web pagina

Gestart door hennie, 10 juli 2007, 11:55:53

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Hennie

Spybot S&D is geen virusscanner maar hij spoort spybots en dergelijke op. Norton is een virusscanner die niet zo geliefd is, bij mij ook niet maar ik moet het er maar mee doen, ik heb hem op de laptop erbij gekregen dus geen keuze.

Wat je kunt doen om de cookies te verwijderen is CCleaner downloaden en die een keer in de week laten lopen. Die spoort alle cookies op. Spybot S&D zou ik ook aanschaffen als ik jou was, vooral omdat die spyware opspoort.

Mara

hennie

Hoi Mara,

Ga ik doen. Dus die Spybot naast Norton gebruiken.

Duur is die Norton zeg! En dan moet je ook nog een bepaald bedrag bijbetalen als een soort garantie tegen als hij het niet zou doen!

groetjes, Hennie

Mara

Hoi Hennie

Norton is belachelijk duur. Dat ben ik met je eens. Maar misschien moeten we dit gesprek ergens anders verder voeren want volgens mij heeft het niet echt meer iets met je vraag te maken over de webpagine. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel. Moet eens gaan zoeken, ik ken nog een goede gratis virusscanner maar moet even gaan zoeken.

Mara

hennie

Hoi Mara,

Ja, we gaan off-topic   ;D

Lief dat je voor me wilt gaan zoeken. Dan hoor ik het wel

groetjes, Hennie

wim roskam

beste henny , ik zelf heb avg 7.5 free deze is gratis , spybot is voor spam en dergelijke , bij mij werkt hij heel erg goed avg ook , groeten wim roskam .

hennie

Hoi Wim,

Ik ben inmiddels al geholpen, hoor! Ik heb van iemand McAfee gekregen en Supercleaner. Het staat er al op en tot nu toe gaat het ook beter met het verzenden van mijn berichten.

Dank je wel voor je advies. Door jou ben ik op het idee gekomen wat verder te kijken dan alleen naar Norton!

groetjes, Hennie