Wat voor fallow? 19-03-08 nieuwe vraag:Toch een opaline lutino fallow?

Gestart door trienke, 19 juni 2007, 16:32:49

« vorige - volgende »

Ludo

Ik ga alvast zelf lutinogeelwangopalinebronzefallows en lutinobleekmaskers meebrengen, daarom had ik eerder in dit topic ook al gezegd dat het nuttig zou zijn als een cinnamonbronze fallow aanwezig zou kunnen zijn, dan zouden we inderdaad kunnen kijken of er verschillen zijn

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

•=Bonnie=•

Citaat van: Ludo op 17 augustus 2007, 19:58:12
Ik ga alvast zelf lutinogeelwangopalinebronzefallows en lutinobleekmaskers meebrengen, daarom had ik eerder in dit topic ook al gezegd dat het nuttig zou zijn als een cinnamonbronze fallow aanwezig zou kunnen zijn, dan zouden we inderdaad kunnen kijken of er verschillen zijn

Ludo


Lijkt mij wel dat er behoorlijk verschil zit tussen cinnamon bronzefallow en de combinaties die jij noemt  ;D

Ludo

Lutinogeelwang bronzefallow en lutinobleekmasker lijken goed op elkaar (al dan niet in combinatie met opaline). Zeker bij de jonge vogels die allen zeer rode ogen hebben.

Kirsten vertelde :
CitaatKlopt inderdaad dat ik een Opaline cinnamon geelwang bronze-fallow heb zitten,.
die ook sprekend op twee voorgaande lijkt ?

Dan hebben we toch 3 verschillende combinaties die sprekend op elkaar lijken en waarvoor het nuttig zou zijn om verschillen te gaan zoeken ?

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

•=Bonnie=•

Citaat van: Ludo op 18 augustus 2007, 19:44:10
Lutinogeelwang bronzefallow en lutinobleekmasker lijken goed op elkaar (al dan niet in combinatie met opaline). Zeker bij de jonge vogels die allen zeer rode ogen hebben.

Kirsten vertelde :
CitaatKlopt inderdaad dat ik een Opaline cinnamon geelwang bronze-fallow heb zitten,.
die ook sprekend op twee voorgaande lijkt ?

Dan hebben we toch 3 verschillende combinaties die sprekend op elkaar lijken en waarvoor het nuttig zou zijn om verschillen te gaan zoeken ?

Ludo


Je had het over gewoon cinnamon bronzefallow in het bericht waarop ik reageerde.  ;)

trienke

Ik denk helaas niet te kunnen komen naar die valkparkieten dag. Het is een lang stukje rijden, en wil ze ook geen stress bezorgen eigelijk. Ze zijn nu redelijk handtam.

Groetjes Trienke

trienke

Toch dit oude topic maar omhoog halen.

IK sprak diegene waar mijn jong heen is gegaan. Ik heb gister wat foto's gekregen en ze lijkt veel lichter van kleur dan mijn bronze fallow. We vermoeden dat de pop een opaline lutino fallow is.

Hier wat foto's:


Hier zie je dat ze erg geel is, en de puntjes van der vleugels zijn dus wat grijzig.

en de mijne is dus veel donkerder op de rug:




Ik ben benieuwd naar wat jullie vinden

Groetjes Trienke