29 april 2024, 03:09:28

groot genoeg / zielig?

Gestart door Peggy, 31 juli 2007, 21:58:12

« vorige - volgende »

Peggy

ik ben wat aan het rondkijken voor een buiten voliere...ik heb er bijv één gezien van 3mx1mdiepx2mhoog...hoeveel valkjes zouden hier sowieso inkunnen.Heb momenteel 4 valkjes.
= incl binnenhok  Het binnenhok is niet 2 m hoog maar de helft dus daaronder is ook nog ruimte om te vliegen.
Gr peggy
Vind het wel moeilijk hoor...ik vind het superrr om de valkjes binnen te hebben maar een buiten voliere is ook zo mooi. aangezien ik een gevoelsmens ben;  zit ik dan ook weer meteen te denken of het niet zielig is voor de valkjes wanneer ik ze nu bijv toch in een buitenvoliere ga plaatsen?
alle tips zijn natuurlijk weer welkom.  ;D
gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Inge88

Ik vind een buitenvolière ook mooi. Maar ik vind het fijn om de valkjes om me heen te hebben. Dan hebben ze ook gewoon de vrijheid. Als ze in een buitenvolière worden geplaatst, is het dan de bedoeling dat ze tam blijven? Want volgens mij is dat wel lastiger. Je haalt ze dan ook niet even uit de volière naar binnen ofzo.
Ik denk dat de afmetingen van de volière wel geschikt zijn voor de 4 valkjes. Maar ik zou er zelf niet meer dan 4 in doen.
Ik denk trouwens niet dat het zielig is voor ze om ze in een buitenvolière te plaatsen. Ze hebben elkaar.