28 maart 2024, 13:28:13

Aanschaf kooi

Gestart door Xerox_mx20, 17 juli 2007, 18:13:08

« vorige - volgende »

Xerox_mx20

Hallo,

Van mijn vraag is het antwoord misschien vanzelfsprekend, maar ik ga de vraag toch stellen haha.

Op dit moment ben ik naar een kooi op zoek, verhoudingsgewijs is de kooi die ik op het oog heb veel groter dan de kooien die er aangeboden worden specifiek voor valkparkieten.

Het gaat om een kooi voor een papegaai, het is dus een redelijk grote kooi.

Maak het wat uit wat voor kooi ik koop, of houdt de valkparkiet over het algemeen van een beetje gemoedelijkheid?

Bedankt alvast voor jullie antwoord(en), het betrefd misschien een hele simpele hahaha

Groetjes,

Xerox



Mara

Hoi Xerox

Je kunt even op onderstaande link klikken, daar staat veel informatie over het huisvesten van je valkparkiet.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,19924.0.html

Mara

Xerox_mx20

Maakt dus niet zoveel uit mits de spijlen horizontaal zijn, plus dat de tussenruimte niet breder dan 2 cm is

Fijn dat deze website bestaat, en zal de website vaak raadplegen.

Hartelijk bedankt voor je antwoord.

Ivy

Hoi.
Welke kooi heb je op het oog?
Ik heb ook een papegaaienvilla (Arthur, wordt ook aangeboden via webwinkel) en daar zijn aan de voorkant en achterkant verticale spijlen. Ze hadden eerst wat moeite ermee, maar je kan ze helpen met bijvoorbeeld 'strategisch' geplaatste zitstokken ed.
De afstand tussen de tralies is wel beter onder 2cm.
Succes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Xerox_mx20

Ik ben momenteel aan het bieden op Ebay, dus is nog helemaal niet zeker of het DE kooi word, je zou de link van me kunnen krijgen, maar is wel in het Duits gezien ik in Duitsland woon.