20 april 2024, 00:39:39

Amanda's valkjes Yuna en Suzie

Gestart door *Amanda*, 9 juli 2007, 11:24:25

« vorige - volgende »

Welke naam vinden jullie het mooist?

Rocky
0 (0%)
Jaapie
0 (0%)
Sammy
0 (0%)
Kenji
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Poll gesloten: 12 juli 2007, 20:08:13

*Amanda*

Hey Anja,

Ja daar heb je ook wel weer gelijk in. Ik heb het even nagevraagd of hij 'schreeuwt' (dat deed Jessy) maar ze zeggen dat hij heel vaak hallo zegt en tegen je fluit om te communiceren. Dat vind ik dan wel weer geweldig. Met Punky ging het wel weer goed. Ik denk dan ook wel weer dat er een verschil is tussen dat roepen en schreeuwen van Jessy en het fluiten van een mannetje.

Ik heb foto's van hem gekregen en ik moet echt eerlijk bekennen dat ik hem helemaal geweldig vind! Misschien weten jullie wel dat mijn vriend en ik eerst op zoek waren naar een witmasker man. We hebben toen 8 weken bij een kweker gewacht en die bleek ons later voor de gek te hebben gehouden. 8 weken voor niks gewacht. En wat blijkt... (je voelt het al wel aankomen) het is een witmasker man! Dit maakt het best moeilijk hoor! Ene kant denk ik: het is beter van niet, misschien vind mijn pa het toch te lawaaiig. En gaat dat goed? (2 popjes en 1 man) Andere kant heb ik zoiets van: Je gunt dit valkje een 2de kans, ook nog eens bij 2 mooie dames! Keuze genoeg zou ik zeggen. Ik wil misschien over een paar jaar ook gaan kweken en het is de mutatie die we al een hele tijd wouden hebben.

Zijn er nog meer mensen met wat advies?

Hier zijn de foto's:









O ja zou ik zowat vergeten te vertellen:

Ze wonen in Doetinchem. Dat is een uur rijden van ons vandaan. Ze willen hem zelfs komen brengen!!! Dat was ook nog eens een punt waar ik over nadacht. Ze hebben hem nu tijdelijk Cor genoemd (vernoemd naar een zwerver daar, dat vond hun zoontje wel toepasselijk) maar die naam zouden we dan wel veranderen.

Groetjes Amanda

Anja


Het is een beslissing die jij zelf moet maken. Dat kunnen wij voor jou niet.

Waar ik bang voor ben is dat je vader het toch te lawaaierig gaat vinden en dat gaat dan ten koste van je valkje.

Groetjes Anja

sandy

hallo wat een gafe  valkjes heb je ik heb er zelf 6 kijk maar op mijn forum sandy,s valkjes

*Amanda*

Citaat van: Anja op  9 november 2007, 19:49:15

Het is een beslissing die jij zelf moet maken. Dat kunnen wij voor jou niet.

Waar ik bang voor ben is dat je vader het toch te lawaaierig gaat vinden en dat gaat dan ten koste van je valkje.

Groetjes Anja


Hey Anja,

Ik weet dat ik die beslissing zelf moet maken maar ik vraag graag wat advies van mensen die er wat verder van af staan.

Citaat van: sandy1975 op  9 november 2007, 22:58:03
hallo wat een gafe  valkjes heb je ik heb er zelf 6 kijk maar op mijn forum sandy,s valkjes


Dank je wel! Ik zal wel eens een keer rondneuzen bij jou dagboekje.


Hallo allemaal,

Dit weekend heb ik heel erg veel nagedacht over wat ik nu zal gaan doen. Mijn vriend vond het wel leuk omdat het zo'n mooi mannetje is. Ik heb ook overlegt met mijn ouders.... na een tijdje praten, leek mijn vader het ook wel erg leuk. Dus mijn ouders vinden het ook goed. Daar stond ik wel even van te kijken want ik hoefde niet veel te zeggen en ze stemden al in.  :) Daar was ik heel blij mee! Ik heb gewoon een heel goed gevoel erover dat ik dit mannetje een goed nieuw thuis kan geven. We wachten nog even af of de echte eigenaren als nog niet reageren en anders komen ze hem naar ons brengen. Ik weet dus nog niet precies wanneer dat zal zijn. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Ik vind het erg fijn voor je dat je ouders achter je staan. Dat scheelt een hoop voor je toch.

Ben benieuwd wanneer je hem mag gaan halen.

Groetjes Anja

*Amanda*

Hey Anja,

Ja daar ben ik heel erg blij mee. Dat maakte het toch wat makkelijker. Ik hoef hem niet te halen. Ze komen hem bij ons brengen  ;D ze hebben veel familie door heel Nederland en koppelen dat dan aan een bezoekje. Dat is dus echt geweldig.

Groetjes Amanda

*Amanda*

Hallo allemaal,

Ik heb weer nieuws. Hij word zaterdag gebracht! We kunnen echt niet wachten. We zijn echt heel erg benieuwd naar hem. Ik heb de kweker van 'Cor' mijn gegevens gemailt dus als hij weer een keer wegvliegt (wat ik niet hoop) dan kunnen ze mij wel opsporen.

Ik ben druk op zoek naar een mooie naam voor dit mooie valkje. We zijn er nog niet helemaal uit. Zodra we het weten maken we het bekend  ;)

Ben zo blij dat hij bij ons komt!

Groetjes Amanda

Anja

Gefeliciteerd

Nu nog een paar spannende dagen en dan is het zaterdag.

En de naam...............je maakt me wel nieuwsgierig hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Amanda

Dus je hebt toch samen met je ouders besloten om dit weggevlogen valkje in huis te nemen? Ondanks dat het een mannetje is?

Dat is wel heel erg lief van je en ik weet zeker dat 'Cor' het goed gaat krijgen bij jullie.

mara

*Amanda*

Citaat van: Anja op 13 november 2007, 20:14:17
Gefeliciteerd

Nu nog een paar spannende dagen en dan is het zaterdag.

En de naam...............je maakt me wel nieuwsgierig hoor.

Groetjes Anja


Haha ik hou je nog even in spanning  :P Nee grapje. We twijfelen nog tussen een paar namen.

Citaat van: Mara op 13 november 2007, 20:14:31
Hoi Amanda

Dus je hebt toch samen met je ouders besloten om dit weggevlogen valkje in huis te nemen? Ondanks dat het een mannetje is?

Dat is wel heel erg lief van je en ik weet zeker dat 'Cor' het goed gaat krijgen bij jullie.

mara


Ja Punky was ook een mannetje en dat was ook geen probleem. Bij Jessy was het gewoon helemaal anders. Het was krijsen en schreeuwen de hele dag door en dat was geen mannetje. Het mag van ze dus ze kunnen niet meer terug krabbelen  :P

Nu alleen nog een mooie bijpassende naam voor dit vrolijke mannetje.

Groetjes Amanda

Anja


*Amanda*

Kenji, Rocky, Lucky en ondertussen nog meer namen aan het bekijken. Weet jij nog wat leuks? Ik zoek eigenlijk iets orgineels maar dat is erg moeilijk. Lucky heb ik meer uitgezocht omdat hij 'geluk' heeft gehad dat hij bij die mensen terecht is gekomen en niet buiten heeft moeten zwerven.

Groetjes Amanda

Anja


Je zegt het zelf al. Lucky..........erg toepasselijk vind ik. Zowel voor jou als voor hem.

Groetjes Anja

*Amanda*

Mijn vriend vind het ook een goed idee....  ;D Dus Lucky word het! :D Dank je Anja!

Groetjes Amanda

Anja