28 maart 2024, 10:11:05

huize chaos

Gestart door *Patricia*, 2 juli 2007, 19:35:23

« vorige - volgende »

*Patricia*

Hoi allemaal

Hier een berichtje van mij.

Voor diegene die mij nog niet kennen. Ik ben Patricia en ik ben getrouwd en heb een zoon Mathhijs. Ik ben 30 en over het algemeen erg druk. Ik was de afgelopen periode zo druk dat ik nu een burnout heb. Dat is ( voor diegene die mij een posje hebben gemist) ook gelijk de rede waarom ik een poos niet op het forum ben geweest. Ik heb in de afgelopen periode en burn out opgelopen. Nou ja opgebouwd wat het is geen griepje dat je ergens oploopt.

Degene die mij een beetje gevolgd hebben zal dit niets verbazen.

Verder heb ik twee valkjes hier. Gabber en Jacco. Mijn twee kleine donderstenen van wie ik erg veel hou en ook veel liefde terug krijg. Zij hebben onder de afgelopen periode ook erg geleden. Met name omdat ik ze minder uit de kooi haalde dan dat mij lief is, maar hun liefde is onvoorwaardelijk en op het moment dat ze vrij mochten waren ze dan ook al weer snel op mijn schouders te vinden.

Gabber en Jacco zijn een koppeltje maar Jacco heeft nog niet echt door hoe hij nou precies moet  :censuur
Hij gaat er dwars op zitten en dat werkt natuurlijk niet.

Ik hoop de komende tijd weer regelmatig op het forum te vinden te zijn en hoop hier ook regelmatig iets neer te zetten,

Ik hoop ook op veel van jullie reacties


Groetjes Patrica



Mara

Hoi Patricia

Ik weet hoe het is, een burn out, ik heb die ook gehad vorig jaar met haaruitval erbij. Ik weet hoe jij je moet voelen en ik hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt.

Gelukkig dat het goed gaat met je valkjes en ik zal je zeker gaan volgen.

Liefs

Mara

*Yvon

Heey Patries  :D

Welkom terug !!  ;D
Ik wilde eigenlijk niks zeggen,kwam gewoon mijn handtekening hier plaatsen.  :P ;D
Nog bedankt voor het komplimentje.  ;)
Nee hoor,geintje !!  ;D
Nou dat is dus niet mis van wat je hebt/had.
Doe gewoon nog rustig aan en geniet weer van de valkjes en hier op het forum.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Patricia,
Fijn dat je je weer beter voelt en ons hier op het forum gezeldschap komt houden.
Ik heb jou eerdere verhalen gemist en ik ben erg nieuwsgierig naar je valkjes. Als ik je avatar goed zie heb je twee wildkleurtjes?
Veel plezier weer op het forum!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Patricia,

Dat is niet niks een burn out. Veel sterkte nog.
Ik heb je vorige verhalen ook niet mee gekregen maar ga je nu zeker volgen zodat ik niets mis :D :D
Heb je mss ook foto's van je valkjes?

Groetjes Anja

marga

hoi patricia
fijn dat je er weer bent
ik miste je al een tijdje
ik hoop voor je dat het vanaf nu alleen maar beter  gaat
fijn dat het goed gaat met de valkjes
groetjes marga