°°°»»»Rocky & Jena «««°°°mijn Oss Valkparkieten

Gestart door valkparkietvirus, 18 juli 2007, 23:43:06

« vorige - volgende »

valkparkietvirus

18 juli 2007, 23:43:06 Last Edit: 26 juli 2007, 01:33:24 by valkparkietvirus
Hallo ik ben Stacey ik ben 18 en woon in oss en Dit zijn me valkparkieten en andere dieren heb ik nog een hondje(jackrussel (Mosje)



Dit is Rocky een **Witmasker**



je ziet het hij is een mannetje
ik had hem toen die 4 weken oud was en met handfok groot gebracht hij is in september geboren in Bergem(dicht in Oss) maar bij mij kwam die op 4 oktober 2006 en hij is echt een  Heertje en weet persies als ik thuis komt die fluit die of piep die ook tegen iedereen maar toch tegen mij het meeste want ik ben zijn mama  :D en Kroellen vind die lekkerste wa hij kan wensen lus hij pap van !


En Dit is Jena! Zij is een ** ''cinnamon geparelde** het is een meidje



want ik heb deze bij Cantal gehaalt in helmond! ;D   ik zocht nieuwe vriendje voor rocky omdat zijn maatje was weg gevlogen.en ik heb al 1 valkparkiet sins vorige week verloren een jonkie en ik durfe hand fok niet aan.dus ik ben gaan zoeken maar niemand woonde dicht bij Oss ofzo..en ik dacht opeens hey me vriend woon in gemert en mischien zit daar iets in de buurt


en ja hoor Helmond!Chantal het was een wonder...ik was dol blij ze zei dat een Popje was gepareld en was 2 manden oud geborgen op 7 mei En ze is echt een moppie maar een dammetje is ze wel..maar ze heeft al dag 2 de kooi een bende gemaakt ze wou klimmen viel ze in water en ze vond lekker ik zeg Jena mag nog niet je bent nog klein zei jou mama Chantal



en nog geen 10 min later was de eten bakje omver gegooit haha em om 21.00 tot 22.00 laat Jena weten dat ze is dan zegt ze PIEP!haha maar ik vertel meer over de kleine boefjes morgen want dan komen ze elkaar tegen...ze zouden vandaag tegen komen (Rocky en Jena) aan gezien dat ik geen huisleutel had en me mama was nie thuis kon ik nie naar binnen en ben nu in gemert maar morgen naar huis effe me schatje hallo zegu (Rocky) anders blijf die fluiten en schreeuwen haha nou ik ga slapen en hoop snel morgen is ! en ja Sorry voor einig fotos want ja zit op me schoonvader computer ;D als jena kon praten zegt ze ja want ze slaap op me schouder hihi mensjes alsvast om dit minie verhaaltje lezen of lang verhaal :-[ oepsie  ;D truste of Goedemorgu  :-* :-* :-* Groetjes van mij en Vleugel van Rocky en Snaveltje van Jena ;D



»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

aad

gooiemorgen .. Stacie

Oei even zonnebril opzet... wat een kleurtjes  ;D ;D ;D ;D
Maar welkom hier  ;)

Groet aad


Anja

Hoi Stacey,

Welkom en erg leuk dat je een boekje bent begonnen. Ik ga je zeker volgen.

Groetjes Anja

Carin

Hoi,

Ik kom zeker vaker langs om te lezen! Welkom hier!

Groetjes!

Mara

Hoi Stacey

Welkom op het forum en veel plezier hier. Ik zal zeker blijven lezen over je valkjes.

Mara

valkparkietvirus

19 juli 2007, 23:25:11 #5 Last Edit: 19 juli 2007, 23:27:42 by valkparkietvirus
Zo eindelijk was het zo ver van uit gemert naar oss met Jena er bij eindelijk om Rocky kan laten zien dat die nieuwe Vriendje krijg!

ondertussen deed jena in de auto Slapen en de kooitje verbouwen en eten gooien! ahahhaha

toen ik thuis aan kwam met jena Ging ik gelijk eerst Rocky begroeten want ik was al niet bij de deur ik hoorde hem fluiten

na het fluiten ging ik jena paken (zit in de kooitje) en deed ik Voor Rocky kooitje en i kze Kijk nieuwe Vriedinnetje voor jou...!!

nou wa ik nu typ had ik niet verwacht! Rocky negeerde Jena en wilde naar mij toe en deed fluite naar mij haha :D rocky vind mij leuker dan Jena

maar dat veranderd nog wel..Maar ik deed Jena binnen zeten En Rocky op haar kooitje zeten! En rocky vond wel prettig maar Jena niet want rocky wilde Jena schoon maken

want ze heeft nog ouwe pap aan wangetjes en Jena vond het niks..

en later heb ik geprobeert samen met me Vriend Dat ze samen uit de kooi zijn..ondertussen had ik een Deksel van een bakje gepakt en deed ik pitjes en zonnepitten en Eivoer op gelegt.

Rocky ging meteen o pde deksel staan of wil zegen alles is van mij ..en Jena dacht wat is dit nu maar ze deed gezelig mee..Ze ging samen eten en  Zat een vies vlekje op Jena staartje en Rocky wilde af halen maar Helaas hij mag niet aan komen ! (Rocky bedoelde goed)

ze gingen samen ronders lopen om de deksel en Samen naar me vriend kijke want die lach op de grond en Tegen Rocky praten

en ja het klikt nu tot zo ver goed met die 2..morgen dan gaan ze samen weer uit kooitje..En ja dat was de eerste ontmoeting van de Valkjes !

ik hoop dat jullie genoten hebben van het verhaaltje en natuurlijk foto's zijn er ook gemaakt !

En chantal als je leest Jena maakt het  echt goed..! ze heeft al Zonnepitten eten en gespeelt!

nou mensjes ik laat nog meer weten van deze Osse valkjes ...want ja ze wonen in Oss :D haha

fijne dag nog iedereen wie is langs gekomen !


Groetjes van mij en Vleugel van Rocky en Snavel van Jena :D

oepsie lang verhaaltje  :-[ :-[ :-[en aad ik wilde mijn begin verhaaltje opvrolijke  ;D met kleurtjes hahaha


de foto's

de eerste Foto



2de



ik deed voor de zeker heid Jena op me vinger ziten maar rocky Was bezig met Zelf Was beurt geven! haha vandaar Wazig foto

3de



Rocky zegt: Jaaaah Bunkeren!!! en jena denkt hmm Hier in oss Moet je in eten gaan staan om kunnen eten volgens mij!

4de



Rocky met Volle Snavel zegt: Wil jij ook iets?
Jena zegt: nou ik hou beetje afstand!



nou ik pas me ook even aan ! in het eten staan en gaan eten !(hey is beter zo)



Hey is dit eet baar? zegt Jena En Rocky zegt: Nee Nog steets niet ik probeer het steets maar helaas



Hey waarom kijk je naar ons ? wij kijken ook niet als jij aan eten bent met me mama(Stacey)



Rocky zegt ik heb het tegen jou !en lach niet naar Camara



Die twee zijn even bezig ga ik lekker op deksel staan en lekker Romelen met deze eten  ;D



»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

valkparkietvirus

vandaag gaan ze weer bij elkaar komen !


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

valkparkietvirus

jup gister avond heb ik Rocky en Jena bij elkaar gezet ...nou het ging prima...Rocky ging jenalaten zien waar je kan eten enzo..en ik deed helpen met water laten zien..en rocky wilde jea kroellen maar da wil ze nog niet haha maak niks uit komt goed met die 2ik hoop dat ze later verlieft stelletje wordt hahaha lijkt me vet maar ja

ik ben weer in gemert en ik ga zondag naar Oss kan ik kijke ho met me schatjes is gegaan maar ik hou telefoon en cam contact met e moeder hahah die is ook sins kort msn fan :D

ik heb nog 1 fotovan Jena toen ze volgedag naar Oss ging ...ze zat op een speel tuintje met houte dingen enzo

ik wens iedereen fijne daf als je lang s ben gekomen om lezen groetjes  :-*



»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

Bello

Hoi

Volgens mij is jullie Jena een zusje van onze Catka

Veel succes ermee!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

valkparkietvirus

ik denk zelf ook dat jena zusje is van jou valkje Catka
want ik heb jena bij chantal gehaalt dus zijn dek ik wel zusjes maak niks uit hahah waar woon jij dan Dorothe?


groetjes en snavel en vleugel van mij en Rocky En Jena


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

valkparkietvirus

effe gauw medeleling !!!! :o :o :o :o :o :o :o ik heb van middag voor da ik ging uiteten kreeg ik smsje van mama en die zei ..ik was buiten de tuin doen en ik keek toevalig de richting van Rocky en Jena en ik hoor dat ze aan kussen waren  :o :o :o oohooh

met kussen bedoel me mama : elkaar kroellen en tegen elkaar zitten enzo   ;D haha jammer da ik nie thuis was want dan had ik foto gemaakt! oooh ik ben blij dat die 2 klikken  ;D

en ja ik kan helaas niet meer over me valkjes zegen want ben in gemert! zucht...mis me kleine schatjes wel...het fluiten en kroellen enzo en gek doen  ;D  mensjes deze dame ga filmp kijke want beetje afleiding heeft wel iets nut..

hey Groetjes uit Gemert maar woon in oss :D


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

valkparkietvirus

jaaa ik heb hele tijd me ligge vervelen dus heb ik wa filmpjees via mobiel en dan naar andere mobiel en via camra en door ubs via youtbe filmpjes!!!! ik heb maar paar 2 van Rocky


de eerste = Rocky doet fluiten en op dat filmpje ziet hij ook zo uit !

>>>>>> http://nl.youtube.com/watch?v=AsyAw5llKAA <<<


En hier is andere filmpje waar me Rocky baby was..maar hij moest op me hand ziten om kunnen eten anders deed hij nie haha en hij moest via neus druppeltje pincet eten ..want hij was flink gepakt door de ouders

>>>> http://nl.youtube.com/watch?v=8KPUslq-7QE <<<<

en maak niks uit wie de filmpjes gekeken laat maar een berichtje achter :D krijg altijd antwoordtje trug :-*



»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

valkparkietvirus

 :-\ jammer heb ik mooie filmpje van Rocky die van de week is gemaakt dat die zit fluiten met mij samen ..en toen die baby was(kon ik nooi op de pc zetten enzo wegens had geen blutoot)..zucht...maar ja met die 2 gaan gelukkig goed ...ze eten samen lekker en slapen nog wel arpard hihih maar komt wel goedjes oja vandaag hebben me vogeltjes logeetje ..een andere valkparkiet tico hij is 5 jaar maar ze morgen niet bij elkaar want tocky is voor 1 dag want zijn vleugel wort geknipt door buurman dus ach ja dat was het vandaag en ik ben weer in ossje  8) Sweet Home is the best


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

valkparkietvirus

als iemand wil kijke het sta iets naar boven  ;D groetjes en Jena komt ook nog...

maar ze moet nog wennen dus komt goed met haar :-*

groetjes


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

Coco en Chantal

Hallooooo

Zo ik heb je boekje gevonden hahaha ;D
Wat fijn te lezen dat Jena en rocky het zo goed met elkaar kunnen vinden en dan ook al samen kroelen, nou super zeg. 8)

Jena is een ''cinnamon geparelde'' pop , want ik zag dat je ergens gepareld zei.
Jena is een jonkie van Jut en Jut.

Leuke foto' s ook trouwens van de valkjes.
Geef ze beide maar een dikke kus van mij en ik hou nu je boekje in de gaten. ;)


groetjesssss


Groetjes Chantal en de valkjes