25 april 2024, 04:25:06

Ado Ledia En Juve

Gestart door mind stalker, 14 augustus 2007, 10:04:46

« vorige - volgende »

mind stalker

Ja ja zijn we weer.

Ik wil jullie aller eerst heel erg bedanken voor alle goede adviesen altijd dit helpt ons erg goed.

We hebben zoals jullie weten een mannetje bij de 2 vrouwtjes(Ado en Legia) gezet.
Nu liep Juve lekker te kroelen met Ado, en doet dat nog steeds, maar nu begint ook Legia met kroelen.

Nu ging Ado regelmatig `Kippetje` zitten? Dit houd denk ik in kuif omlaag en lichaam plat en geluidjes maken toch?

Juve had geen intresse in Ado althans wij dachten dat hij niet wist wat hij moest doen omdat hij zo rond een driekwart jaar oud moet zijn.

Maar gisteren ging Legia deze geluidjes maken en sprong ie gelijk op de rug.
Dit duurde 1 a 2 sec en toen vielen ze van de stok helaas.

Moet ik nu een broedhok op gaan hangen?

Of lekker nog even laten gaan.

Wederom alvast bedankt

Monky

Hey!

Het lijkt uit je omschrijving inderdaad dat Ado kippetje zit  :)

Met driekwart jaar oud, weten sommige valkjes al heel goed wat ze moeten doen, hoor  ::) ;D

Ik zou nog even geen blok ophangen. Hij is nog geen jaar.
Laat ze eerst maar even lekker volwassen worden. En oefenen kan nooit kwaad, toch?  ;D

Daarna moet je jezelf natuurlijk afvragen of je jongen wil  :) Want het feit dat ze zelf willen, hoeft niet meteen te betekenen dat je ze een blok moet geven.
Ik wil bijvoorbeeld geen jongen, dus hang ik ook geen blok op... ook al wipwappen ze wel.

Als je inderdaad jongen wil dan kan je als ze een jaar zijn een blok geven. Eerder zou ik het echt niet doen.

Groetjes,
Monky