30 mei 2025, 06:00:28

Logeren

Gestart door Eline, 19 juni 2007, 16:41:30

« vorige - volgende »

Eline

hey, ik ben Eline en ik moet in de maand juli op een valkparkietje passen genaamd Janneke. Eén jaar geleden is mijn eigen valkparkietje Einstein overleden. Nu mijn vraag is ik weet hoe ik een valkparkietje moet verzorgen maar hoe kan ik hem in 1 maand tijd zijn vertrouwen winnen en hem het zo comfortabel mogelijk maken? (Ik heb het valkparkietje nog maar 2X gezien) alvast bedankt voor de hulp.
Groetjes :)

Inge88

Ik denk niet echt dat je hier iets speciaals voor hoeft te doen. Geef hem/haar de aandacht en afentoe wat lekkers. Ik neem aan dat dit valkje tam is en veel onder de mensen is.... dus het vertrouwen is er meestal al.

Eline

Het is zeker een sociaal valkje want normaal vliegt hij in een klas met kinderen rond  :) Het rare wel aan hem is dat hij gek op kleurpotloden en flessen suitwater is

devil

dat het valkje gek is op kleurpotloden is niet gek hoor die van mij pakken ze ook als ze de kans krijgen maar pas er wel mee op want de vulling van de potlood is niet goed voor de valk

groeten Bianca
http://usera.imagecave.com/devilgirl/
hier staan mijn meiden in en mijn jongen Grumpy dat is een engelse parkiet van 1998 dus een opa

Karolientje

28 juni 2007, 13:41:12 #4 Last Edit: 29 juni 2007, 08:59:26 by Gerda
Hoi,

Lekker uit de kooi laten en overal mee naar toe nemen in huis (beesten zijn verschrikkelijk nieuwsgierig!!) is altijd goed. 's Avonds samen tv kijken en kroelen is ook altijd erg gezellig!

Verder hoef je je geen zorgen te maken hoor! Als het beestje al tam is (en dat is deze) is hij al blij met alle aandacht die hij kan krijgen en heeft hij blindelings vertrouwen in mensen.
Het wordt gewoon een gezellige vakantie!

Groetjes,
Marianne

Kijk eens op mijn website voor onze hele vogelbende!!

www.maripat.nl