28 maart 2024, 16:16:03

voliere gebouwd!

Gestart door disney, 29 juni 2007, 19:22:24

« vorige - volgende »

disney

Hoi Allemaal

Het heeft twee dagen hard werken gekost, maar hij staat!



In het schuurtje staat de kamervoliere waar Kwiebus (grasje)  en Kjáni (valkje) eerst binnen in woonden, daar kunnen ze nu altijd schuilen tegen kou of nattigheid. We hebben een looptunnel gemaakt tussen de kamervoliere en het raampje. Ze zitten er pas sinds vanmiddag in, maar zijn helemaal happy met al die ruimte. De buitenren is dan ook 1 bij 3 meter, aardig wat plek voor een gras en een valkparkiet!

Op mijn website staan in het dagboek veel meer foto's, voor hen die het leuk vinden!

Groetjes Karin
www.karinskromsnavels.nl

Inge88

Ik heb je website ook even bekeken. Wat een improvisatie met die tunnel en alles. Knap hoor! Wat voor bodembedekking ga je gebruiken? En komen er meer vogels in?

Anke

Hallo,
Mooie voliere hoor!!
Daar zullen je volgeltjes wel blij mee zijn!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

disney

In principe geen bodembedekking. We moeten volgens de plannen in december onze woning uit, dus dan vind ik de bodem wel best zo. Er ligt zand nu dus dan kan ik af en toe wat harken ofzo. Mogen we blijven, dan kijken we volgend voorjaar wel hoe dit bevalt en kunnen we aanpassen.

In principe komt er niets bij. Gek he met zoveel ruimte :-) Maar het doel was deze twee guppies een heel fijne leefruimte te bieden. Binnen konden ze niet vaak genoeg los, ze schoten er wat bij in. Misschien als we meer rondom ons huis weten dat ze ieder een soortgenootje krijgen, maar dan wel mannetjes ook, want kweken wil ik absoluut niet. Maar nu vinden ze elkaar heel erg lief. Kwiebus kroelt Kjáni vaak in zijn kuifje, zo schattig. Denk dat ze zo ook wel tevreden zijn.

Groetjes Karin