6 mei 2025, 12:17:05

probleempie weet geen raad er mee

Gestart door pipo-skinny, 16 juli 2007, 23:00:06

« vorige - volgende »

pipo-skinny

ik heb twee valkjes by elka rin de koioi al sins ik ze heb gekocht maar ze knuffelen elkaar en dan in een keer gaan ze over op bijten en dan begine ze ook teblazen naar my als ik er iets van zeg of ze uit elkaar wil halen want de een piept er over wat moet ik hier mee doen ??
ik weet me geen raad het is de eerste keer ze zyn normaal gwn l;ief tegen elkaar en normaal knuffelen met elkaar enzo

hoop snel bericht
groetjes mrianda

Paauwtje

Knokken ze of is het gewoon een beetje snauwen.
Omdat ze verder gewoon met elkaar omgaan behalve met het kroelen.
Dit gebeurd hier ook wel eens ze zitten dan lekker te kroelen, en net alsof eentje dan pijn word gedaan beginnen ze te knokken verder niets.
Als je je er echt zorgen over maakt kan je ze apart zetten maar denk dat wanneer het allemaal wel mee valt en het puur op de plek zetten is het allemaal wel mee valt en je niets hoeft te doen.
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

pipo-skinny

ik denk als ik ze apard zet dat ik helemaal gek word van hun geschreeuw wat het is broer en zus waarschijlijk
dus ja ze zyn samen op gegroeit dus dan gaan ze naar elkaar roepen en dan wordt ik echt gek en ik denk echt dat het is snauwe meer dat echt knokken is
maar ik houd het wel in de gaten
bedankt

Nynke

Het gaat goed alleen ze pikken elkaar af en toe het hoeft dus dan ook geen andere kamer te zijn waar ze appart heen moeten maar bijvoorbeeld 2 kooien naast elkaar
Om sterke vogels te krijgen moet je ze denk ik maar niet met elkaar gaan kruizen.

Groeten Erik Paauw

pipo-skinny

ik wil ze niet arpart hebben
ik heb ze altijd samen gehad ze zyn ook nog jong iets van 2 of 3 maandjes oud dus
ik ga ze niet uit elkaar halen ik

Theo_Hoorn

Hmmzz 2 valkjes erbij ;)

een man en een pop ghehe ::)