28 maart 2024, 11:26:10

Amanda's valkjes Yuna en Suzie

Gestart door *Amanda*, 9 juli 2007, 11:24:25

« vorige - volgende »

Welke naam vinden jullie het mooist?

Rocky
0 (0%)
Jaapie
0 (0%)
Sammy
0 (0%)
Kenji
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Poll gesloten: 12 juli 2007, 20:08:13

Carin

Nog twee dagen en dan komt Jessy! Ik vind het een erg lieve naam! Maak je vrijdag al wat foto's voor de geinteresseerden?

Groetjes!

*Amanda*

Citaat van: til op 10 juli 2007, 22:22:59
Hoi Amanda,
Fijn dat je Jessy al zo snel kan halen. Daar zal Yuna ook blij mee zijn :)
Groetjes Anke


Ja daar zal ze denk ik wel erg blij mee zijn. Ik hoop het tenminste  ;) :P

Citaat van: Carin op 11 juli 2007, 10:03:57
Nog twee dagen en dan komt Jessy! Ik vind het een erg lieve naam! Maak je vrijdag al wat foto's voor de geinteresseerden?

Groetjes!


Ja als alles goed gaat met het eten en drinken dan ga ik haar vrijdag morgen ophalen. Ik moet wel een uur met de trein en nog wat met de bus maar dat maakt me niet uit. Ik zal dan vrijdag wel wat foto's maken.

Als ik ze dan op de computer zet dan moet ik ook die laatste foto's van Punky bekijken maar ja het moet er toch een keer van komen...

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Amanda

ann_dam

Hoi Amanda!

Wat een mooi popje krijg je! Welke kweker uit apeldoorn komt ze?? Onze Onan komt ook bij een kweker uit apeldoorn vandaan!

Ik ga je verhaal proberen te volgen. Jessie is een mooie naam!

Groetjes Annemarie
Onan en Nano
Onan:
- Legdatum : 01-04-2005
- Datum van uitkomen : 20-04-2005
- Geslacht : Man


*Amanda*

Dank je wel! De kwekerijg heet Bocs... zij heet Suzanne. Heel aardig vrouwtje vind ik. Had gelijk een fijn gevoel erbij. Is het dezelfde kweker?

Groetjes Amanda!

Inge88

Hey,

Toch een hele andere naam... hoe kwam je erop? Ik vind het wel klinken: Yuna & Jessy niet met de Y  :-X  :P ?

Vrijdag is al gauw. Ga je haar 's morgens of 's middags halen? En gaat Roy mee?
Dan heb je net als mij een heel mooi albino'otje  ;)

*Amanda*

Hey Inge,

Ik was laat in de avond toch nog even alle namen aan het nakijken en toen kwam ik die tegen. Hoe bedoel je met de Y?

Als ik haar vrijdag mag ophalen (nog even afwachten) dan heb ik afgesproken dat ik daar half 11 zal zijn. Dus moet rond half 9 de deur uit. Is wel mijn vrije dag en moet er dan vroeg uit  :P ben ik niet zo'n fan van maar ik heb het er voor over. Ik ga dan alleen want ik heb een OV. Roy is nog geen 18  :P aaah!

Ja een albino is echt wel mooi en ik denk dat ze samen ook een heel mooi plaatje zijn  :D

Groetjes Amanda

Ps. Werkse he? Zag dat je nu heel veel werk... Straks lekker genieten met je vriend op je vakantie!

Inge88

Hey,

Yuna begint met een Y en Jessy kun je ook met een Y laten beginnen, Yuna & Yessie, past echt bij elkaar. En toen moest ik denken aan Anja  :P
Spreek je trouwens uit als Djessie of gewoon Jessie?

Aah.. kwart voor 8 eruit ofzo, dat is toch niet zó vroeg?  :P

Ik ga zo te werk, dankje!


*Amanda*

Hey Inge,

Dat is eigenlijk wel een goed idee ik zal er eens over nadenken. Staat Yessie dan niet raar? Maar ik vind het mooier als het zo geschreven word: Jessy. En ik wil het graag uitspreken als Djessie.

Nou kwart voor 8 eruit voor mij is geen pretje. Ik ben echt geen ochtend mens en slaap meestal ook niet vroeg. Zowiezo meestal na 12 uur pas. Maar ik zie aan je berichtje dat jij daar geen moeite mee hebt  :P kwart over 6? Nou dan is het helemaal erg met mij  ;)

Werkse vandaag. Ik heb vandaag me laatste stage dag van deze week. Morgen lekker vrij en dan waarschijnlijk Jessy (ben er nog niet uit over hoe ik het wil schrijven) ophalen.

Groetjes Amanda

Anja

Hé hallooooooooo,

Jullie gaan hier toch niet mijn idee jatten hè.............. Alles met een Y. Pas op hoor ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik vind het eigenlijk wel leuk staan maar als je het als Djessie uit wilt spreken dan zou ik het bij een J laten.

Groetjes Anja

*Amanda*

Hey Anja,

Sorry hoor!  ;) Ik zou niet zomaar ideeen jatten hoor. Maar ik heb de hele dag erover nagedacht en ik vind Jessy toch mooier staan dan Yessie. Dat vind ik toch anders. Wel een leuk idee hoor maar ik hou het bij Jessy.

Groetjes Amanda!

Anja

Hoi Amanda,

Was een grapje hè. Als je graag Yessie doet moet je het gewoon doen hoor.

Groetjes Anja

*Amanda*

Hey Anja,

Weet ik toch  :P Ik wil het gewoon Jessy laten omdat ik het mooier vind lezen. Heb er de hele dag al over nagedacht maar dit vind ik toch het leukste. Ik moet even een mailtje afwachten of ik haar morgen kan ophalen. Zodra ik het weet zal ik het in mijn boekje zetten.  :D Dan moet ik vanavond nog alles klaarmaken voor morgen.

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Ik hoop dat je morgen Jessie mag gaan halen hoor.
spannend zeg. Weer leuk om naar uit te kijken.

Groetjes Anja

Inge88

Hey Amanda,

als je Jessy mooier vind dan moet je dat gewoon doen!

Weet je al wat over het ophalen??

Ik had wel lekker gewerkt, maar toen ik klaar was, ontdekte ik op mijn linkerarm bollen-eczeem!  :-\ Het is rood, bulterig, maar het jeukt niet. Ik voel er ook niks van, maar het is wel dikker/opgezwollen en het voelt warmer aan dan de rest van mijn arm. Ik dacht dat het nu wel weg getrokken zou zijn, maar dat is niet het geval  :-\

*Amanda*

Hey Inge,

Ik heb nog niks gehoord over het ophalen.

Ik heb zoiets als ik met wasgoed in de wasserij bezig ben geweest dat nog vochtig is. Bij mij jeukt het ook niet maar het is gewoon vlekkerig, dikker en rood. Het duurt bij mij wel even voordat het weg is hoor. Ik zou er maar gewoon niet te veel aanzitten, dan moet het denk ik wel wat afzakken.

Komen er stofjes vrij als je bollen moet pellen? Anders zou je wat vaseline ofzo erop kunnen smeren voordat je begint. Dat legt een afdekkend laagje op je huid.

Groetjes Amanda