wie heeft er advies voor mij ?( Nu met foto)

Gestart door valkparkietje, 4 juli 2007, 10:09:17

« vorige - volgende »

valkparkietje

4 juli 2007, 10:09:17 Last Edit: 4 juli 2007, 11:37:47 by valkparkietje
Hallo,
in een ander topic heb ik gevraagd over me valkparkiet dat haar vleugel wat raar staat zou het kunnen zijn dat deze gebroken is geweest ?
ik heb haar even rond laten fladderen en dat gaat prima het lijkt of ze er geen last van heeft heeft iemand hier ervaring mee?of een tip wat ik zou kunnen doen ik heb haar achteraf dus zo gekocht want ze kwam zo uit het doosje in de winkel zat ze bovenin een kooi en zag er goed uit (maar kon niet van bovenaf kijken )
nu kwam ze zo uit het doosje wie heeft er advies voor mij.
ik wil haar niet terug brengen naar de winkel want ze is wel lief maar dat vleugeltje vind ik toch wel wat raar ik ga denk ik wel de winkel even bellen om dit te zeggen wat denken jullie

ik wilde er een foto bij plaatsen maar het bestandje is te groot en ik weet niet hoe te verkleinen dus hoop dat jullie me kunnen helpen.

sorry voor het hele verhaal en alle vragen ......

Ivy

Hoi.
Als ze ermee kan vliegen en geen last van lijkt te hebben, dan denk ik dat je er niets aan hoeft te doen. Je kan natuurlijk altijd langs een DA en haar laten nakijken, maar ik vraag me af of ze er iets aan kunnen doen als het gebroken was vroeger.
Ik heb ook een vogeltje die 1 vleugeltje raar houdt sinds ik hem heb, maar het is zo'n stresskip en hij vliegt ermee en heeft geen last van zijn vleugel, dus ik laat hem met rust. De winkel kan je altijd nog bellen, misschien weten ze wel waarom ze het zo houdt... maar waarschijnlijk niet.

Foto kan je verkleinen met Paint, die staat in elke Windows. Open de foto met Paint, klik op Image/Afbeelding en daar heb je een optie Stretch/Skew of Uitrekken/Hellen. Stel de percentages in op bijvoorbeeld 50%, dan wordt de foto kleiner. Is hij dan nog te groot, kan je het verkleinen tot hij op de gewenste maat is.

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

valkparkietje

ik hoop dat het zo lukt een foto te plaatsen  :P

dit is ziza wat vinden jullie van haar vleugeltje ?
en welke kleur is ze volgens jullie?
zal het een pop zijn??of is dat ech nog niet te zien?
hier ook een foto van mijn valkje zazoe zijn staart is nu nog niet aangegroeid ik heb hem zo gekregen .....

ik hoop dat jullie mij wijzer kunnen maken .......
groetjesss

Karolientje

Zizza lijkt mij wel een cinnamon-valkje.

Qua wangen zou ik zeggen dat het een mannetje is, maar als het inderdaad een cinnamon is, weet ik niet of je dat al direct kunt zien.. Zou je even verder op het forum moeten neuzen.

Groetjes,
Marianne
Kijk eens op mijn website voor onze hele vogelbende!!

www.maripat.nl

carco

Weet je hoe oud Zizza is?
Als ze al ouder is is het een pop en anders is het nog niet te zien.
Ik vind haar vleugels wel raar hangen inderdaad: ze zien er allebei wat vreemd uit, maar of ze gebroken zijn geweest kan ik niet beoordelen.
Je zegt dat ze alleen kan fladderen of kan ze ook vliegen?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

valkparkietje

hoi .
ze is van 14-5-07 zeggen ze in de winkel ...
en als ze los is fladdert ze en vliegt wel een heel aardig stuk ze kan alleen nog niet zo goed landen nou moet ik zeggen dat ik haar nog maar heel kort heb heb haar gister gekocht.....
ze is verder heel vrolijk en eet goed ziet er verder goed uit maar der vleugeltjes vind ik nog steeds wat raar ...