28 maart 2024, 12:33:23

Onan en Nano!

Gestart door ann_dam, 24 april 2007, 10:04:29

« vorige - volgende »

Rianne

Ja hoor. Je hebt 2 soorten, 1 die door het water moet en 1 voor in de nek. Je moet even kijken, als Nano jonger is als 3 maanden mag ze het niet in het drinkwater.

ann_dam

Ik heb gevraagd bij de dierenwinkel, zij hadden bogena ontwormingsmiddel. Daar stond ook een docering op voor druppelen in het bekje, niet in het water.

Maar mag ze dit dan wel hebben ?? Ze is nog geen 3 maanden oud.
Onan:
- Legdatum : 01-04-2005
- Datum van uitkomen : 20-04-2005
- Geslacht : Man


Inge88

Ik heb Paddy & Indy ook ontwormt met Bogena ontwormingsmiddel. Indy was toen jonger dan 3 maanden; 9/10 weken. Verschillende kwekers ontwormen hun jongen ook met dit middel terwijl de jongen jonger zijn dan voorgeschreven.
Ik heb niks vreemds gemerkt aan Indy toen ik haar dit gaf.

ann_dam

Okee :D bedankt voor je reactie,

nano was vanmorgen 56 gram! Dus ze komt gelukkig weer wat aan!
Onan:
- Legdatum : 01-04-2005
- Datum van uitkomen : 20-04-2005
- Geslacht : Man


ann_dam

Gisteren was Nano 64 gram :D ik ben blij dat het de goede kant opgaat.

Gisteravond was echt schattig, Nano en Onan zaten samen op de bank. Nano probeerde steeds dichterbij Onan te komen en toen ze vlakbij was deed ze haar kopje naar beneden, zo van kroel me! maar Onan was daar niet voor in de stemming en tippelde steeds verder van haar vandaan........toen hij niet meer verder kon begon hij te blazen. Maar toch was het erg schattig om Nano's toenaderings pogingen te zien.

Nano gaat ondertussen goed. Ze is nog steeds niet heel erg dol op handen. Ze is wel dol op kroelen. Opstappen doet ze wel over het algemeen, maar ook dat gaat met grote tegenzin. Maar het begin is er in elk geval!
Onan:
- Legdatum : 01-04-2005
- Datum van uitkomen : 20-04-2005
- Geslacht : Man