25 april 2024, 02:30:09

Schreeuwen

Gestart door Martijn Nijmegen, 27 juni 2007, 20:32:03

« vorige - volgende »

Martijn Nijmegen

Hallo,

Ik heb momenteel 1 valkje en wil er binnenkort een bij nemen omdat ik overdag lang van huis ben. Nu heb ik een vraag. Op de site staat veel over schreeuwende valkjes.  Die van mij is vrij stil. Is de kans groot dat als ik er 1 bij neem dat ze veel gaan schreeuwen? Daar zit ik namelijk niet cht op te wachten.

GRoet Martijn

Inge88

Dat hoeft helemaal niet. Ik heb 2 valkjes en die van mij schreeuwen maar heel weinig.

Martijn Nijmegen

Oke ja ik moet het gewoon maar ervaren. Belangrijkste is dat mijn valkje dan niet langer alleen is. Ja ik hoorde zoiets dus vandaar mijn vraag.

ManjaV

Hoi Martijn,

Ik heb negen valkjes waarvan er maar eentje fluit. ;D ;D Dat is een mannetje dat nog niet besloten heeft welk popje hij zal kiezen. De rest is stil, met uitzondering van een uurtje 's ochtends en 's avonds. Valkjes staan er ook niet echt om bekend dat ze veel roepen, zeker niet als ze met z'n tweetjes zijn. Leuk dat je er eentje bij neemt.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Theo_Hoorn

Na ik had eerst 2 popjes en die maken alleen een soort roepend geluid heel af en toe

nu ik er een mannentje bij heb doet ie soms even gek

maar ook omdat ie nu broeds is en t popje ook om indruk te maken

als je een koppeltje heb waarvan je 100 % zeker bent dan geniet je alleen maar als die even t mannentje speelt voor zn vrouwtje ( kwa fluiten )

suc6