Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

FroukjeH

Hoi Karin,

Wat een goede berichten zeg. Fijn om te horen.
Wat had je weer mooie foto's van je prachtige valkjes gemaakt. Een heerlijk stel lijkt me.

groetjes
Froukje

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Ik heb je update met een super big smile gelezen.

Echt super dat Paco nu helemaal gezond is verklaard.

En zo zie je maar weer hoe slim zo'n valkje is dat hij de omgeving toch herkent ;)
Gelukkig voor Paco en jullie alleen maar goed nieuws.

En wat je zegt namen herkennen doen ze echt wel en ze weten ook echt als ze iets doen wat niet mag. Zazou is hier echt een ondeugd. Ze weet precies wanneer en waar ze iets moet doen om bescherming van papa te krijgen.

Zo zal het er bij jou ook wel aan toe gaan met name met Vicky het lievelingetje van je man ;D

Ben echt super blij dat je valkenzoontje weer helemaal de oude is.

En je zoon Patrick verdient ook een pluim. Hopelijk slaagd hij volgende maand voor zijn rijexamen. Ik zal dan voor hem duimen. Wel even seinen wanneer hij moet afrijden  ;)

Geef Paco, Vicky, Nienah en Xena maar een lekkere kroel van ons.  :-*

Caroline

Geweldig!!!

Goed zo Paco!!!

Even kort maar krachtig .... ben weg vanavond maar wist .... 2 april, Paco naar de VA, dus even snel neuzen hier.  ;)

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Hoi Karin,

Fijn dat alles goed was met Paco, maar ik had ook niet anders verwacht!
Hij is echt weer helemaal de oude!

Ik heb een paar foto's geselecteerd van Paco en de meiden.

Hier de twee grootste deugnieten op de keukenkastjes (want ja, er is verder niets te beleven in huis  ::))

Lieve schattige Vicky

Ondeugende eigewijze Nienah

En lieve slimme Xena

En dan Paco, wat een knuffeltje is dat!!

Is het nou klaar met die foto's!!!

Knuffeltje

Dat was het voor nu!

Liefs, Gerda

aad

Kaatje

Hoi Manon,

Zeker heerlijk die bevestiging, al wist ik dit diep in mijn hart natuurlijk al, gewoon omdat ik dit kon zien en met wegen bleef hij weer fantastisch op gewicht !

Hoi Caroline,

Fijne avond en lief dat je dit onthouden hebt  :-*

Hoi Froukje,

Er staan inmiddels nog meer mooie foto's, ... ze zijn echt super en zoals je kan zien is het ook een heerlijk stel  ;)  Wat een lieverds zijn het toch  :-* :-*

Hallo Jeanine,

Paco is echt een heel slim valkje en ik ben ontzettend blij met deze goede uitslag !! Ook ben ik heel erg blij voor Patrick en ik zal zeker een seintje geven  ;)

Ik ben ook heel blij dat Paco weer helemaal de oude is, hihi je hebt gelijk, Paco is mijn valkjeszoontje !  Ik zal Paco, Vicky, Nienah en Xena een dikke kroel geven  :-* :-*

Hoi Aad,

Ik ben het helemaal met je eens  ;D

Liefs, Karin

Kaatje

Hoi Gerda,

Ja wat kan ik nog zeggen, fantastisch nieuws en fantastische foto's !! Ze zijn allemaal even mooi, heerlijk om knuffeltje Paco, èn lief, èn boos te zien kijken :D

In één woord schitterend, ... :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi  Gerda , wat een schitterende foto's .  Zo zien we Paco graag he , soms lief en dan weer zijn schattige boze blik he !
Grtjs  Ann

Hoi Karin , wat een opluchting dat alles nu voorgoed voorbij is voor jou en Paco en wat tof dat je een supergoede uitslag hebt he !

Paco is weer top en top he , zo zien we het graag hoor ! Grtjs
Ann

Saar

Hoi Karin,
Wat fijn zeg dat Paco weer gezond is verklaard :D :D :D
Ik hoop dat je nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren van je mooie viertal mag genieten :D
Groetjes Saar :-*

Annelies

Hoi  Karin

Toppie meisje dat zijn goede berichten.

Lekker weer genieten van je 4 tal

Liefs Annelies

Kaatje

Hoi Ann,

Ja het is echt ontzettend fijn om te weten dat Paco weer helemaal de oude is en zich ook weer zo laat zien  :D  Gerda heeft echt hele leuke foto's van de boze en de lieve Paco gemaakt, wat een koppie heeft Paco toch  :D

Bedankt voor je bericht  :-*

Hoi Saar,

Dat hoop ik ook heel erg ... ik hoop dat ze een hele mooie leeftijd zullen behalen ! Natuurlijk onnodig om te zeggen maar daar zal ik ook mijn uiterste best voor doen want ze zijn me ontzettend dierbaar !!

Hoi Annelies,

Ik geniet elke dag weer opnieuw van Paco en de meiden en dat geeft me een super gevoel  :D

Liefs, Karin

*Petra*

Fijn Karin, en ja, dat supergevoel, dat herken ik helemaal!
Heerlijk dat we zo van onze lieverds kunnen genieten!
Top, dat Paco weer helemaal de oude is!!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Gisteren waren alle drie de meiden 5 maanden oud en was het precies een maand geleden dat we Paco naar de kliniek brachten !

Vanmorgen kwam ik beneden en ik hoorde eigenlijk gelijk hele rare piepgeluidjes ! Uiteraard ben ik gelijk gaan kijken wie dit was, ... dit was Nienah en ze zat ook heel raar op stok !

Nu heb ik dus echt het idee dat ze kippetje zat, ze zat namelijk een beetje door haar pootjes gezakt en met haar hoofdje vooruit te piepen, haar vleugels een klein beetje breder dan normaal ...

Paco en Nienah zaten ook erg dicht bij elkaar, Paco wat hoger dan Nienah maar ze was helemaal in de bonen, tenminste zo leek het !

Verder gaat het hier gewoon zijn gangetje ... Paco en de meiden zitten net in een schone kooi en zijn lekker aan het eten / drinken en aan het scharrelen  :D

Ook heb ik zelf nog wat leuke foto's kunnen trekken en zal deze ook zeker nog gaan uploaden dit weekend  :D

Iedereen een heel goed weekend gewenst !

Liefs, Karin

Saar

Hoi karin,
Hield ze ook haar staart ´recht´?
Zo ja, dan zat madammetje dus idd kippetje ;D
Jij ook een fijn weekend!
Groetjes Saar :-*

Kaatje

Hoi Petra,

Zeker heel erg heerlijk dat we zo van onze lieverds kunnen genieten  :-* Bedankt voor je berichtje meid !

Hoi Saar,

Ja zo zat Nienah, de staart stond inderdaad strak recht, iets omhoog zelfs .... Voor mij dus een hele vreemde houding om te zien en dit was ook voor het eerst dat ze zo zat !

Kleine meisjes worden groot  ::)  :D :D

Groetjes, Karin  :-*