes, rozenbottelpitjes, wat veluwse dennenappels om te slopen, lijsterbessen en meelwormen voor ze gekocht  :D

De meelwormen ( vriesdroog ) zijn overigens een heel groot succes en vallen erg in de smaak, ze krijgen dit dan ook als beloning ! Ook heb ik de ingrediënten voor valkjes koekjes in huis gehaald en morgen haal ik nog even een leuk vormpje zodat het er allemaal ook nog eens leuk uit ziet  :D

Ik ben dus erg benieuwd  ;)

Alles gaat dus lekker zijn gangetje hier, en we hebben natuurlijk ook nog van de zon genoten, verder heb ik het gevoel dat ik heel druk ben geweest, terwijl ik niet eens meer weet waarmee  :D

Ik moet ook maar weer eens snel wat foto's plaatsen heb ik het idee  ;)

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin ...ja ja ja ....foto's ..en van dat leuke speelrekje ook eens he ! Hihi ! Leuk dat ze weer volop kunnen genieten van elkaar he nu Paco weer superfit is . Raar dat je opeens zo
snel voor verrassingen kan staan , eigenlijk mag je daar niet bij stilstaan he ! Ik zou het ook heel erg vinden moest een van mijn valkjes plts ziek worden hoor ! Ik denk dat ik een beetje zou paniekerig worden dan , maar gelukkig is alles ok he !
Ik kan ook zo genieten ...zijn het ook zo'n schooiertjes die valkjes van je ? Hey ...waar haal je die lijsterbessen en denneappeltjes om te slopen ? Ik wil ook wel zo'n paar dingetjes , hihi ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat willen we altijd wel.
Vooral als het van jou kanjertjes is.
Stoere Paco
Lieve Vicky
Eigenwijze Nienah en tuurlijk
Avontuurlijke Xena

Je valkenkindjes zijn echt om te  :-*
Kijk uit naar de foto's.
Weet nu al dat ze weer geweldig zullen zijn :D

fijne avond verder :-*

Lisa

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;D ;D Foto's ;D ;D ;D ;D ;D

Je hebt ze dus weer lekker verwend lees ik :D.
valkenkoekjes ??? hopelijk valt het ook in de smaak!!

Hopelijk worden het super mooie foto's van jou schatten ;D :D :D.

Liefs Lisa

Anja

Hoi Karin,

Ik hoorde van Lisa dat je foto's zou plaatsen en ik dacht ik kom eens kijken.

Maar ze staan er nog niet.

Wel fijn dat alles goed gaat met je kwartetje.

Nog bedankt hè ;) ;) ;)

Groetejs Anja

*Petra*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Ik ben er mee bezig maar ik vrees dat we nog even geduld moeten hebben omdat er maar een paar ècht gelukt zijn ! De valkjes zitten op dit moment dus echt niet stil en zijn veel te beweeglijk  :-\

Ik heb wel een paar leuke filmpjes gemaakt van Nienah in de takken en het lijkt wel alsof ze aan het schans springen is  :o Ook van allemaal, daar zitten ze lekker in de speelplek te schooieren  :D

Dus de foto's komen echt, maar ik wil er net nog een paar meer hebben  ;)

Verder alles goed met de dondersteentjes hier !

Liefs, Karin

Anke

Hoi Karin,
Fijn dat het goed gaat met vier schatjes :)
Wij wachten nog rustig even door op mooie foto's en filmpjes ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Fijn dat alles goed gaat. We wachten en wachten en wachten gewoon nog hoor. Hoe langer we wachten des te mooiere foto's krijgen we te zien.

Voor ik het vergeet wil ik je alvast heel veel plezier wensen voor morgen. Geniet er maar lekker van.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi hoi ....leuk zo'n takken waar de valkjes  kunnen op klimmen en aan hangen he ! Grtjs Ann
;D

Lisa

Hey Karin,

Ik dacht ach ik kom eens kijken of er al foto's zijn.
Maar nog niet.

Maar ik wacht geduldig af hoor :D ;)

Liefs Lisa

Annelies

Hoi Kaatje alles goed hier ???

Foto's ik zie helemaal geen foto's.  ;D :P

Hoe was het vandaag lekker gezellie zeker ???

Groetjes Annelies

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Wat is het stil hier  :'( ???
Dat zijn we niet gewent hoor.
Alles goed met jou en je valken kindjes.
Dikke  :-* en knuffel ook namens Amanny.