Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Hoi Karin, ;D

Wat fijn dat Paco zo vooruit gaat. :D
Vorige week had ik eigenlijk niet gedacht dat hij het zou halen.
Gelukkig wordt hij weer lanzaamaan de oude. :D

Groetjes Marlies ;)

Sanna

Heej Karin,

Ik maak even een voorzichtig vreugdedansje mee hoor ;D. Supergoed nieuws, ik hoop dat de tape er nu ook gauw afkan.

Liefs, Sanna

Dierenfreackske

Hoi hoi ....wat goeed he dat Paco zo goed voorruit gaat , en ook weer goed gegeten heeft ! Het komt goed meid , daar ben ik heel zeker van . Ik hoop dat je zoiets niet meer hoeft mee te maken en dat hij lekker slaapt vannacht , maar dat zal wel want hij heeft het veel te druk gehad met zijn meiden om vandaag overdag te slapen he ! Hihi...echt meid ; ik ben zo blij dat het goed gaat nu en het wordt steeds beter , houden hoor Paco ! Grtjs en slaapwel Ann

Kaatje

Hoi Romy,

Paco heeft vandaag echt heel erg goed zijn best gedaan en eigenlijk heel erg goed gegeten !! Vanavond heeft hij eigenlijk maar hooguit 1.5 ml gekregen want toen ik hem weer voor de pap woog, woog hij al 97 gram  :o :o

Dit was gisteren nog maar 92 gram ! Na de pap woog paco gisteren 96 gram en nu 99 gram  :o :o  Hij heeft vandaag ook gevlogen en is eigenlijk net zoveel wakker geweest en heeft hij net zo driftig meegevlogen als de meiden  :D

Ik kijk het ook even aan en dan krijgt hij morgenochtend gewoon weer wat minder, ... zit hij morgenavond rond de 97 gram dan krijgt hij denk ik geen pap meer !!

Ik dacht dus precies hetzelfde hoor Marlies, ... bah, ik krijg er gewoon weer kippenvel van als ik aan die bewuste maandag denk   :-[

Hoi Ann,

Ik denk dat Paco vannacht wel goed zal slapen want hij heeft vandaag op de dag maar heel erg weinig geslapen en is erg actief geweest, zit nu weer te poetsen of aan zijn tape te plukken en ik heb hem vandaag 2x zien drinken  :D :D

Ook reageert hij weer helemaal gespitst op het nummer van Paul Simon, I know what I know en dan het refrein  ;D ;D  Hopelijk doet hij dan dat who who who who who who weer snel na .... zie hieronder  ;)

Voor degene die het nummer niet kennen, hier een heel klein stukje van het begin  ;D

Hoi Sanna,

Ik hoop ook dat de tape er snel af mag, waarschijnlijk a.s dinsdag na de pasen enuhhh dan maken we met zijn allen voorzichtig dat vreugdedansje  :-*

Liefs, Karin

Annelies

;D  ;D  ;D   ;D  ;D  ;D   ;D

Hoi Karin

Wat gaaf die paco onwijs leuk hoor zo'n filmpje.

Liefs Annelies

Caroline

Ik kom even het goeie nieuws lezen en een  :-* brengen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi hoi ...wat goed dat Paco weer in zijn normale ritme komt , en waarschijnlijk zal ie wel goed hebben geslapen hoor
na al wat hij weer gepresteerd heeft gisteren , dat is heel goed hoor , het wordt weer de Paco die het moet zijn stilletjes aan . Vandaag zal het dan alweer supergoed gaan met hem , hij voelt zich duidelijk weer goed blijkbaar he ! En drinken doet ie ook al goed weer , echt meid , het komt helemaal goed met hem , en wat goed dat de tape er bijna af mag he ! En dan de filmpjes , echt super de super ! Dat van
Paul Simon, ihihihi . Leuk he ! Het komt echt goed he met hem , maar dat mag wel na alles wat hij en jullie hebben moeten doorstaan , stel je voor dat een van de drie meiden nog kon ziek worden van het gemis van Paco . Maar gelukkig is dat niet gebeurd he .  Ik ben echt zo blij dat Paco al zo goed reageert op de brievenbus-reclame en Patrick die thuis komt , hihi , wel grappig he ! Houden hoor Paco en speel  maar lekker met de meiden vandaag hoor ! Grtjs Ann

♥Debby♥

Wat een goede berichten en wat heerlijk om Paco weer te zien en te horen in een filmpje.. 't is zo'n schat..  ;D geweldig zoals hij dat stukje nadoet uit het liedje..

is goede muziek trouwens!  :D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

19 maart 2008, 11:52:59 #2243 Last Edit: 19 maart 2008, 11:58:22 by Kaatje
Hoi Annelies,

Dank je wel meid, Paco leert snel en immiteert graag  :D In het echt is het nog leuker om te zien en te horen  ;)

Hoi Caroline,

Dank je wel hoor, altijd gezellig .... een  :-* terug  ;)

Hoi Ann,

Ja knap hè !? Ik hoor dus echt niemand aankomen hoor, ze hebben kennelijk een enorm goed gehoor !! Ik zal zo even een update plaatsen want er is best goed nieuws te melden  :D

Bedankt voor je lieve bericht weer, ik durf nu echt wat meer vooruit te kijken en de meeste angst is echt bij me verdwenen gelukkig  :D

Hoi Debby,

Ja echt heel erg fijn hoor, ik slaap in ieder geval weer met een gerust hart ! Het is zeker een schat, echt een poepie hoor !! Eigenwijs zit hij erbij hè ... en ja dit is echt het soort muziek waar ik van hou, en Paco nu ook  ;)

Hoi hoi allemaal,

Even weer een update !! Paco woog vanmorgen op zijn nuchtere maag 94 gram  :D :D Wat geeft dat een vreselijk goed gevoel zeg, poehhh !!

Daarna is hij er lekker met de meiden uitgeweest en heeft om 10:30 nog een klein beetje pap gekregen, daarna belde ze toevallig van de praktijk voor de uitslag van de PPGZ ....

Zoals we allemaal al hadden verwacht was de uitslag negatief, .... geen PPGZ dus !! Ik zei dat ik dit al vermoedde en dat het gewoon haast onmogelijk wel zo kon zijn, ... maar hun wilden dus gewoon een aantal dingen uitsluiten, zoals wel meer dingen !!

Paco was heel erg druk op de achtergrond aanwezig want hij liep keihard te fluiten omdat hij Vicky aan het versieren was, dit hoorde zij ook en toen ik vertelde dat hij 94 gram woog vanmorgen wist ze niet wat ze hoorde !!

Ik hoop dat hun nu ook gaan inzien dat ik dus niet zomaar Paco ben gaan halen maar dat ik dit gedaan heb met een gegronde reden en ik echt wel mijn valkje ken !!

Ze wilde een afspraak maken voor a.s dinsdag en dat had wel gekund maar niet om 10:00 's morgens  :-\  Het is ongeveer 40 min rijden als je lekker door kan rijden maar als ik hier om 9:00 vertrek sta ik bij Nieuwekerk a/d IJssel al in de file en dat gaat door tot Woerden,... geen optie dus of ik moet hier om 7:45 vertrekken want de file is pas weg na 10:15  ::)

Ik heb nu een afspraak voor dinsdag 2 april, voor een controle afspraak ... Het tape moet van zijn pootje af want het is niet goed om dit erom te laten zitten ... Ik vroeg hoe hun dit gingen doen, en zij doen dit met leukoplast remover. Ik heb gevraagd of ik zelf aan dat spul kan komen en dat kan ik halen bij de apotheek, dus ga ik dit halen en dan doen Rick en ik dit in het weekend voorzicht zelf !

Nog even gevraagd of het kwaad kon, maar het slaat niet op zijn longen dat spul, wel moesten we zijn pootje daarna natuurlijk even afspoelen maar dat had ik zelf ook wel begrepen natuurlijk.

Het gaat dus echt weer lekker met Paco en hij maakt dus kleine sprongetjes vooruit en daar ben ik ontzettend gelukkig mee ... Ze zitten eigenlijk net in de kooi die ik weer helemaal klaar heb gemaakt voor de dag en zijn lekker aan het scharrelen over de grond en aan het eten  :D

Ik dacht weer even een update met gelukkig weer positief nieuws  :D :D

Liefs, Karin

Sally

Hallo Karin,

Ik lees hier allemaal goed nieuws zeg. Wat leuk dat Paco gisteren 99 gram heeft gewogen zeg :o. En dat Paco deze morgend op een nuchtere maag 94 gram weegt. Jullie zijn super goed bezig zeg! Ben echt blij dat het allemaal zo lekker loopt. Het komt allemaal goed he, ben echt super blij voor jullie!

Geef paco maar een dikke kroel van mij.

Groetjes Sally

Saar

Oooow wat fijn :D
Ukkie die woog gisteren weer een keer 73 gram :o :D
Dat is denk ik bijna een maand geleden dat ze zoveel woog. Nuchter weegt ze 68 gram, dus dat dametje gaat gelukkig ook weer de goede kant op :D Ze was gisteren weer lekker aan het donderstenen... weg vliegen als ze de kooi in moet of lopen snauwen als ze haar zin niet krijgt hihi ;D Hoeveel woog Paco voordat hij ziek werd?
Liefs Saar :-*

♥Debby♥

19 maart 2008, 12:37:38 #2246 Last Edit: 19 maart 2008, 12:42:17 by Debbeltje
ik denk dat dit genoeg zegt...

zet hem op Paco.. je doet het super!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

19 maart 2008, 12:56:01 #2247 Last Edit: 19 maart 2008, 12:57:37 by Kaatje
 :o :o :o Wouw Debby, ...

Heel erg bedankt zeg, ik ben er gewoon stil van *bloos* en wat heb je dit schitterend gemaakt !! Nogmaals echt super van je en heel erg tof  :-* :-* :-*

Wow .... hier ben ik echt waanzinnig blij mee  :D :D

Hoi Sally,

Rick en ik zijn natuurlijk ook echt super en super blij en we kijken maar niet meer terug want ik ben toen zo geschrokken !! We blijven er voor gaan, Paco is op de goede weg en is hopelijk weer heel snel, echt de oude Paco, maar hij komt zeker al een heel eind in de buurt  :D

Vanmorgen heeft hij voor de laatste keer zijn AB gekregen en dat stopt nu ook gelukkig  :D

Hoi Saar,

Wat goed zeg van Ukkie, je lieve dametje gaat zeker de goede kant weer op en vooral omdat ze al weer lekker praatjes krijgt  ;D

Paco woog voordat hij ziek werd 102 gram

Bedankt voor jullie lieve berichten en de prachtige oorkonde !!

Liefs, Karin

trienke

Hoi Karin

Wat fijn zeg dat het zo goed gaat met paco. Paco je best blijven doen he jonge ;D

Groetjes Trienke

Kaatje

Hoi Trienke,

Ik heb het doorgeven in ieder geval  ;)

Groetjes, Karin