19 april 2024, 18:10:03

Wanhopig!!!!!!!!!

Gestart door Nanny Meijer, 6 oktober 2002, 01:42:29

« vorige - volgende »

Nanny Meijer

Hallo Allemaal.

Afgelopen week ben ik op vakantie geweest. Mijn valkjes Jarie en Tommie hebben toen bij de buren gelogeerd. Daar is Jarie voor de 2e keer gevallen? Haar vleugel is nu weer gekortwiekt door dit ongelukje :'( :'( :'( :'( Mijn buren waren flink in paniek want deze keer zat er bloed aan haar vleugeltje :'( :'(
Op zich gaat het wel goed met Jarie, maar vliegen is er natuurlijk niet meer bij.
Nu is mijn vraag of het misschien verstandig is om Jarie een tijdje apart te zetten in een andere kooi. Dennis van de papagaaienwinkel raade mij dit aan :-/ :-/  Kunnen jullie mij een goed advies geven.
Alvast bedankt.

Nanny, Jarie en Tommie

Shirley M

Hoi daar met zijn drietjes,

Niet dat ik er veel verstand van heb, want ik heb nl maar één valk, maar het lijkt mij in ieder geval wel verstandig om e'm even alleen in een kooitje neer te zetten. Ik heb nog 5 andere vogels die in een andere kooi zitten dan mijn valk. Eén daarvan is nu ook ziek en die heb ik ook weer in een andere kooi gezet zodat hij wat tot rust kan komen en tijd heeft om te herstellen, zonder dat de anderen om hem heen vliegen.

Ik hoop dat je wat aan mijn reactie hebt en hoop dat je valk goed herstelt. ;)

Groetjes,
Shirley