Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Sally, Jeanine, Caroline en Anja,

Voor de laatste keer bedankt voor de felcitaties, ja, dat krijg je als je allemaal zusjes uit één nestje hebt, 3 verjaardag in 3 dagen tijd  ;)

Maar het zijn echt schatjes, binnenkort komt Paco weer een keer in the picture te staan  :-*

Hoi Sharon,

Het is je van harte gegund en je hebt het verdient meid, ik hoop werkelijk dat je er heel veel plezier van zal hebben  :-*

Liefs, Karin

christa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat een mooie foto s ,maar ik vind je huis voor de valkjes nog steeds het mooist.
groetjes christa ;D
oh ja als je nog een keer weer zegels overhebt van appie hein hou ik me aanbevolen.

Dierenfreackske

Hoi Karin , hahaha , ja , dat ken ik wel , hier is ook zo'n macho type , hihi ! Ayko , bij Alix , dan naar Suus en dan weer naar Alix , en beide meiden , zijn superjarloers op elkaar , hihi ! Maar niet zo erg hoor ! Nu is hij weer bij zijn Alix,en nu is het toch wel echte liefde denk ik , alhoewel........als die hormonen weer op hol slaan , , kijk maar uit maar de Paco he meid ? Die lieve donsteen ook , hihi
grtjs Ann ;D ;D

Hermien

Kom ik ook nog ff achteran sukkelen....., maar wel gemeend.

"Met een vette knuf van ons!"

Gerdy

en ik sukkel daar weer achteraan...nog van harte met alledrie je meiden..wat heeft Xena een heerlijk ondeugend maar o zo lief smoeltje..de rust straald van haar koppie af
je hebt drie top meiden

gr gerdy

Kimm

hai karin,

hoe gaat het met je valkjes? en met paco?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Ann,

Paco is inderdaad een dondersteen, maar tot nu toe erg trouw aan Vicky  :D

Hoi Christa,

Ja het is wel erg gezellig hier voor de valkjes hoor, ik denk dat ze niks te klagen hebben met alle speel gelegenheden hier ! Ze vermaken zich prima, en mocht ik zegels van de AH hebben dan zal ik ook aan jou denken  ;)

Hoi Gerdy,

Xena straalt ook een heleboel rust af, ze kan zich ook prima vermaken in haar ééntje en heeft op dat moment ook niemand nodig, het is werkelijk een schatje, zo lief is ze !!

Bedankt voor je complimenten over mijn drie topmeiden, ... met dank aan Gerda  :D

Hoi Kim,

Met Paco en de meiden gaat het prima, ze zijn zich weer heerlijk aan het vermaken  ;)

Liefs, Karin

Kimm

hoi karin,

als je op google arthur kooi intikt dan kom je bij jouw dagboekje uit ;D  ;D

ik was even aan het kijken wat de kooi kost en waar je die kan krijgen nl.

liefs kim

Hermien

Kimm, ik zal je even wakker schudden. Die kooi kun je nèrgens KRIJGEN, die moet je KOPEN!

;D   ;D   ;D   ;D

Sorry, als dit even hard bij je aankomt.

Kimm

och chips, ik dacht dat ik hem kon krijgen, niet dus :-\  :-\

;D
;D

Dierenfreackske

Hoi Karin ...hoe is het daar met je 5 donderstenen ? Leuk dat Paco zo trouw is aan zijn Vicky hoor ! Super !! Grtjs Ann :D :D

Kaatje

Hoi Kim,

Wat grappig  :D Ik heb de Arthurkooi bij dierenvilla vandaan, daar was hij het goedkoopst ! En als je hem koopt, krijg je hem uiteindelijk wel hoor  ;)

Hoi Ann,

5 donderstenen  :o  :o Ik heb er maar vier lieve meid, of tel je mij mee als dondersteen  ;D !?

Liefs, Karin  :-*

Dierenfreackske

Hoi Karin , ik weet het lieve meid , hihihi , ik had me gewoon misschreven , hihi ! Fijn dat het goed gaat met Paco en zijn 3 meiden , en hoe gaat het met jou ? Grtjs Ann, ik stuur nog eens een pb , heel binnenkort hoor ! Grtjs Ann ;D ;D

Hermien

Nou, ík hou het toch maar op vijf donderstenen, inclusief Karin.... ;D   ;D   ;D   ;D

Anja

Hoi Karin,

Fijn te lezen dat met de valkjes alles goed gaat.

Liefs Anja