28 maart 2024, 10:57:55

Touw vlechten, welke manieren?

Gestart door Spanksel, 19 juli 2007, 17:20:48

« vorige - volgende »

Spanksel

Hooii

Ik heb van de week een klos touw gekocht en vind het leuk om er creatief mee bezig te zijn! Ik heb al vlechten gemaakt van 4, 6 en 8 touwen. Toch vraag ik me af of er andere manieren zijn om touwen in elkaar te wikkelen, behalve dmv vlechten?

Iemand hier zo creatief die een leuk idee heeft?

Mara

Hoi Sankara

IK heb in mijn voliere er een schommel van gevlochten touw in hangen. Die heeft Wilma1 voor mij gemaakt. Maar een foto staat in mijn dagboekje. Welk touw heb je gekocht?

Mara

Spanksel

Citaat van: Mara op 19 juli 2007, 18:15:02
Hoi Sankara

IK heb in mijn voliere er een schommel van gevlochten touw in hangen. Die heeft Wilma1 voor mij gemaakt. Maar een foto staat in mijn dagboekje. Welk touw heb je gekocht?

Mara


Hoi Mara,

Op welke pagina van de 114 van je dagboek staat die foto dan? ::)
En wat is het verschil van het touw? Ik kan wel een foto laten zien..

met m'n vinger erbij voor de dikte


en in de voliere, een vlecht van 6 stukken

Mara

Uhm....op welke pagina? Volgens mij zie je op een van de andere pagina's 113 of zo er een stukje van. Ik zal eens een goede foto zoeken. Het touw dat je gebruikt mag niet behandeld zijn en zo. Ik zelf heb sisaltouw, volgens mij hetzelfde als dat jij hebt. Een rol van 500 meter of zoiets.

mara

Inge88

Je zou kunnen gaan scoobidouen  :)

Spanksel

Citaat van: Inge... op 20 juli 2007, 17:33:50
Je zou kunnen gaan scoobidouen  :)


Die trend heb ik helaas niet goed meegekregen :P Dus ik weet niet precies hoe dat gaat...

@ Mara: ik zal nog eens opnieuw kijken!

Elian

typ bij google maar in:scobbidou, en volgens mij krijg je dan genoeg uitleg over hoe het moet.

wel een goed idee, ik ga ook maar eens touw zoeken.

Mara



Hoi Sankara

Hier boven zie je een stukje van de (gehavende) schommel.

Mara