marga
Gast
|
ik heb een albino valkje binnen die doet zo raar ze is 8 weken en krijgt nog 3 voedingen ze weegt ongeveer 70 gram af en toe zit ze met haar snavel open en haar tong ziet dan ies blauw het is net of ze naar adem snakt ik geef haar dan heel snel wat water en druiven suiker meestal is het na een half uur weer goed en ziet ze er uit of er niets aan de hand is ik heb het idee dat dit alleen gebeurd als ze te laat een voeding krijgt maar ze zou nou toch onderhand helemaal zelfstandig moeten zijn wie weet wat het is en wat ik het beste kan doen groetjes marga
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marga
Gast
|
hoi anke ja ik zal morgen bellen ze zit er nu bij of er niets aan de hand is ze heeft daarnet heel goed gegeten ik was vanmorgen een uurtje later met eten geven dus mischien is dat het weer geweest het lijkt echt op een vochtgebrek als ze iets heeft gedronken of gegeten knapt ze met een half uur op maar het klopt niet helemaal groetjes marga
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Monky
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Mauk
|
Hi Marga,
Als het tongetje blauw wordt, lijkt eerder zuurstofgebrek... dan vochtgebrek Ik zou er inderdaad maar even mee naar de dierenarts mee gaan.
Sterkte ermee Marga.
Groetjes, Monky
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anja
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Tranen die je verstopt, drogen nooit op.
|
Hoi Marga,
hoe is het nu met het albinovalkje?
Groetjes Anja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marga
Gast
|
hoi anja ze heeft het na gister ochtend niet meer gehad dat ze jonger was had ze die ik noem het maar aanvallen vaker en nu zat er zowat een week tussen het is me een raadsel wat het is nu zit ze lekker in de kooi en eet goed als ik haar pap geef en knabbelt ook van de kiemzaadjes en trosgierst groetjes marga
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anja
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Tranen die je verstopt, drogen nooit op.
|
Hoi Marga,
Gelukkig dat het beter gaat. Laat je het valkje nog voor de zekerheid controleren door de DA?
Groetjes Anja
|
|
|
|
|
|
|
|
|