28 maart 2024, 17:29:45

mijn valkparkiet twixy en mannetje

Gestart door vanessa, 24 juli 2007, 13:59:45

« vorige - volgende »

vanessa

hello, mag ik mij even voorstellen? ik ben een meisje van 17 jaar en heb een pracht van een pop namelijk een geparelde. Onlangs heb ik voor haar een mannetje gekocht (momenteel nog naamloos) en sinds 20 juli hebben ze hun eerste eitjes. zelf weet ik wel nog niet of ze wel degelijk bevrucht zullen zijn.

mijn popje twixy is geboren op 24 maart 2005.
mijn man (wildkleur split geelwang) is van 2005.

voor ze in de voliere gingen stonden ze in mijn slaapkamer en waren ze tam, helaas moesten ze om medische redenen in een voliere... jammer genoeg.

ook heb ik geprobeerd om een jonge valkparkiet zelf op te voeden via pap, maar helaas is dit tot 2maal mislukt. ook raad ik aan als iemand dit voor de eerste keer doet, dit niet probeerd. meer dan de helft van de mensen die het proberen loopt het verkeerd af. Het is zwaar om zo'n valkje te verliezen, je zorgde er namelijk helemaal alleen voor. maar nu tot mijn trots kan ik zeggen dat ik eitjes heb ... ben er heel blij mee, of ze nu bevrucht zijn of niet. khad dit nooit verwacht!

als ze uitkomen trek ik zeker fotos en post ik ze hier bij mijn dagboek.

hier volgen enkele fotos van mijn schatjes



danku voor het lezen van mij eerste deel van mij dagboek(je)
binnenkort meer nieuws.
groetjes vanessa en twixy
groetjes
          vanessa & twixy

Mara

HOi Vanessa en Twixy

Welkom op het forum. Handofpok is zeker niet aan te raden hoor, er kan te veel fout gaan zoals jij inderdaad zelf al zegt.

Mara

vanessa

vandaag is mijn eerste jonkie geboren  :D
ben superblij, en zijn/haar naam is dan ook lucky
morgen of een der dagen volgen massaal fotos!!!
zo'n schattig dingsje niet te doen!!
hopelijk overleeft hij het! ;)
groetjes
          vanessa & twixy

*~Jeanine~*

Ben benieuwd naar de foto's.
Je pop is in ieder geval prachtig