19 april 2024, 23:41:13

Khira

Gestart door Jeffry83, 1 juli 2007, 15:46:17

« vorige - volgende »

Jeffry83

Vandaag is mijn lieve Khira overleden,ze was al een tijdje ziek en zat op antibiotica,ze kreeg stuipen en stierf in mijn handen....

Ze is 3 en een half jaar oud geworden,heb haar met de hand nog opgevoed in het begin,ze was een schat van een beest dat altijd bij mij wou zitten...

Toen ik haar medicijnen ging geven wou ze het niet doorslikken en is ze gestikt waarschijnlijk...

:'(
R.I.P:
Khira: 06-2003/07-2007

Anke

Hoi Jeffry,
Wat naar voor je dat Khira is gestorven :(
Ik wens je veel sterkte met het verwerken van dit verdriet.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dafrinja

Hoi Jeffry

Veel sterkte....

Dafrinja

Anja

Hoi Jeffry,

Veel sterkte met het verlies van Khira.

Groetjes Anja

Caroline

Heel veel sterkte.  :'(

Rust zacht, lieve Khira.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Jeffry

Heel veel sterkte met het verlies van Khira....

Mara

devil

heel veel sterkte met het verlies van je kleine meissie
http://usera.imagecave.com/devilgirl/
hier staan mijn meiden in en mijn jongen Grumpy dat is een engelse parkiet van 1998 dus een opa

Jeffry83

2 juli 2007, 22:52:42 #7 Last Edit: 2 juli 2007, 22:54:39 by Jeffry22
Bedankt voor de reacties,ik ga haar laten prepareren (op laten zetten) Ik had dat al beslist toen ze in het verleden al eens ziek was.Het zal mij beter helpen bij het verwerken,haar begraven zie ik niet echt zitten.

Ik ga binnenkort bij Dennis Papegaaien vragen of hij nog nestjes heeft zitten of dat hij binnenkort weer nestjes krijgt,het is erg stil in mijn kamer nu,Ik praatte altijd erg veel met haar en nu kan ik alleen maar tegen mij vissen praten en die zeggen niet echt veel terug...Gelukkig heeft mijn moeder ook een valkparkiet en kan ik hem wat meer aandacht geven dan normaal....
R.I.P:
Khira: 06-2003/07-2007

Marianne

veel sterkte.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!