Hobbykwekerij Sephora Rianne - foto's 26-9

Gestart door Rianne, 11 mei 2007, 15:56:35

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Hoi Rianne, ;D

Je hebt weer twee hele mooie nieuwe valkjes. :o
Hopelijk zit de split lutino erbij, want daar gaat het uiteindelijk toch om.

De jongen zien er ook weer goed uit.

Hoe gaat het nu met Ayko, is ze al weer opgeknapt ?

Groetjes Marlies ;)

Rianne

Hoi Marlies,

de 2 laatste valkjes die ik erbij heb zijn de bonte witmasker Joey, bij Rob vandaan en het naamloze bonte geelwangetje. Ik ben met beiden uiteraard zeer blij :D
Met Ayko gaat het weer goed, na een week antibiotica 2 x daags was ze weer helemaal opgeknapt. Kroelen wil ze niet zo erg meer, maar hopelijk trekt dat nog wel bij. Zo met dit weer zijn ze allemaal wat onrustig en heb ik geen zin om te staan koukleumen in de voliere ;)

Mara, bedankt voor het compliment! :D

*Yvon

Hoi hoi

Ja,waarom zou je geen foto's maken van de jonge valkjes?  ;) ;D
Ze zien er toch heel mooi en lief uit.  :D

En je nieuwe valkjes zijn ook beauty's !!  :-*

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*~Jeanine~*

Hoi Rianne,

Het zijn prachtvalkjes. :)

Groetjes Jeanine en Zazou
.

•=Bonnie=•

Hey Rianne, nou het nieuwe bontje is wel verre van getekend maar nog steeds leuk hoor  :D Nu maar hopen dat die split lutino er inderdaad in zit!

Saar

Hoi Rianne
Lief hoor die valkjes :D
Groetjes Saar :-*

Rianne

Zojuist een mailtje gehad voor het cinnamonnetje. :)

Rianne

Gistermiddag had ik een enthousiaste moeder met 3 NOG enthousiastere kinderen voor de deur staan. ;D Ze kwamen Tiara ophalen. Ze vonden haar allemaal erg mooi en hebben haar allemaal op de hand gehad. Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen met Tiara en haar nieuwe baasje(s). :)

Het cinnamonnetje zit nu alleen, en begint nu wat te brabbelen. Hopelijk krijg ik maandag weer een mailtje, degene die mailde zit nu op een camping. :)

Rianne

En zojuist is ook het cinnamonnetje opgehaald :)

Misschien van het najaar nog een paar jongen van Dulce en Diego, afhankelijk van Lin en haar koppel. Dulce is namelijk een geelwang dus moeten hun eitjes naar een pleegkoppel. Dat eventuele nest is dan weer te lezen in een dagboek van Lin.
Omdat het er bij mij opzit voor dit jaar, sluit ik dit dagboek. :)