Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hahaha...Karin ....heb ik gelachen met het tentje , wat leuk zeg ! En wat een toffe ideeen heb je om dit zo te doen voor hen ! Hoe groot is dat tentje eigenlijk ? Zo'n minidingetje ?
En de foto's bij oma waar ze zo aan het petje aan de glinsters zitten he ! Oma zit duidelijk op haar gemakje met de valkjes ook eh ? !  En dan die van de valkjes die lekker aan het smullen zijn , zo leuk dat ze er van eten he ! Suske doet dat ook maar Wiske bekijkt het liever vanop een afstand , maar dat komt wel hoor ! Zo ....ik heb weer heel erg genoten van jouw lieve schattige valkjes zoals altijd ! Grtjs Ann

Kaatje

Citaat van: Sally op 12 februari 2008, 23:39:29
hallo Karin,

Ik ga hier ook eens in de dierenwinkels kijken.
Denk ook wel dat Kenji en Pietje (niet kuifje.. die is er niet meer :()... het heel leuk gaan vinden.

Groetjes Sally

Hoi Sally,

Sorry dat ik me versproken heb, ik heb inmiddels de naam aangepast  :-[  Dit vind ik nou heel erg vervelend omdat ik weet dat dit jou pijn moet hebben gedaan   :-[

Ik hoop inderdaad dat Kenji en Pietje het tentje net zo leuk gaan vinden als Paco en de meiden !

Nogmaals sorry  :-*

Groetjes Karin

Kaatje

Hoi Ann,

Leuk dat tentje hè  ;D  Ik zag het staan en dacht, goh ...misschien is het wel wat voor de valkjes ! Het tentje is 30 x 30 x 30 cm dus 30 lang, 30 hoog en 30 breed  :D

Ik denk dat Suske en Wiske er ook best veel lol aan hebben  ;)

Fijn dat je weer genoten hebt van de foto's  :D

Groetjes Karin

Lisa

Hee Karin,

Echt stoer joh van Paco 8) 8) 8) 8) 8).Dat ie kan zingen.

En hele leuke foto's :D

Hmmm ik heb zo'n jeuk aan mijn kontje en ik kan er net niet bij :P :P

Liefs Lisa

Kaatje

Hoi Lisa,

Bedankt voor je leuke berichtje, ik heb erg moeten lachen om je opmerking onder de foto van Vicky  ;D ;D

Paco is inderdaad een stoer ventje hè !! Het is dan ook echt een klein hartediefje hoor  ;)

Liefs Karin

*Manon*

Hoi Karin,

Gave foto's weer zeg... ik geniet er altijd enorm van en die Paco... om hem blijf ik ook lachen... altijd als ik m zie op de foto's kijkt ie zo  >:(  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Anke

Hoi Karin,
Ik had weer wat bij te lezen.
Leuk hoor alle foto's van je schatjes!!
Enneh.... ik ben het Manon eens.... Paco mag wel eens op een cursus vrolijk kijken ;D
Hihi het is een schatje hoor :-* :-*
Groetje Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Och Karin, wat een geweldige foto´s in hun tentje.  :D Die met oma zijn lief.  :-* En och, de andere ook eigenlijk.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Karin ...dat zou inderdaad een goed idee zijn voor mijn valkjes , hihi alleen ...ik weet niet of ik zoiets kleins al heb gezien , misschien wel maar er niet bij stilgestaan dat het ook iets voor mijn twee sloebers zou kunnen zijn !Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Net als de andere ben ik super enthousiast.
Dusssssssssss dat smaakt naar meer :P
Grapje hoor ;)

Sally

Hallo Karin,

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor meid, Ik keek gewoon even op... Ik zag Kuifje staan, en toen besefte ik weer: ze is er niet meer...
Soms durf ik me ook nog te verspreken, en zegt inplaats van Pietje: Kuifje.
Maar het zal wel beteren allemaal.
Ik neem je niks kwalijk. :) (k)

Groetjes Sally

sandy

hoi kaatje ik heb super genoten van de fotos wat een gaaf tentje zeg zal ik ook wel willen hebben  ;D ;D ;D voor mijn boevies  ;D ;D

Wilma1

Wat een súper stoere  8) moderne oma met jouw petje op  ;D cóóóóólllllll  :D

Zo een tentje heb ik ook,voor de poezen.... maar volgens mij lijkt ??? of is ??? deze kleiner, als ik die valkjes erin zie ???  lijkt zo echt op een vogeltentje.Wel erg leuk, valkjes die kamperen ???

Heb jij de meubels in het huis óók vastgeplakt ??? IK wel, want Coco mikt het hele huis anders leeg  ;D op één krukje na zit alles dus vast en met het krukje sleept hij steeds heen en weer  ??? ::) :P of gooit het op de grond  ::)

Coco (en IK ook  :D ), heeft veel plezier van het huis.... een gaaf idee van jou dus!  ;)

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Lisakuh heeft een hele leuke bewerking van een foto van Vicky gemaakt en ik wil deze ook heel graag laten zien om Lisa te bedanken !!

Lisa, je bent een kanjer van een meid  :-* :-* :-* Nogmaals dank je wel voor je spontane actie  :D

Liefs Karin

Sally