28 maart 2024, 23:14:52

Freubelen....

Gestart door Barbara, 25 september 2003, 04:04:34

« vorige - volgende »

Barbara

25 september 2003, 04:04:34 Last Edit: 25 september 2003, 04:07:06 by Barbara
Hoi allemaal,

aangezien ik na mijn McDonalds-avontuur weer thuis zit (ontslagen in proeftijd omdat 'ik niet genoeg ketchup in mijn bloed had'), heb ik weer wat tijd om te freubelen op de computer. Dus ik heb een tutorial gezocht op internet en zelf wat zitten klooien en toen rolde daar o.a. deze 2 'kunstwerkjes' uit;





Vindenjullie ze mooi?

Groetjes,

Barbara

Barbara

Deze vind ik ook wel leuk, gedaan met een tutorial van internet, zo leert een mens nog eens wat! Werkt wel verslavend, al die leuke 'trucjes'!

Sanna

Wouw! :o Barbara, wat een onwijs gafe foto's!!! Ik wil wel errug graag weten waar je dat op internet gevonden hebt, das heel leuk om met je foto's te doen. Maar ik hoor het al; verslavend, net als valkjes ;D.
Maar wat zonde dat je ontslagen bent :-/. Ik hoop voor je dat je gauw wat anders leuks vindt. Niet opgeven! Komt best wel ;).

Groetjes, Sanna

Nes

hoi Barbara,

Ja, de foto's zijn echt heel mooi  :). De allereerste vond ik de mooiste. Leuke bezigheidstherapie. Had ik ook maar een digitale camera, das toch wel wat handiger  ;)

Groetjes Nes.

Barbara

Dank u, dank u , dank u.... :P

Ik vind die tutorials via google. Ik zoek op adobe photoshop en iets wat ik wil leren maken of toepassen, bv 'border' of 'mask' of 'channel'. De eerste foto's zijn gemaakt met behulp van het scheiden van schaduwen van de objecten waar ze bij horen, hier te vinden: http://graphicssoft.about.com/library/tuts/bltut14.htm. Het werd daar gebruikt om doorzichtige letters te maken in reliƫf, ik heb het toen toegepast op vogels en er wat mee gespeeld, en toen kreeg ik heel leuke effecten. Maar die doorzihtige en 'metalen' Croky zijn heel simpel toe te passen filters.

Die foto met mozaiek is ook een speciaal effect met een masker er overheen waarin weer een 'fade' effect is toegepast.

Groetjes,

Barbara