23 mei 2024, 06:08:14

In de kooi blijven zitten

Gestart door Yvette, 14 augustus 2007, 21:03:43

« vorige - volgende »

Yvette

Ze eet wel uitstekend en ze vraagt zelfs hierom door enorm te fluiten en op de bodem heen en weer te banjeren
En dit deed gek genoeg vanaf de volgende ochtend al

Yvette

Ze was vanavond voor het eerst heel even uit zijn kooi geweest doordat ik met een trosgierst de kooi liet hangen met mijn hand ipv in de kooi

Anja


Yes yes yes. En hoe was het toen ze uit de kooi was? Heb je haar er ook weer terug in gekregen?

Groetjes Anja

Yvette

20 augustus 2007, 20:04:41 #18 Last Edit: 20 augustus 2007, 20:06:56 by Yvette
Hij ging zo op mijn salontafel fladderen en daar heeft hij even gezeten maar een paar minuten heb ik hem weer opgepakt bij zijn vliegapparaat en hij schreeuwde wel even uit

Maar hij wilde nog niet op mijn hand gaan zitten
En ik dacht even een paar minuten en dan weer in de kooi
Maar de volgende keer doe ik wat langer en zo stapje voor stapje

En is hij wat langer gewend mag hij zeker in de grotere kooi gaan zitten en die is helemaal klaar

Yvette

21 augustus 2007, 20:07:46 #19 Last Edit: 21 augustus 2007, 20:10:03 by Yvette
Ik heb vanavond het weer geprobeerd om hem uit zijn kooi te kriijgen en het is me gelukt dat hij op mijn vinger bleef zitten door een stukje trosgierst

En Anja nog heel erg bedankt voor je vele aanwijzingen maar laat ik niet al te vroeg juichen en ik ben wel vanavond ontzettend blij

Anja

Hoi yvette,

Jij hebt alle rede om blij te zijn. Kei goed ik ben helemaal blij voor je.
Ga zo door hoor.

Groetjes Anja

Yvette

En vandaag ging hij zo op mijn vinger stappen terwijl ik de trosgierst in mijn andere hand heb gehouden
Alleen hij wilde even niet meer in zijn kooi

Anja


Wat gaat het goed Yvette. Mss een idee om een dag of verhalenboekje bij te gaan houden/

Groetjes anja

Yvette

Het is inderdaad een goed idee om een dagboekje bij te houden