Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi hoi .....jaaaaaaaaa....Nederland doet het goed op het wk voetbal , ik supporter hoor !   Grtjs Ann

Kaatje

14 juni 2008, 16:03:21 #2686 Last Edit: 14 juni 2008, 22:26:11 by Kaatje
Hoi Anja,

Nu Paco zijn koppie steeds geler begint te worden, gaat hij er ook nog ondeugender uitzien  :D Vicky, Nienah en Xena zijn vanuit het nest keurig opgevoed en luisteren allemaal eigenlijk even goed  :D

Met Paco en Xena kan ik heerlijk kroelen, Vicky en Nienah hebben wat het kroelen betreft voor Rick gekozen, eerlijk verdeelt dus  ;)

Hoi Anke,

Gelukkig is de migraine een zaterdag overgegaan in een duf gevoel en daarna lekker verdwenen. Paco en de meiden zijn inderdaad schatjes  ;D

Hoi Ann,

Bedankt voor je lieve berichtjes, het is hier inderdaad wat stil geweest, maar daar komt nu weer verandering in. De migraine is gelukkig toch nog weggezakt en afgelopen week gewoon lekker "druk" geweest "visite" gehad en leuke dingen gedaan  :D

Je hebt gelijk hoor, ... lekker genieten van het mooie weer zolang de zon schijnt, en dat hebben we dan ook gedaan :-*

Hoi Jeanine,

Wat dat schamen betreft, helemaal niet nodig meid ! Ik herken het wel hoor, ... ik loop ook enorm achter in boekjes waar ik normaal met regelmaat in reageer en heb nog een boel bij te lezen, ook in jouw boekje *bloos*

Het filmpje van Patrick met Paco en de meiden is inderdaad een heel erg leuk filmpje, .... die Paco is me er eentje hoor !!

Vanaf maandag zit ik in een wat rustiger vaarwater en ga ik langzaam proberen de schade in te halen  :D

Hoi Danielle,

Bedankt voor je leuke berichtje, het gaat gelukkig weer helemaal zoals het hoort en ik geniet dan ook met volle teugen van de leuke dingen en mijn heerlijke valkjes  :D

Hoi Sandy,

Fijn dat je een nieuwe computer hebt .... lekker hè als je dan ook weer geluid hebt ! Leuk dat je nu wel filmpjes kan bekijken met geluid erbij  :D

Hoi Sally,

Paco is, of net 1 jaar of hij wordt binnenkort 1 jaar !? Ik heb hem gekregen ( gekocht ) op 25 juli vorig jaar en hij was toen net 6 weekjes volgens mij. Hij krijgt in ieder geval net zo'n heerlijke gele snoet als Kenji  :D

Kom snel weer bij jullie allemaal bijlezen hoor !!

Hoi Manon,

Bedankt voor je leuke reactie, .... ook ik heb behoorlijk wat in te halen en bij te lezen maar dat komt vast helemaal goed  ;)

Hoi Aad,

Wat is Giertje toch een heerlijk valkje, ... Giertje dopen we  gewoon om tot de mascotte van Oranje  :D

Haar wangvlek past mooi bij de hoed !

Enuhhh Ann,

Ik ook hoor  ;D

Fijn weekend allemaal  :-*

Liefs, Karin

Anke

Hoi Karin,
Fijn dat het allemaal goed gaat bij jou!!
Zolang je het maar LEKKER druk en gezellig hebt gaat het allemaal goed toch?

Geef je valkjeskwartet maar een knuffel van me :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Karin , leuk dat het goed gaat daar , maar dat kan ook niet anders , en wat gaaf dat je nog leuke dingen hebt gedaan , , met het lmooie weer dat alweer voorbij is , hmm . Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Anke,

Ik zal de valkjes allemaal een knuffel geven als ze straks weer in de kooi gaan. En Paco geef ik een extra dikke knuffel want ik kreeg vanmorgen een hallmark reminder dat Paco vandaag waarschijnlijk een jaar oud zal zijn   :D

Exact weten zal ik het nooit, maar ik hou het maar op 16 juni, want op 24 juli kwam hij voor het eerst hier  :D

Hoi Ann,

Jammer van het weer, maar de zon schijnt hier al vanaf 6:00 en volgens het knmi en de buienradar beloofd het vandaag en morgen toch nog een lekkere dag te worden, we wachten het maar af  ;)

Hoi hoi,

Paco zat gisteren onder het voetballen ineens met Vicky te kroelen .... voornamelijk achter in haar nekje en op haar rug ! Op een gegeven moment wilde hij echt opstappen maar Vicky had echt zoiets van, nee we wachten nog een tijdje, Paco bleef maar een beetje aandringen, zo van ahhh mag ik misschien toch !?

Het was een enorm grappig gezicht, vooral toen onze verlegen meid er ineens genoeg van had en Paco een hak gaf, met de staart tussen de benen deed hij toch maar een paar stappen opzij  ;D

Ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen, ... Nienah dacht haar slag te kunnen slaan en ging direct kippetje zitten. Ik ben benieuwd of Paco haar verleiding kan weerstaan !

Liefs, Karin

Anja

Goedemorgen lieve Paco,

met je allereerste verjaardag kerel. Ik hoop dat je vandaag extra verwent zult worden.

Een hele dikke knuffel van ons en van de 4 Y-tjes.

:-* :-* :-* :-* :-*

Anja

Anke

Hoi Karin,
Gefeliciteerd met de verjaardag van Paco!!
Heb je gezellig taart gegeten met de valkjes? :)
Hi hi die Paco die krijgt zo langzamerhand wel zin de vrouwtjes ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi lieve stoere bink , Paco , gefeliciteerd met je verjaardag hoor !
Ik hoop dat de taart gemaakt heeft hoor ! Maak het daar maar weer gezellig met de meiden en je bazinnetje.

Je eerste verjaardag , dat is toch iets speciaals he !
Een hele fijne dag nog ! Veel plezier hoor! Grtjs Ann

Caroline

Hallooh Pacootje!!!!

Gefeliciteerd, grote vent.  :-*

En wat lees ik nu .... wel netjes wachten tot je dametje eraan toe is hoor.  :D

Tot die tijd .... alleen maar dromen.  :P

FIjne dag!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sandy

paco gefeliciteert met je 1e verjaardag

veel knuffels van het valkjes paradijs  :-* :-* :-*

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Namens Paco, de meiden en ons,

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi hoi , en hebben de valkjes goed geslapen na het verjaardagsfeest van Paco gisteren ?  ;D GRTJS aNN

Gerda

Zo, hoewel een beetje laat (op de avond, maar ook na ruim een week), toch even een par foto's.

We beginnen maar met Nienah, morgen nog van de andere drie!

Het is echt een superknappe dame!

Liefs, Gerda

Dierenfreackske

Hoi hoi , wat een mooie foto's zijnn dat van Nienah , het is toch zo'n mooi en speciaal valkje vind ik ! Een heel mooi valkje is het !Wat een verwennerij , joepie , morgen nog foto's !!Grtjs Ann ;D ;D

Gerda

22 juni 2008, 14:10:05 #2699 Last Edit: 22 juni 2008, 14:22:45 by Gerda
Hoi Ann,

Ja Nienah is een prachtig valkje!

Ik heb nog even een foto van Nezumi naast haar gezet. Vader en dochter lijken wel op elkaar (niet qua kleur, maar wel wat uitdrukking betreft).

Eerst in kleur:

En nog eentje in zwart-wit

Liefs, Gerda