28 maart 2024, 10:31:58

!!!HELP!!!

Gestart door grim581, 13 augustus 2007, 09:16:40

« vorige - volgende »

Mara

Helaas moet ik me aansluiten bij de dames voor mij. Als je 35 Euro al te veel vind....tja....En met volwassen valkjes kan ook vanalles misgaan hoor, en zoals al gezegd wordt, laat je die dan ook zo maar dood gaan?

Je komt hier voor hulp en advies, wij geven je dat advies en jij zegt ijskoud, laat hem maar doodgaan, het is me te duur. Sorry hoor, maar dat vind ik zo tegenstrijdig.

Onvoorstelbaar....echt waar.

Verder sluit ik me aan bij de dames.

I_Xyzyx_I

als jij ziek bent laten jouw ouders je toch ook niet dood gaan omdat ze toch zo een nieuw kind gratis kunnen krijgen? ze besparen er zelfs het geld voor anticonceptie voor dus eigenlijk is het best wel practisch... en zo'n klein kind is toch veel leuker....

(ik neem aan dat je een kind bent omdat de meeste volwassenen toch wel 35 euro hebben om hem mee te nemen naar de dierenarts.)

hieruit blijkt maar weer de harde realiteit van dat 50% van de jonge valkjes dood gaan door onervarenheid.


(trouwens, misschien is een furby wat voor jouw, die praten en gaan niet zo snel dood....)



Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

grim581

Doe rustig allemaal was maar een grapje ;) natuurlijk heb ik de dierenarts gebeld hij is no prima in orde sorry het ging iets te ver

Mara

Citaat van: grim581 op 13 augustus 2007, 20:05:00
Doe rustig allemaal was maar een grapje ;) natuurlijk heb ik de dierenarts gebeld hij is no prima in orde sorry het ging iets te ver


Hoi Grim581

Ik kan dergelijke grapjes niet waarderen, en ik denk niet dat ik de enigste ben.

Mara

grim581

ja ik weet het het ging iets te ver sorry daarvoor :-[

Rianne

Raar gevoel voor humor, ik heb je bericht nog eens gelezen en zelfs met mijn uitstekende gevoel voor sarcasme kon ik het grapje niet ontdekken...

grim581

het ging iets te ver

!valkje!

als ik jou was zou ik me schamen  >:(

Gerda

Ik denk dat we hier klaar zijn!!

Iedereen is het er over eens dat dit geen grapjes zijn!

Dus meneer Ahmed, of hoe je ook heet, als je geen normale vragen kunt stellen denk ik dat je het beter kunt laten.

Ik zal aan het modje van handopfok vragen dit bericht op slot te zetten.
Graag niet meer reageren!

Gerda

Lique

Bij deze is het topic gesloten!

groetjes lique