°°°»»»Rocky & Jena «««°°°mijn Oss Valkparkieten

Gestart door valkparkietvirus, 18 juli 2007, 23:43:06

« vorige - volgende »

Anja

Hoi hoi,

Wat een leuke filmpjes van Rocky zeg. Ik heb er van genoten hoor.
En je hebt een logeetje erbij lees ik wel.

Groetjes Anja

valkparkietvirus

ja anja  een wild kleur een mannetje :D hij is al 5 jaar zeg me schoonzus...en ja ik merk wel dat Tico (zo heet die) veel grooter is dan rocky hhahaha ..ach ja maak niks uit..en hij is wel lief en hij is net vleugels gekipt en is nu beetje stil ant hij vond niks aan maar is eigen best wil want als me schoonzus los laat vlieg die tege overal ..dus vadaar ik heb net foto gemaakt 5 seconden gelden doe ik toe voegen ..maar Rocky heeft tico aleen in de kooi gezien en vond hem niks aan en jena was druk bezig papier slopen haha

groetjes van mij en vleugel en snavel rocky en jena en kroelltje van tico





»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

valkparkietvirus

oja 1 foto van jena sta bij huisbevesting ..hoe ziet jou kooi uit haha jena zit toeval op foto en rocky was binnen ! want jena was eten  :-*


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

Anja

Hoi hoi,

Een knapperd hoor die Tico. Niet leuk als ze overal tegenaan vliegen. Ik heb 11 valkjes en die zijn allemaal geknipt.

Groetjes Anja

valkparkietvirus

GOEDE MORGEN IEDEREEN

EN VOOR AL MENSJES VROEG MOETEN OPSTAAN OM BABY VALKJE ETEN

GEVEN OF KIJKEN HOE ZE GOED GAAT EN MENSEN DIE MOETEN WERKEN EN HET IS NOG VROEG ZO LIJKT HET IS WA DONKER BIJ MIJ HAHAHA IK GA ZO NA STAD LEKKER

KNABBEL STIKS KOPEN VOOR ME 2 SCHATJES HEBBEN ZE WEL VERDIENT NOU MENSJES FIJNE DAGGIE NOG GROETJes

EN VLEUGEL EN SNAVELTJE VAN ROCKY EN JENA


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

valkparkietvirus

nou ik ga na walibi onverwachts morgen  :o en me schatjes zijn gelukkig bij me buuren (hij is duiven kweker) en heeft heel verstand van vogels ..dus geen zorgen met me sgatjes

nou mensjes alvst fijne dag iedereen gewenst groetjes van mij en van me slaap koppies een Vleugel en snavel en kroelletjes Rocky en Jena :-* :-* :-*


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

Anja


Inge88

Hey,

Leuke filmpjes. Hoe oud is Rocky nu? Want ik zie een filmpje van toen hij nog heel jong was en het fluit filmpje waar hij al een witte kop heeft.

valkparkietvirus

Inge toen Rocky met papvoer eten kreeg was de 5 weken of 4 ofzo en nu is de 9 manden oud..dus ...en ik zag aan Rocky dat mannetje werdt omdat hij 1: fluite en 2de omdat hij bij zijn snaveltje onder witte veertjes kreeg! want mijn Rocky is geen macho hahaha een watte staaf meer :D :D :D maar ja ik hoop dat ik jou hier mee geholpen inge groetjes en vleugel en snavel Rocky en jena

en Anja dankje well :D maar was tegen gevallen  :-[ efteling is mooier!

nou vandaag naar walibi geweest was tegen valler vond ik maar goed ik ben er geweest met me schoonvader en schoonbroer en me vriend..was de eeniste meidje maar ik pas me wel bietje aan  :D

en weetje toen ik jena nog niet heb ontmoete had ik spulletjes bestel voor de niuwe valkje een Bonte kleurtje hij zou bijna 4 weken oud zijn..en ja ik moest papvoer bestellen maar helaas ik kwam jena opeens tegen en me bestelling was binnen dus ik sta nu een potje nurdi bird van 800 gram ik zou wel voor 7 eruo verkopn hij is 2008 5 mei goed dus mensen die willen hebben moet je maar een mailtje sturen...want ja is wel zunde om zo iets laten staan en ja Jena is al groote meid dus die hoef niet meer gelukkig,,maar ja ik ga lekker slapen na zon lange dag fijne dag iedereen wie leest groetjes en vleugeltjes en snaveltjes en kroelletes van Rocky en Jena  :-* :-* :-*


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

valkparkietvirus

hahah ik wou zegen ik had Rocky aan de lijn(mobiel) haha ik deed fluiten en ik kreeg anwoortje zachtjes trug en ik hoorde mijn mama zegen : Stacey Rocky kijkt schuun naar boven of ik mischien ergens naast me mama stond gerum ..maar 1 kant vond ik wel lachen ..maar ja ze zijn gelukkig met 2de en ze hebben tog naar hn zin...met de nieuwe speelgoed veel touwtjes om het slopen enzo haha (kooi kun je zien op huisbevesting) maar ja ik ga eten en van me schoonvader puppy effen uitlaten hahaha groetjes iedereen en je krijg allemaal Knuffeltjes van Rocky en Jena :-* :-* :-* :-*


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

valkparkietvirus

26 juli 2007, 18:42:14 #25 Last Edit: 26 juli 2007, 18:46:36 by valkparkietvirus
oja voor de mama valkje Chanal deze foto en deze foto voor anja en bello want dit is goede foto van jena en is de famielie van anja en belllo valkjes en voor anderen ook want ik weet nie wie ook alemaal heb gehaalt maar ieder geval dit is voor jullie


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

valkparkietvirus



»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

valkparkietvirus

vandaag ga ik me schatjes weer zien eindelijk  ;D want ze zullen mij gemist hebben en ik hun ook ..Rocky mist mij het meest en jena ..ach die vind alles goed gelukkig ..en gelukkig zong gode moeder heeft jena gehat..maar goed ..ik ga me spulen inpakken en dadelijk naar OSS gaan yesss joeppie groetjes en ook groetjes



en kroeltjess


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

Anja

Hoi hoi,

Ze zullen wel blij zijn jou weer te zien of niet?
Je hebt een mooie handtekening gemaakt.

Groetjes Anja

valkparkietvirus

aach anja je hat moet bij moeten zin ...Alle bij scheeuwen en fluiten vooral Rocky want jij ik ben zijn mama hahaha en jena ook wel maar die is groot gebracht door chantal..maar Rocky deed fluiten piepen toen ik Groep fluitje deed en op en neer lopen op de balkje en naar mij tippelen met pootjes :D en jena schreeuwde mee want ja Rocky schreeuw dan is er iets hahaha maar echt heerlijk om mijn schatjes zien vrolijk schreeuwen naar mij vooral Rocky dan weet ik ook Rocky is gezond is echt heerlijk ik moest effe gauw doche en ik ging in de doch 1x fluiten en ja hoor Rocky werd helemaal gek ik heb een uur staan doche en Rocky roepte nog na mij maar ik heb ze uit gehaal lekker kroelen enzo allebij en toen ging ik bowlen en heb foto's van rocky en jena en ja ik was net ook even geweest om 23.30 naar Rocky blaas haha ja ik deed hem lieverlings plekje paken (drink bakje) ik zei zo ja Rocy jij wil ook toch lekker water en wat krijg je horen Grrrrssssss Grsss hahaha ach ja het was heerlijk hier zijn wat foto's van me kleintjess  :-* hoop iedereen plezier van heb groetjess


Wij willen niet op camara!
hmmm ik vind kroelen ook lekkerr

andig een fhon hebben die op Cool of hot blaas en jena vind het heerlijk en Rocky niet hahaha

dit waren ze vandaag weer :-*vleugel en kroeltjesss


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX