28 maart 2024, 22:13:43

!!!HELP!!!

Gestart door carolinetjeuh, 18 juli 2007, 00:02:17

« vorige - volgende »

Lin

Inderdaad onbegrijpelijk of ze zagen geen oplossing of ze hebben hem voor meer doorverkocht.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

carolinetjeuh

Ja, ik denk dat ik de juiste reden nooit zal weten waarom die mevrouw ze ineens verkocht. Ze zei inderdaad dat het haar ding niet was, maar hoe kan je dat nu weten na 1 of 2 dag(en)?

groetjes, caroline

carolinetjeuh

Hoi allemaal,
Het gaat nu echt véél beter met men baby's!  ;D ;)
De kleinste weegt nu 67 gram, nog te weinig maar toch al veel beter! De grote weegt nu een goeie 80 gram!
Alles komt wel goed hoop ik, maar blijven denken dat het altijd kan misgaan, anders is de teleurstelling voor mij echt veel te groot! Ik ben op een paar dagen zo gehecht aan die beestekes!  :-X

groetjes, Caroline
Bedankt voor jullie steun!

Lin

houd je goed aan de hoeveelheid en richtlijnen van pap geven dan komt het wel goed. en anders even kijken in het stuk ik heb het laatst aangepast.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

carolinetjeuh

ja, ik heb het al heel veel keer gelezen, weet het ondertussen vanbuiten!  ;) Dat ben ik nu heel goed aan het volgen!
Goed dat er nu uren en zo bijstaan, dit is voor mij echt veel duidelijker geworden!  ;)

groetjes

Lin

Uren zijn richtlijnen voor de tussentijd tussen de voedingen. Ik had de laatste keer dat ik overdag werkte en snachts om de twee uur moest voeren. Om alles gevoerd te krijgen deed ik er een half uur per keer over. Weinig slaap dus  :)


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

carolinetjeuh

amai ja, om de 2 uur en dan nog de tijd dat je in het voeren steekt!?  :o
inderdaad weinig slaap!  ;)

groetjes, Caroline