Welke kooi raden jullie mij aan??

Gestart door RenJie, 6 juli 2007, 18:57:19

« vorige - volgende »

RenJie

Ik heb een vraag, ik krijg binnenkort een 2e valkparkiet erbij en wil een grote kooi kopen waar ze later samen met zn tweeen in kunnen. Mijn vraag is met welke kooien jullie (goede) ervaringen hebben en mij dus willen aanraden?  :-\

De kooi mag ongeveer 200 euro kosten. Mijn voorkeur gaat uit naar het model Barcelona van Dierenvilla.nl, maar ik heb gelezen op dit forum dat daar problemen mee waren.

- Wat is de maximale speling tussen de spijlen van een kooi voor een valkparkiet?

Bedankt voor de antwoorden!  :D

Lin

6 juli 2007, 19:08:22 #1 Last Edit: 6 juli 2007, 19:12:02 by Lin
Hey,

Bovenaan bij vrijwel elk onderdeel, in dit geval Huisvesting staat vaak een stuk/onderwerp waar je veel informatie uit kan halen. Het begint dan ook met het woord "Informatie" in de titel.

Dit is een stuk over huisvesting:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,19924.0.html

Je kan ook kooien vinden op www.valkparkiet.org zelf gebruik ik kamervolieres met zoveel als mogelijk deurtjes erin. de afstand van de spijlen niet groter dan 2 cm.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bello

En wat vind je van deze kooi?

wij hebben er nu 3 valkjes inzitten.

Deze hebben we gekocht bij Happybird voor € 179.00

www.happybird.nl

Groetjes Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bello

En reuze handig want je rijd deze kooi in je eentje zo naar buiten, en je kunt hem makkelijk aan de kant zetten en er zit een hoge bak omheen (tegen het knoeien).

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel