14 mei 2025, 05:40:29

slaappatroon van een valk

Gestart door Irene, 28 september 2003, 23:23:21

« vorige - volgende »

Irene

Hoi, ff nieuwsgierig vraagje ;D;
Weet iemand of valkjes de hele nacht doorslapen? Ik kan dat zelf niet testen; hebben open trap in de kamer, dus zodra ik op de eerste trede sta, zit Gijs rechtop.
Of slapen ze niet de hele nacht door en slapen ze daarom soms overdag bij? Of heeft ieder valkje een eigen slaapritme?
groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Speedy

Hoi Irene,

Goeie vraag, zou het niet weten,....ik ben er vannacht weer 2 keer uitgeweest, omdat ze in paniek waren.
Dit is weer de eerste keer na lange tijd.
Komt nu toch zeker, doordat ik er 5 in de volĂ­ere heb zitten, kan niet anders.
Er schrikt er 1 of iets...en hup ze worden allemaal gek.

Groetjes,
     Trudie

Irene

Hoi Trudie,
Ja, ben er vanacht ook weer uitgeweest voor Gijs.
Ook sinds lange tijd niet gebeurd en voor het eerst sinds aanschaf nachtlampje :-/. Ik vind het zo'n naar gezicht dat paniekerige gefladder! En kom er dan maar eens achter waarvan hij geschrokken is. Dit keer verdenken wij de video. Fred had een film opgenomen en als de video uitspringt, komt daar wat geluid bij kijken; nooit bij stil gestaan :-/
Maar weet iemand anders antwoord op mijn vraag?
groetjes, Irene

Irene

Hoi Trudie,
Ja, ben er vanacht ook weer uitgeweest voor Gijs.
Ook sinds lange tijd niet gebeurd en voor het eerst sinds aanschaf nachtlampje :-/. Ik vind het zo'n naar gezicht dat paniekerige gefladder! En kom er dan maar eens achter waarvan hij geschrokken is. Dit keer verdenken wij de video. Fred had een film opgenomen en als de video uitspringt, komt daar wat geluid bij kijken; nooit bij stil gestaan :-/
Maar weet iemand anders antwoord op mijn vraag?
groetjes, Irene