Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Anja

Hoi karin,

Wat een lekker fluitje is dat toch hè. Hij kan het echt goed. Hier gaven ze meteen een reactie.

Strakjes lekker foto's dan kom ik nog een terug hoor. Wat kl*te hè met die verbinding. Er zijn ergere dingen zeg ik dan maar.

De rui............ik ken het hoor. Maar troost je ...............ze worden niet kaal hoor.

wij hebben nu 20 valkjes :o :o :o

Groetjes Anja

Anke

Hoi Karin,
Joepie, foto's!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Lisa,

Ik denk dat Rick het shirt ook wel leuk vind hoor, ik ben in ieder geval benieuwd hoe het staat  ;D

Hihi die Yubel, leuk doen ze dat dan hè ... ik kan zo verliefd op Paco worden als hij dan zo bezig is en dan zo'n snuitje trekt  ;D

Hoi Sally,

De meiden zijn nog hartstikke actief en verliezen daarom denk ik zoveel veertjes  :o :o Maar wel fijn anders maak je je denk ik toch wel een beetje zorgen, ze mogen er zo weer fijn uit ... dan is de kookplaat afgekoeld  :D

Ik denk ook wel dat Rick het t-shirt leuk vindt want Vicky is inderdaad zijn oogappeltje  :D  De foto's komen er aan hoor, ik ga ze na dit bericht plaatsen  :D

Hoi Anja,

Kei leuk he dat ze zo op elkaar reageren, ik vind dat echt geweldig om te zien, ... dan herkennen ze kennelijk toch wat hè !?

Hehehe gelukkig maar dat ze niet kaal worden en er zitten echt een heleboel stekeltjes ( hulsjes ) nu, ze steken er soms gewoon een beetje uit !!

Dat is een hele kooi vol, nou ja ... ruimte zat nog volgens mij, hihi ;D ;D ;D

Hoe Anja en Anke, de foto's komen er aan hoor, ik ga er nu aan beginnen  :D

Groetjes Karin

Kaatje

29 februari 2008, 20:34:57 #1863 Last Edit: 29 februari 2008, 20:37:53 by Kaatje
Hier komen ze dan !!

De drie dametjes  :D

Even lekker breed zitten hoor ! Vind je het wat, Vicky !?

Even vanaf boven bekijken hoor, hmmm kan breder volgens mij  :D

Uhmmm ik wil even alleen in de tent, ik wil privacy !!

Nienah probeert omhoog te klimmen !!

Gewoon lief  :D

Gezellig onderonsje  :D

Samen spelen !!

Lekker slopen, dat blijft fun  ;D

Mooi meisje  :-* :-*

Nienah kijkt wat rond !

Nienah speelt lekker met de sliertjes uit het doosje  :D

Nienah maakt een buiging !!

Nienah zit lekker relaxt !!

Paco bij de tent !!

Nienah probeert nog hoger te klimmen !!

Paco kijkt naar Nienah !!

Paco lekker scharrelen met de sliertjes !!

Op de uitkijk en even alles in de gaten houden  ;)

Rustig op het spiraal zitten !!

Uitsloven voor de dames  :D

En nog meer uitsloven, zou het me ooit een keer lukken om indruk te maken !?

Nienah op het doosje met sliertjes !

Ben ik aan het spelen of aan het slopen  ;)

Tentje slopen  :o :o

Tentje zit wel lekker hoor !!

Vicky in de speelplek  :D

Vicky op het spiraal !!

Lief meisje  :D

Met zijn viertjes op de stoel van Karin

Wat is het toch een geinig doosje   ;D

Xena bekijkt het vanaf haar schommel  :D

Xena in de speelplek, we hebben het touw bijna door  ;D

Xena is lekker met haarzelf bezig   :D

Xena op de kast !

Wat is Xena toch een lief meisje om te zien, maar in werkelijkheid o zo ondeugend !!!

Nou dit waren ze weer, het heeft even geduurd maar uiteindelijk staan ze er toch  ;D ;D

Geniet er maar van  ;) ;)

Groetjes Karin

Lisa

Hoi Karin,

Leuke foto;s zeg ;D ;D ;D ;D.

Deze vind ik echt zo leuk..:

*FietFieuw* ;D ;D ;D*TwiedelTwiedelTwiet* :P :P

Liefs Lisa

Dierenfreackske

Hoi Karin ...ik had alweer wat foto's in te halen hoor !
En wat heb ik weer genoten van de supergeweldige foto's zeg ! Heel leuk speelgoed hebben ze ook en wat hebben
de 3 meiden het druk met Paco ...maar ze zijn alle 4 even mooi hoor ! Super , super super !
Grtjs Ann

Anja

Hoi Karin,

Nou genoten heb ik hoor. De foto's waren geweldig.

Wat een heerlijke doerakken zijn het toch. Paco zijn koppie begint algeel te worden.

Het blijft altijd genieten van jou kwartet.

Groetjes Anja

Sally

Hallo Karin,

Ja da kan wel dat ze door dat heel actief zijn de veertjes nog meer verliezen. ;D.
Ik heb terstraks een nieuw vleugelveertje ontdekt bij Pietje MET pareltjes. Leuk he!

Van de foto's heb ik met volle teugen genoten, wat een prachtig 4tal!
Hihi die Paco ging even breedt zitten, wat leuk! Lekker macho, en zn koppie begint toch al wat geler te worden he. Voor je het weet is die net zo geel als die van Kenji. ;).

Groetjes Sally

Kaatje

Hoi Lisa,

Dank je wel meid .... en inderdaad kwam het fluitje er ook aan te pas  ;D Ik vind de foto waarop Paco zo breed zit ook heel erg leuk, het is gewoon een lekker stuk  ;)

Hoi Ann,

Bedankt voor je leuke berichtje, ... volgens mij doe jij niet onder hoor wat betreft het speelgoed en andere sloopwerken  ;D

Hoi Anja,

Dank je wel voor je leuke reactie meid, wat dat betreft is het wederzijds hoor, ik geniet ook altijd weer opnieuw van jouw 3 en een half kwartet  ;D Ik kijk het geel er haast af zo graag wil ik een gele snoet zien  ::)

Hoi Sally,

Allereerst wil ik zeggen dat je een prachtige handtekening hebt zeg, ik heb er met veel bewondering naar gekeken, wouw ... dit wil ik ook wel !!

Fijn dat je er ook van genoten hebt, dat vind ik heel leuk om te lezen  :D Hi hi, die Paco doet zo macho maar krijgt nog steeds nul op rekest  ;D  Begon dat gele bij Kenji ook zo !?

Ik zet hem steeds in het zonnetje als die schijnt in de hoop dat zijn snoet snel net zo geel wordt als die van Kenji  ::) Paco en Kenji schelen maar 2 en een halve maand !

Fijn dat jij ook weer genoten hebt  ;)

Groetjes Karin

Sally

Hallo Karin,

Ik vind mijn handtekening ook prachtig. ;D. Maar alle eer gaat naar Yvon want zij heeft deze handtekening voor mij gemaakt ;)... Zelf zou ik dat nooit kunnen. :P

Haha Kenji doet ook macho en gaat fluiten in Pietje's oor maar die krijgt ook geen aandacht terug. :P. Pietje gaat dan gewoon lopen, haha!

Ja dat was zo ook bij Kenji hoor toen het begon... Het is niet van de ene op de andere dag knal geel geworden he.
Zal direkt eens even n foto zoeken waar zn koppie begon met geel te worden en zal die wel even hier of in mijn boekje zetten dan. :). Dan kan je zien dat het bij Kenji ook zo is geweest.

Ik denk wel niet dat die zon veel gaat helpen daarmee. :P. Maar fantaseren is nooit niet slecht he. ;D ;D ;D

Groetjes Sally

Kaatje

Hoi Sally,

Dat heeft Yvon dus echt prachtig gedaan zeg, mijn complimenten Yvon  :D :D

Je mag de foto van Kenji best in mijn boekje zetten hoor, dat zou ik heel erg leuk vinden en nee ... ik denk ook niet dat de zon helpt, hihi ... alleen het idee was wel leuk  ;)

Dat dacht ik van de zomer namelijk, ... toen zat Paco veel voor het raam in de zon en toen werd hij langzaam geler, whahaha dommi ik, ik dacht net als bij blonde mensen, die worden in de zomer ook blonder  :D

En fantaseren, ach ... dat is zeker wel leuk en ik kan me er bij Paco nog niet echt een voorstelling bij maken, hoewel ik in gedachte wel weet hoe graag ik het zou zien  ;D

Groetjes Karin

Sally

Hallo Karin,

Wees gerust, Paco zal snel een lekker geel snoetje hebben. ;)
Komt dik inorde.
Heb even een foto gezocht van Kenji ongeveer 3 maand geleden...

Kaatje

Hoi Sally,

Echt een foto om te  :-* :-* hehehe ik moet er erg om lachen omdat Kenji op deze foto ook zo eigenwijs kijkt als dat Paco nu doet  ;D ;D

Er is dus ook nog goede hoop dat Paco straks ook een liever uiterlijk krijgt  :D :D

Je bent een kanjer, ... bedankt Sally de foto is echt super, super gaaf !!

:-* Karin

Gerda

Hoi Karin,

Heb samen met Ronald naar de foto's van de meiden en Paco zitten kijken. Heerlijk om ze zo bezig te zien! Ze hebben het heerlijlk!

Leuke, mooie en lieve foto's!

Liefs, Gerda

Anke

Hoi Karin,
De foto's zijn het wachten waard hoor!!
Wat een lieve, mooie, ondeugende valkjes heb je toch!!!
De foto's zijn een genot om naar te kijken!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes