Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Caroline

Fijne dag morgen .... doe je een beetje voor mij genieten bij de prachtige shows?

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Karin,
Veel plezier bij Avifauna vandaag :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Karin ....ook  veel plezier in Avifauna hoor ! Maak er maar een leuke en gezellige dag van , hoe is het met de valkjes
en je stoere maatje Paco ? Grtjs Ann

sandy

sorry dat ik al zo lang niet meer in je boekje ben geweest  hoe gaat het met jou en de valkjes

Kaatje

Hoi Caroline, Anke en Ann,

Het was weer erg leuk om alles te zien en genoten heb ik zeker  :D

Het is heerlijk om daar rond te lopen, wat zijn vogels toch prachtig !

Met Paco en de meiden alles goed, ze lopen lekker te scharrelen in het vogelhuisje ( met rieten dak ) ! Vanmiddag gaan ze weer lekker in de kooi want dan gaat de pui weer open. Vanavond na het eten dan mogen ze er nog een paar uur uit !

Even een foto van een Condor tijdens de vogelshow, deze roofvogel heeft een spanwijdte van 3.00 mtr  :o

De rest van de foto's zal ik bij Avifauna plaatsen  ;)

Groetjes, Karin

*Manon*

Fijn te lezen dat alles goed gaat bij jullie en met Paco en zijn meiden, ik ga zo eens naar je foto's kijken van Avifauna ;)

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Weer even een kleine update en een paar foto's ! Met Paco en de meiden gaat het heel goed. Paco is erg hormonaal en probeert dus nu ook op te stappen bij kleine Vicky  ;)

Vanmorgen heb ik Vicky gewogen en ipv dat ze al die tijd rond de 89-91 gram woog, woog ze er vanmorgen 97  :o

Ze eet ook continue samen met Paco uit één bakje, ook vind ze alles heel erg interessant. Paco mag dan wel nog niet opstappen maar ze speelt volgens mij ook een klein spelletje met hem  ;D

Hier de foto's:

Paco, 1 jaar oud, compleet met geel masker  :-* :-*

Vicky, afgelopen dinsdag 8 maanden oud, samen met haar zus Nienah !

Vicky  :-* :-*

Nienah  :-* :-*

En vandaag is Xena precies 8 maanden oud  :-* :-*

En nog een foto van Xena met haar iets oudere zusje Nienah  :D

Jeetje, wat ben ik toch vreselijk gek op mijn valkjes  ;)

Groetjes, Karin

Anke

Hoi Karin,
Wat een prachtige foto's van je prachtige valkjes.
Wat heb je toch een heerlijk kwartet :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerda

Het zijn alle vier dotjes, maar vooral Xena is een schatje.
Ze ziet er ook zo lief uit op de foto!

Dus niet alleen warrior princess, maar zoooooo lief

Liefs, Gerda

Dierenfreackske

Hoi , Karin , je heb ook zo'n mooie valkjes he meid , ik geloof heel graag dat je zo gek op ze bent ! Wat is Paco mooi ook met zijn geel masker he ! En Xena is ook al 8 maand , wat gaat het snel he ! Ik geniet telkens weer van je supergave en mooie close up foto's ! Wat zijn die mooi ! Je mag trots zijn op je valkjes , ze zijn altijd zo lief om te zien he ! , grtjs Ann

Caroline

Ach gossie, wat een lieve foto's weer van je prachtige kwartetje.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Oh meid, wat een professionele foto's van hele prachtige valkjes. Oef, daar kan ik echt niet tegenop. Wat geef jij je valkjes dat ze zo goed voor de camera poseren? Maak je gebruik van trucs of zo? Hier moet ik zelf zowat ondersteboven hangen, liggen, kruipen en me in de meest wrede bochten wringen om nog enig resultaat te behalen..... ??? ::)

Anja

Hoi Karin,

Kom ook weer even binnen gelopen. Wat een mooie foto's zeg. Dan moet ik nog een boel leren als ik het zo bekijk.

Ik heb weer genoten hoor. Geef je kwartet maar een hele dikke knuffel.

Groetejs Anja

sandy

hoi kaatje wat een mooie fotos paco blijft mijn kanjer de dames zijn ook prachtig

danielle

Hoi Karin,
Wat een mooie foto's van je kwartetje  :-* .
Je maakt idd echt prachtige foto's, hoe doe je dat toch? De kleuren komen ook zo goed tot hun recht op de foto's.

Groetjes van Danielle