Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Anja

Hey Kanjer,

Heb je een beetje kunnen slapen? Hoop dat Paco de nacht ook goed is doorgekomen en dat hij wat vooruit gegaan is.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Karin ....ik hoop het ook ! Laat je vlug iets weten als je gebeld hebt ? Grtjs Ann

Anke

Hoi Karin,
Hoe is het met je?
Ik houd je boekje in de gaten voor meer nieuws over Paco.
Sterkte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Wat verschrikkelijk dat Paco is opgenomen.
Ik leef heel erg met jullie mee.
En wel heel erg goed dat je zo snel hebt gehandeld.
Ik bid en duim voor je dat jullie snel weer jullie eigewijze kereltje in jullie midden mogen hebben.
En die traantjes gewoon laten lopen ;) dat lucht lekker op.
Heel veel sterkte.
Denk aan jullie :-*

Gerda

Hoi Karin,

Hier wordt ook wat afgeduimd dat het met Paco weer beter gaat!
We hebben op andere manieren contact, maar ik dacht, ik zet het hier ook nog even neer, als steuntje!

Vanavond gaat er weer een kaarsje aan (als de valkjes 'op bed liggen').

Heel veel liefs en sterkte voor jou en Rick!

Liefs, Ronald en Gerda

Dierenfreackske

Hoi Karin ...ik hoop dat Paco een goede en rustige nacht gehad heeft en dat hij beter is ! Ik hoop dat je positief nieuws hebt van je stoere bink daar ! Grtjs Ann !

margreet

hallo Karin,

Hoop dat je straks goede berichten krijgt over Paco.
Van dat wachten word je tureluurs.
Hou je goed Karin.

groetjes Margreet

Kaatje

Hoi Saar,

Bedankt voor je medeleven en je reactie, wij hopen ook dat we hem met zijn zessen weer snel in de armen en pootjes kunnen sluiten .... het is echt heel stil in huis omdat Paco het hoogste fluitje had en dat mis je dan gelijk !!

Hoi Caroline,

Zo zitten wij hier ook hoor, bedankt voor de knuffel !!

Hoi Kim,

Lief dat je ook een kaarsje mee brandt en uiteraard hopen wij ook dat hij snel weer naar huis mag, maar dan moet hij wel helemaal opgeknapt zijn anders ben ik nog niet gerust ... Ik sta echt te popelen om te kunnen bellen, nog 3 kwartier !!

Hoi Ann,

Jullie zijn echt allemaal super, vind het zo ontzettend lief en ontroerend hoe jullie meeleven ! Het is wel heel fijn om te weten dat ik elke dag om 11 uur kan bellen, hoewel  de dag dan verder natuurlijk wel lang zal duren  ::)

We geven Paco ook alle rust en vrijheid die hij nodig heeft om te kunnen revalideren, beter 2 dagen langer blijven dan 2 dagen te kort, ze zijn er heel lief !!

Bij deze VA zullen we dan ook zeker blijven en deze voortaan contracteren als dat nodig blijkt !

De meiden zijn nu gewoon weer aan het schooieren als vanouds, ... ik denk dat er gisterochtend toch iets met Paco gebeurd is omdat de kooi er rommelig bij lag en de beukensnippers helemaal verschoven waren en er 2 hele grote kale plekken in de beukensnippers zaten ! Het leek gister ook wel alsof ze iets hebben gezien waar ze van geschrokken zijn en daarom nog eens dubbel zo stil waren !?

Ik denk dat de meiden ook wel heel blij zullen zijn om Paco weer te zien, .... hoewel ze nu gewoon weer over gegaan zijn tot de orde van de dag en lekker vliegen ! Ze zitten nu alle drie op mijn schouder, ze zijn zo lief !!

Je bent ook een kanjer meid, jullie allemaal en ik wil jou ook bedanken voor het branden van de kaarsjes ... ik word er gewoon emotioneel van dat jullie zoveel steun bieden met jullie woorden, ... echt ... dat houd me een stuk beter op de been  :-* :-*

Hoi Anja,

Mwhaaa, ik heb heel de nacht liggen draaien maar ik heb wel geslapen en ik ben ook veel wakker geweest, ik moest dan gelijk aan Paco denken !!

Ik heb heel de nacht de mobiel aan gelaten en ook de gewone telefoon lag naast me op het nachtkastje en er is gelukkig niet gebeld, ... ik hoop zo te horen te krijgen dat Paco de nacht goed is doorgekomen en misschien hebben ze al wat meer uitslagen of weten ze al iets meer !!

Nog een half uurtje en dan mag ik bellen !!

Hoi Ann,

Natuurlijk laat ik gelijk iets weten, jullie zijn er zo bij betrokken en leven zo mee dat ik jullie gelijk op de hoogte breng hoor ... jullie geven me zoveel steun en Paco ook !! Hier ben ik echt heel dankbaar voor !!

Hoi Anke,

Met mij gaat "goed" hoor ... Ik was alleen vanmorgen ontzettend misselijk en ik heb behoorlijk hoofdpijn maar dat komt van de spanningen hoor ... de misselijkheid is gelukkig over, heel vreemd maar ik denk gewoon wat spanning op mijn maag of iets dergelijks  ::)

Bedankt meid, lief dat je ook zo meeleeft  :-*

Hoi Jeanine,

Bedankt voor je lieve woorden en het meeleven ! Rick en ik hebben voor het slapen gaan ook een gebedje voor Paco gedaan .... dat hij de nacht goed zal doorkomen en er weer bovenop zal komen !!

De traantjes laat ik zeker lopen als die komen, ik mag zo gaan bellen ... heel spannend dus en daarna zal ik vast weer wat traantjes laten ! Het klinkt misschien absurd maar ik heb vier valkjes kinderen en één daarvan ligt in het ziekenhuis .... zo voelt het gewoon !!

Lief dat je aan ons denkt meid, maar dat geldt natuurlijk voor jullie allemaal  :-* :-*

Hoi Gerda,

Bedankt voor alles meid, voor de bemoedigende woorden tijdens de andere contacten en nu zelfs ook hier nog een steuntje in de rug, jij en Ronald zijn ook echt 2 kanjers van personen !! Jullie krijgen drie dikke knuffels van de meiden  :-* :-* :-*

Hoi hoi allemaal,

Ik heb net weer gebeld en ik moest even wachten, ze ging even overleg plegen ... poehhh wat lijkt dat dan lang te duren zeg  :'( :'(

Paco is "stabiel" hij heeft gisteren na de sonde voeding weer een klein beetje gebraakt maar toch nog 3 kwart binnen gehouden, ook was hij door het braken en omdat hij de ochtend hier niks gedronken had wat uitgedroogd, hier heeft hij een infuus ( onderhuidse injectie ) in de liesplooi voor gekregen, dit vind ik zo zielig maar ik weet ook dat dit het beste voor hem is :'( :'(

Dit moet gebeuren om zijn eigen lichaamsvocht weer op peil te krijgen !

Hij krijgt nog steeds de AB, het antibraakmiddel en sondevoeding, .... het is nu afwachten tot Paco uit zichzelf weer gaat eten en drinken ! Verder duurt het even voor de ontlasting uitslag er is,... dit moeten ze geloof ik uitsmeren dacht ik te horen ...

Zijn ontlasting was lichtgroen en daar zijn ze nog mee bezig !!

Morgen kan ik weer bellen, ik zei nog, ... hij is wel heel lief hè !? En toen zeiden ze dat het een heel lief valkje was en hij de harten daar al gestolen had  :'( :'(

Jeetje wat mis ik hem en wat zou ik hem graag willen zien, mijn schatje en ventje !! Lieve Paco, we missen je hier heel erg, niet alleen je lieve vrouwtje maar iedereen in je boekje !!

Knap alsjeblieft maar snel op en weet dat we aan je denken, .. iedere minuut en ieder uur, in gedachte ben ik bij je lieverd ...  :-* :-* :-* van Vicky, Niena en Xena en van ons !!

Dit was het weer even, nogmaals iedereen bedankt voor de lieve woorden en het meeleven !!

Liefs, Karin

Anke

Hoi Karin,
Paco is stabiel, dat is dus positief :)
Ik geloof graag dat Paco de harten daar al gestolen heeft, het is zo'n lekker ventje :-*
De duimen draaien hier overuren.
Nogmaals heel veel sterkte!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Margreet,

Gelukkig is het wachten van daarnet achter de rug, ... nu is het weer wachten tot morgen  ::) Jij ook bedankt voor je lieve woorden en ook nog hartstikke bedankt voor je prachtige kaart  :-* :-*

Ik hou me sterk hoor meid al valt het soms lang niet altijd even mee !!

Liefs, Karin

Caroline

Ik ben bijgelezen en kom een knuffel geven, ga weer gauw terug naar mijn eigen zorgen kindertjes.  :-\

Sterkte meid.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Karin ...ik zit hier met de tranen in mijn ogen als ik dit lees ! Natuurlijk mis je hem heel hard meid en is het erg te moeten horen dat hij een sonde heeft met vocht enzo om niet uit te drogen maar je weet dat dit het beste is voor hem en wat lief dat Paco zo ieders hart steelt daar , ik kan er best wel inkomen hoor dat hij dat doet ! En hoe is het ondertussen met de drie meiden ? Ze missen hem waarschijnlijk heel hard ...wacht maar als ie thuis komt , dan vliegen ze daar allemaal rond hem om een knuffelkroeletje ! Ik denk dat het weerzien heel pleznt zal zijn voor iedereen maar vooral van Paco zelf  dat ie weer thuis kan zijn bij zijn eigen vertrouwd nestje he ! Ik hoop dat ie vlug eet en drinkt dan zal hij vast weer naar huis mogen ! Jammer dat ze nog de uitslag niet hebben van zijn ontlasting he ! Maar het zal wel niet lang meer duren he ! Als hij er maar bovenop komt ! Dat is het allerbelangrijkste nu !
Ik duim hard hoor ! En ook voor de drie meiden dat ze gauw hun maatje terug hebben ! Grtjs Ann

Kimm

hoi karin,

ik ben erg blij dat paco stabiel is. nu maar hopen dat hij gauw weer aansterkt en zelf gaat eten. och arme ziel.
hij is in goede handen, gelukkig weet je dat. maar wat duren de dagen dan lang he? het liefst hang je elk uur aan de telefoon. nou meid, hou je taai en ik denk aan je :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi hoi Karin,

Wat is het wachten toch vervelend, maar ik hoop dat jullie wachten snel beloond wordt en dat je bericht krijgt wat er met Paco aan de hand is.

Heel veel sterkte :-*

Groetjes Manon

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Ik zit hier ook met tranen in m'n ogen je verhaal te lezen.
Volgens mij sterf je duizende doden als je aan de telefoon moet wachten als ze gaan overleggen.
Gelukkig is hij wel stabiel.
Hopelijk gaat hij nu weer snel zelf eten en drinken en dat hij dat ook goed kan binnen houden.
Hij krijgt in ieder geval de zorg die hij op dit moment nodig heeft.
Ik beloof je dat ik voor je kereltje blijf bidden en duimen.
Hopelijk is jullie lieve Paco snel weer in jullie midden.

En wat betreft de opmerking dat je 4 valkenkindertjes heb en er 1 in het ziekenhuis ligt daar kan ik helemaal inkomen.
Als Amanny Zazou of Baloo bij zich heeft zegt ze ook vaak. Jij wilt zeker naar mama of papa. Hier is het niet baasje of vrouwtje maar papa en mama.
Ze verklaren ons maar voor gek het kan me niets schelen.

Net als bij jullie ongetwijfeld het geval is onze vogeltjes horen gewoon bij ons gezinnetje.

Heel erg veel sterkte.
Ik denk aan jullie :-* :-* :-*