°°°»»»Rocky & Jena «««°°°mijn Oss Valkparkieten

Gestart door valkparkietvirus, 18 juli 2007, 23:43:06

« vorige - volgende »

Anja

Hoi hoi,

Wat een mooie foto's zeg.
En Jena met de fohn, erg leuk.

Groetjes Anja

valkparkietvirus

zo vandaag was ik bij den haaf schevening...ja eingelijk gister maar we gingen nog buurte bij de tante van me vriend

en dat viel beetje laat uit want nu is het 3.18 hahaha ach ja wou effe kieken op de site..en Morgen ga ik me kleine Aapjes zien :D want mijn kooi is net als een apenkooi haha lekker spelen en hang overal wat lekkers haha is waar maar ja

aan de zee zag ik halfe Sepia..ik weet wel toen wat wat jaren gelden waren er kei veel en ja toen had ik geen vogels en ik wis niet wat was...nu weet ik het..kon ik niet meer vinden vind ik wel jammer..want ik wilde die mee nemen naar de Van de Wiellen..(winkeltje aleen voor honden kat en vogels en duiven)En ja mijn Rocky lus eten aleen daar..ja ik heb verwent vogeltje haha want van supoerboer vind die vies..want die goede vogel voer zit dicht gezielt en van die Ei voer lekker grove en ruikt na ei ofzo ja kan niet beschrijven jammer da er geen geur kan ruike op pc hahaha maar ja ik heb wat foto's van seal world op schevening ..



zeepaardje



Nemo zich zelf aleen hij Zwom te snel  :-\




vriedin van die vader Nemo als ik goed heb



famielie van ninja turtels



ja Prinanjes (weet niet hoe je moet typen)



was de eeinste wat ik goed kon zien in dat bak water haha




thja wat voor vis weet ik niet meer ik dacht hij heete Willie..(haha me vriend) en Rocky aardsvaijant Soms

dat was het duidelijke foto's ja gaat niet echt als je met mobiel doet en iemand zijn camara vergeet haha ach ja maak niks uit ik hoop het duidelijk is hey voor anderen die waker zijn goede morgu en voor andere weltruste :D ja voor mij wel haha en me 2 donder stenen ligge lang de pijp uit als ik nu thuis komt en wil hallo zegen krijg je aleen 1 ding horen ....ja jullie raad al ..het is : GRSSSSSSSSSSS met andere worden  :censuur wij willen slapen hahah

Groetjes van mij Stacey en kroeltjes van Rocky en Jena :-*





»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

Anja

Hoi Stacey,

Mooie foto's heb je gemaakt zeg.

Groetjes Anja

Coco en Chantal

Hallo Stacey.

Ik wilde toch nog even reageren wat ik in het dagboekje had gelezen over het naar de supermarkt gaan met je valkjes.
Ik raad het ten strengste af om zoiets te doen.
Het tempratuurs verschil van een supermarkt(airco) en dat van buiten is veel en veel te groot.
Ze zouden er een longonsteking van kunnen krijgen en neem van mij aan 9 van de 10 valkjes die dat krijgen gaan er dood aan, dus doe het alstublieft nooit meer, hoe leuk het ook lijkt te zijn. Maar pas zowieso op met valkjes mee naar buiten te nemen los.
Al zijn ze gekortwiekt met wat wind onder de vleugels kunnen ze nog steeds weg vliegen.
Het zal niet te eerste keer zijn dat gekort gewiekte valkjes weg vliegen.

Ik hoop dat je wat met mijn raad doet, ik ben alleen maar heel erg bezorgt om jouw valkjes.


Groetjes Chantal en de valkjes


valkparkietvirus

ik was vergeten bij typen dat ik vogel riempje had geleent van micky schoon zus...weer type fout...ik mog die 1 dag lenen ...want me schoonzus heeft Rosillas..2 die nam ze mee voor de vogel shows enzo..en ik wou 1 dagje lenen en ja ik heb weer fout getyp ..


Sorry ..ik kan beter pas komen als iets is met me schatjes...

dan heb jullie ook geen last van typ foutjes

ok groetjes fijne daggie nog  :) kroeltjes van Rocky en Jena dag


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

Coco en Chantal

Hoi Stacey

Nee waarom pas hier op het forum komen als er iets is,  ik wil je er alleen maar op de gevaren wijzen.
Het forum is er ook om de leuke kanten te laten zien van valkjes hebben.

Waar het mij om gaat is dat je zo lang mogelijk plezier aan je valkjes kan beleven.
En als ik ergens niet mee eens ben dan zeg ik dat gewoon niet om een zeurder te zijn ofzo ;D, maar mijn ervaring wil ik graag delen met anderen.
Ik ben gewoon eerlijk en recht door zee :)
Daarom vertelde ik je ook dat supermarkten te koud zijn voor vogels, gewoon omdat ik niet wil dat ze ziek worden.

Stacey ik meen het allemaal niet verkeerd hoor  ;)
Hoe gaat het verder met je 2 schatjes ?
Groetjes Chantal en de valkjes