4 mei 2025, 02:41:28

okje rare Rocky heb ik

Gestart door Valkparkiet007, 11 juli 2007, 20:46:10

« vorige - volgende »

Valkparkiet007

kan dit kwaad zijn ? als ik rocky Gekoelt heb vind die lekker en ik wilde trug op mijn vinger zetten ..dan ga die weer buigen en dan denkt die dat hij geaait word..maar hoe moet ik doen dat hij niet doet... en ik doe mijn hand heel laag tot de voetjs...en dan doe Rocky buigen en mijn zijn koppie tegen mijn hand en wacht op een aai over koppie..maar als ik door duw dan snap die wel dan wort die boos..is da normaal?

Groetjes en vleugel
*******Rocky******& de andere valkje komt nog aan

Anja

Dat is normaal hoor. Als hij zijn koppie naar beneden doet dan wil hij gekroeld worden en als jij dat dan niet doet maar je vingers verder duwt zodat hij op moet stappen.............tja dat is dan zijn reactie.

Niets om je zorgen om te maken.

Groetjes Anja

fielien en kuifje

hoi
kuifje doet dat ook hoor .
ik ben eigelijk blij dat je het vraagt  want ik begon me dat juist ook af te vragen (of dit wel normaal was bedoel ik é)  ;)
groetjes
sofie

benc

Haha, Popie is net zo! Hij word chagrijnig als ik hem gewoon laat opstappen maar dat is zijn probleem. Hij heeft het al wel zover dat Chiko hem ook doet kroelen en hij laat zn kuif in model brengen door Chiko. Echt heel grappig om te zien!  ;D

Jacco

Hoikes;
Dat is net het gedrag van mijn vakje.Ze buigt haar kopje heel ver naar beneden,ze zit dan op het aanrecht en heeft net de hoogte van mijn hand,en wilt geaaid worden.
Als ik wil stoppen dan loopt ze over het aanrecht en gaat een houding aannemen van kom je nog?
Ik moet er wel om  ;D en kroel haar veels en veels te lang.Als ze klaar is gaat ze op mijn schouder zitten en geniet stilletjes.Nu zit ze bij me op de bureau stoel en slaapt zo wat.
Zeg niet dat valkjes géén maatjes zijn met hun baasje,ik geniet er iedere dag meer van. :-*
Groetjes Anita & Jacco. :D