Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Peggy

Hoi Karin,  heb zojuist vele blz van jouw db gelezen en heb het trieste verhaal v rico gelezen  :'(  Ik kon er even niet los van komen. Wat een verhaal zeg.
Gelukkig waren de testen negatief en krijg je binnenkort drie nieuwe popjes.
Wil je toch nog sterkte toewensen met t verlies v jullie rico!
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Bedankt voor de felicitaties en ja dat wordt namen verzinnen, we hebben er in ieder geval al 1tje maar dat was natuurlijk al bekend  :D

Paco fluit nu de sterren van de hemel, alsof hij weet wat hem te wachten staat, ... hij is er erg druk mee, fluiten ...dan weer brabbelen en dan weer fluiten ... wat is het toch een lekker stuk  ;D

Indruk maken zal dan ook zeker geen probleem zijn want sinds vandaag vliegt hij ook weer de hoogte in, hij kan straks natuurlijk niet achter blijven  ;)

Hoi Peggy,

Ja heel triest hè, we hadden Rico ook zo graag een popje gegund, maar het heeft helaas niet zo mogen zijn en nu is Paco dus de gelukkige  :D

We gaan in ieder geval heel snel en op heel kort termijn richting Gerda om ze allemaal nog een keer te bewonderen en om te kijken of ze ons natuurlijk ook wel zien zitten, hihi  ;)

Bedankt voor het sterkte wensen en de felicitaties !!

Groetjes Karin

Kaatje

Ik zit me ineens te bedenken, misschien mag Paco ook wel mee  ;D

Gerda

Hoi Karin,

Door alle Gendika-gedoe nog geen foto's geplaatst.
Ik kon niet kiezen, daarom de hele serie  ;D ;D

Liefs, Gerda

♥Debby♥

even hier ipv op gerda haar boekje..

wat dacht je van Jona.. (spreek uit DJOONA of Joona)

en caroline had Jhonna  neergezet bij gerda..

en Anna vind ik ook mooi..

och.. er zijn zoveel mooie namen he..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Ik had Johanna zonder de eerste a = Johnna inderdaad ook uitspreken als Djohnna, klinkt we leuk bij Paco en Vicky en het belangrijkste, vernoemt naar je veel te jong overleden moeder.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Karin,

Namen? Lanny, Nanny ??
Ik noem maar wat, vaak is een naam zo persoonlijk... en moet deze je maar net aanspreken op een of andere manier.
Mijn eerst gekweekte valkje was ook geboren op mijn moeders verjaardag. Maar ik heb alleen de laatste gehouden..  :-\.

Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Karin,

Jij ook gefeliciteedr met de mooie uitslag.

Weer een spanning die weg is.

Ben wel benieuwd welke namen je gaat bedenken ;) ;) ;) ;)

Wat zijn het toch schatjes.

Groetjes Anja

Peggy

Leuk dat jullie binnenkort weer naar Gerda gaan...enne Paco zal dat idd wel leuk vinden om gezellig mee te gaan. even zijn nieuwe vriendinnekes bekijken  ;D

Het zijn echte beauty's hoor....kom je er een beetje uit met het bedenken vd namen ?

gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Karin,

Heb je nog geen hoofdpijn van het denken ;D ;D ;D ;D ;D

Als je binnenkort naar Gerda gaat doe je ze dan de groetjes van me?

Hoe is het met Paco?

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Peggy,

Ik denk dat ik er zo goed als uit ben ... mede dankzij onze kanjer van een Anja  ;D Vicky was natuurlijk al bekend, dan wil ik de middelste heel graag Nienah ( Nina ) noemen maar dit moet ik nog even met Rick bespreken en waarschijnlijk wordt de naam van de jongste Stacey  ;D

Jori vind ik ook een hele leuke naam en dat is ook weer een combinatie van de 1ste 2 letters van de doopnaam van mijn moeder en de 1ste 2 letters van Rico .... In de naam Nienah komen alle letters van de roepnaam van mijn moeder voor dus tja, dat heeft ook wel wat ...

Maar goh wat is het toch lastig om namen te bedenken  :D

We gaan a.s zondag weer naar Gerda en Rick heeft het er elke keer over dat hij er zo naar uitkijkt en tja ik natuurlijk ook heel erg !

Het zijn stuk voor stuk beauty's maar ik was toen ze in het eitje zaten al verkocht hoor, mutaties zeggen me weinig en het gaat mij meer om het karakter, dat het beauty's zijn geworden is alleen maar mooi meegenomen  ;D

Hoi Anja,

Natuurlijk doe ik Gerda de groeten een zondag  ;) en nee, dankzij jou geen hoofdpijn van het denken  ;D Met Paco alles okee, ...hij is erg ondeugend en is echt toe aan gezelschap want hij hangt de hele dag zo'n beetje op mijn lip  ::) Maar het is een heerlijk lekker stuk hoor ...als ik zelf een valkje was, was ik echt voor hem gevallen  ;D

Hij vliegt trouwens als de beste weer dus wat dat betreft hoeft hij straks niet onder te doen en dat geeft me een heel goed gevoel  ;D

Liefs Karin

Anke

Hoi Karin,
Mooie namen heb je in gedachten!!
Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anke,

Dank je wel meid ... maar ik heb om heel eerlijk te zijn alleen de namen Vicky en Stacey bedacht ! De naam Nienah is door Anja bedacht en haar komt alle eer toe en Jori heeft Gerda bedacht, dus ook alle eer gaat naar Gerda  ;D

Ik ben heel blij dat iedereen zo positief is en we kijken enorm uit naar een zondag om de schatjes maar natuurlijk ook Gerda, Grisha, Nezumi en Spikey weer te kunnen zien  :D Rick is echt helemaal weg van Spikey maar in het bijzonder van de kleintjes ... elke keer als ik een sms van hem krijg of hij belt me op dan heeft hij het over een zondag  ;D

Groetjes Karin

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Hoi Karin,

Even de foto van de dag:

En een knuffel voor Paco!!

Liefs, Gerda

PS, Nina is de naam van de dochter van Ronald! Ze is biologe en is zeer diervriendelijk!  ;D