29 maart 2024, 02:47:44

Moesie

Gestart door valkparkietvirus, 17 juli 2007, 23:45:54

« vorige - volgende »

valkparkietvirus

zucht zo klein zo machteloos en hulpeloos alleen

ik had moesie bij een kweker gehaalt...en ze was al ziek toen ik hem ophaalde...maar wis ik niet...ze woog 57 gram en het valkje was 4weken oud en zou bijna 5 weken oud worden ..dat heeft ze nog kunnen halen maar

de laatse avond ,maar deed ik spuitje geven ...moesie krijse van honger en smekte en was blij dat die eten kreeg..(nurdi brid met eivoer) en de volgende dag werd ik wakker na wc moest ik en ik zag moesie op de grond op zijkant..en hijgen ..en ik denk wat is er moesie!!! en ik kon nog haar eten geven ze knapte op en even later stopte buikje met op en neer bewegen...de laatse hapjes had ze op toen ze dood gegaan was.. :'( :'( :'( ik heb de kweker gebelt maar die zei dat is mijn schuld!!!...achter af ik was dieren ardt gegaan de dieren arts zei ..het beesje is verwaarloos door de ouders en de kweker liet hem links ligge ..en ik was de 1 redder maar ik was te laat... :'(

ik zal moesie missen ook al had ik maar 2 dagen ..ze piepte toen ze pas 4de eten kreeg op dag 2 en volgen dag dat ze 5 weken werdt is ze naar de licht gegaan in de hemel waar andere vogeltjes op moesie zit wachten  :'( ik vind erg dat ze zo moest leven en ik vind ook nie leuk da de kweker mij schuld gaf terwijl dieren arts zelf zij !

zucht mensjes die net als mij mee gemaken als mij ..is rot gevoel  is niet eerlijk als je schuld krijg terwijl je handfok ervaring heb. heb van me opa geleer en me buur man (is duiven melker) en vogel opvang

:'( rust zacht moesie je was even bij mij ..ik wilde jou redde maar nu ben jij vrij vlieg je boven in de hemel met andere Valkparkieten en met andere huis dieren het ga je goed..
.


R.i.P Moesie :'(HVJ :-*


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

Coco en Chantal

Hoi Stacey

Heel veel sterkte met dit verlies.
ik moet wel zeggen dat ik het heel erg slecht vind van zo'n kweker dat hij een valkje weg doet wat nog hand gevoerd moet worden.
En ook nog een ziek valkje verkopen, nou zulke kwekers kan ik wel.... >:( , geen woorden voor vreselijk gewoon.

Mijn valkjes vertrekken niet eerder dan als zij geheel zelfstandig zijn, ook al hebben mensen ervaring in hand voeden dan nog geef ik geen valkjes mee.


gelukkig heb je nu een zelfstandig valkje bij mij gekocht die super tam is en dat zal het verdriet wel wat verzachten.
wees maar heel goed voor der ;).
Groetjes Chantal en de valkjes


Anke

Hoi Stacey,
Wat een naar dat je valkje het niet heeft mogen halen. :'(
Jij hebt in iedergeval je best gedaan.
Ik wens je veel sterkte met het verlies.
Gelukkig krijg je nu een valkje van Chantal, daar zal je vast veel plezier aan beleven :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Stacey,

Veel sterkte met het verlies van Moessie.
Je hebt je best gedaan voor haar maar het heeft niet mogen baten.

Je hebt nu een nieuw valkje en geniet daar nu maar lekker van.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Stacey

Wat een naar verhaal van Moesie. Vreselijk om op deze manier je valkje te verliezen. Vooral omdat ze je al ziek verkocht was.

Gelukkig heb je nu een lief en mooi valkje bij Chantal gehaald, geniet maar lekker van haar en hopelijk zal zij je verdriet over Moesie wat verzachten.

Mara

valkparkietvirus

Dankje allemaal voor de steun :-* :-* :-* en ja het was zon klein valkje en werdt al afgestoten door de ouders en de oudste valkje kreeg alle eten :( zucht dit had ze ook nie verdient en ja dank zijn Chantal heb ik nu een lieffe eingewijse puinzooi makende valkparkietje is wel goede vervanger van moesie en ik zal mooie verhaaltje schrijven over Rocky en Jena



»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

Caroline

Sterkte met je verlies.

Rust zacht, Moesie.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.